[mk2] Przepływomierz

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

[mk2] Przepływomierz

Post autor: marceliii » śr kwie 20, 2005 08:52

Mam prośbe,czy mógłby ktoś dokładnie i szczegółowo opisać zasade jego działania i dokładnej regulacji łącznie z pomiarem?
Napewno wielu osobą się przyda,ja też chce ją rozebrać,wyczyścić i wyregulować.
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » śr kwie 20, 2005 14:28

fakt nieglupi temat, tylko jest maly problem bo ksiazki tego nie opisuja:))) Wiec moze napisz dokladnie i bedziemy opdpisywac za nadane punkty



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » śr kwie 20, 2005 17:31

ale co mam napisać,czekam aż któryś z forumowiczów co wie co i jak napisze jak go dobrze wyregulować,jak sprawdzić czy poprawnie działa i opisze chociaż troszke zasade jego działania,chociaż tego sie można domyślić.
:)
Panowie prosze o konwersacja.
;)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » śr kwie 20, 2005 23:15

Nikomu się nie chce.
:(


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
KATO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: sob lis 13, 2004 02:46
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: KATO » czw kwie 21, 2005 00:29

gdzies widziałem taki opis na angielskiej stronce opis jak go regulowac ale niestety niemam linka
:crazy:

wiem ze po rozebranu tej puszeczki znaczy sie sciagniecu tego plastkia jest tam taki jak by potecjometr mozna przeczyscic ta bieznie po ktorej on chodzi wyciera sie on ale jak juz jest wytarta to chyba niedarady nic zrobic i tzreba by było kupic uzywke z giełdy :hmm:

ale w sumie ja bym nic nieruszał jak sie niema pojecia bo mozna tylko cos zepsuc :kac:


2001-2006 GTI WOLFSBURG EDITION http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=1672
2006- A6 AVANT 2.5 TDI AEL KREMOWA SKÓRA KLIMATRONIC VOLL WYPAS

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » czw kwie 21, 2005 00:56

szukasz dziury w całym
po co chcesz go rozbierać?
po co chcesz go regulowac?
on jest RAZ fabrycznie kalibrowany i tyle
do czyszczenia nie trzeba nic rozbierać
jak bieżnia się zużyje to się go wymienia CAŁEGO ,chyba że masz taką wiedze że go sobie naprawisz


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 251 gości