pali sie dioda od temperatury silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

pali sie dioda od temperatury silnika

Post autor: Duber » sob kwie 28, 2007 15:46

witam,mam taki problem- zapala mi sie dioda od temperatury silnika mimo ze silnik(plyn)sie nie gotuje!wskaznik pokazuje prawidlowa temperature nic wiecej a dioda sie pali.czujnik na jedna wtyczke od wskaznika wymieniony,i dzieke sie tak tylko przy zapalonym silniku.wystarczy zgasic silnik przekrecic spowrotem kluczyk aby zaplon sie wlaczyl i dioda nieswieci sie.zapalm silnik i po chwili dioda sie zapala.wskazowka jest w polowie wiec ok.ki czort?



Andrzej1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Andrzej1 » sob kwie 28, 2007 15:59

Witam.
Sprawdż napięcie gdy pracuje silnik,jeśli jest duże to sprawdż masę regulatora na
alternatorze.
Andrzej.
Sprawdż stablizator napięcia na liczniku ma utrzymywać 10.5 V.



Awatar użytkownika
VwDarek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 525
Rejestracja: pt sie 11, 2006 17:54
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: VwDarek » sob kwie 28, 2007 20:25

heheeh a ja mam cos takiego z jak mi miga dioda temp. to jak ja chce wylaczyc to zapalam swiatelko w podsufitce i dioda gasnie...a jak dioda nie swieci i jak wlaczam oswietlenie kabiny to sie czasem na krotko zap ala...to to samo moze byc? :bajer:



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob kwie 28, 2007 21:52

sprawdze tą mase ale zauwazylem ze niema tego problemu na zimnym silniku.jak jest nagrzany to wtedy to wystepuje.wiec ma cos to wspolnego jednak z temp silnika.napewno sie nie gotuje faktycznie bo temp faktyczna jest ok wskaznik pokazuje ok.wiec moze cos z licznikiem?jakis rezystot tranzystor poległ?

[ Dodano: Sob Kwi 28, 2007 21:53 ]
Sprawdż stablizator napięcia na liczniku ma utrzymywać 10.5 V.
to ten tranzystor?za foli?



Youzeq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 08:50
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Youzeq » sob kwie 28, 2007 21:59

Ja miałem coś takiego w MK4 pewnej siarczystej zimy, jak płyn w chłodnicy zamarzł i nie było prawidłowego krążenia.

Nie wiem co mogłoby przytkać przewód chłodnicy, ale jak to nie to co inni forumoVWicze pisali to proponowałbym to sprawdzić


Prawie jak podpis :-)

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz kwie 29, 2007 11:49

masa niepomogla jutro zmienie ten tranzystor w liczniku i zobaczymy...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 218 gości