1-odkręcamy 2 węże które idą do głównego węża od dolotu
2-odkręcamy wąż dolotu który idzie do turbo(odkręcamy przy turbinie)
3-zdejmujemy węże
4-zdejmujemy gumowy wężyk który idzie do zaworu WG(łączy 2 metalowe króćce)
5-powinno to wyglądać tak:

6-następnie w wężyku który zdjęliśmy robimy mały otwór (najlepiej na środku)
7-potem wkładamy tam rurkę.ja wykorzystałem wentyl z dętki od malucha który rozwierciłem żeby mial większy otwór wewnętrzny(chyba wiertłem 6 ale dokładnie nie pamiętam)
8-

9-dobrze by bylo zeby połączenie miedzy rurka a wężykiem było dość szczelne
10-następnie zakładamy wężyk do turbo

11-zakładamy i skręcamy węże
12-odpalamy brykę i jedziemy sie przejechać i ustawić ciśnienie.
13-ciśnienie ustawiamy zaciskając końcówkę rurki.im bardziej zaciśniemy tym mniejsze ciśnienie mamy.
mam nadzieje że komuś sie to przyda.