Zwiększanie dawki paliwa
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Gluters
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: wt mar 27, 2007 23:31
- Lokalizacja: PZL Zakrzewo Złotów
- Kontakt:
na starej kopcił mocniej niż na podkręconej dawce i łykał ponad 0.5L oleju na 1000km.
a co do luzów to większość turbawek je ma, ale zależy jakie mocne. Spalanie oleju zależy też od gęstości oleju (minimum 15W40), im gęstszy olej, tym mniejsze prawdopodobieństwo łykania przez turbo.
Podobno można oddać turbo do regeneracji, ale nie jest to tania zabawa.
a co do luzów to większość turbawek je ma, ale zależy jakie mocne. Spalanie oleju zależy też od gęstości oleju (minimum 15W40), im gęstszy olej, tym mniejsze prawdopodobieństwo łykania przez turbo.
Podobno można oddać turbo do regeneracji, ale nie jest to tania zabawa.
[img]http://images47.fotosik.pl/309/a704d3a87033e392.jpg[/img]
GULF
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=195
GULF
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=195
- Gluters
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: wt mar 27, 2007 23:31
- Lokalizacja: PZL Zakrzewo Złotów
- Kontakt:
Moje nowe K14 też ma mały luz, ale spokojnie ładuje od ok 2100 obr, ciśnienie aktualnie na 0,7 bar (im mniejsze turbo tym mniejsza "turbodziura")
[ Dodano: 29 Kwi 2007 01:06 ]
mi zalecili po remoncie 15W40 i nie narzekam. Po wymianie turbo i pierścieni łyknąłmi 200ml
do wymiany
[ Dodano: 29 Kwi 2007 01:06 ]
mi zalecili po remoncie 15W40 i nie narzekam. Po wymianie turbo i pierścieni łyknąłmi 200ml
do wymiany
[img]http://images47.fotosik.pl/309/a704d3a87033e392.jpg[/img]
GULF
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=195
GULF
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=195
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Ic fajna sprawa )) zamontowałem sobie to sie ceiszyłem jak dziecko z tego :D i nadal Ciesze )
Ja ostatnio malowałem tylni pas i klape u dołu bo mi sie rdza chwytałala i nie mogłem juz na to patrzeć :PP nasępnie bedzie druga strona tylnego pasa i pod zderzaczkiem oczywiście tez
szukam takiego tez powolutku :PP hehGluters pisze:wlotem od Sprintera
Ja ostatnio malowałem tylni pas i klape u dołu bo mi sie rdza chwytałala i nie mogłem juz na to patrzeć :PP nasępnie bedzie druga strona tylnego pasa i pod zderzaczkiem oczywiście tez
Piszesz, że przy 3000rpm turbo pompuje 0,6 bara. Wydawało mi się że jest to zalezne bardziej od obciążenia silnika a nie od obrotów. Nie wiem czy tak powinno być ale u mnie niezależnie czy na trzecim czy na piątym biegu po wciśnięciu pedału gazu turbo pompuje ok 0,8bara niezależnie czy jest 1700rpm czy 3000rpm i utrzymuje się przy stałym przyspieszaniu do obrotów max.tomcio666 pisze: Pojeździłem dzisiaj trochę są zmiany na lepsze tzn auto się zaczęło zbierać już od 2000 rpm wcześniej było to 2800, wydaje mi się że zwiększenie dawki dało też więcej spalin i turbina się bardzo szybko teraz wkręca i pompuje już od około 2000rpm obojętnie na którym biegu co widać u mnie na wskaźniku i wskazówka na boostcie zapier..ala moment do 0.6 bara już przy 3000 rpm a wcześniej to go musiałem kręcić do ponad 4000 rpmów żeby 0.6 bara napompowało...
Mam pytanko. Jak zwiększaliście dawkę, to trzeba było regulować srubą wolne obroty i tak jakby cięgno gazu zwiększa swój zakres pracy. Czy w związku z tym zmniejszacię też srubą maksymalne wychylenie gazu? Pytam bo po pożądnym zwiększaniu dawki i ciśnienia na turbo kopci mi na czarno przy bucie w podłogę tylko.
Ostatnio zmieniony sob cze 09, 2007 09:31 przez adam16v, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
obroty ustaw ponizej 1000 sruba do regulacji obrotow. ustawia sie na cieplym silniku. jesli kopci ci tylko w momencie ostrego wcisnienia gazu, a potem juz raczej nie, to jest ok.adam16v pisze:Mam pytanko. Jak zwiększaliście dawkę, to trzeba było regulować srubą wolne obroty i tak jakby cięgno gazu zwiększa swój zakres pracy. Czy w związku z tym zmniejszacię też srubą maksymalne wychylenie gazu? Pytam bo po pożądnym zwiększaniu dawki i ciśnienia na turbo kopci mi na czarno przy bucie w podłogę tylko.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
Podczas ustawiania dawki paliwa zauważyłem że przwkraczając pewną wartość ustawienia silnik wolno schodzi z obrotów!!! Co można z tym zrobić żeby przy tak dużej dawce silnik zchodził normalnie z obrotów? Na niskich obrotach jest nawet jeszcze znośnie, ale jak bardziej przygazuję na luzie to silnik trzyma się na obrotach i nawet niewiem czy czasemobroty same nie rosną i wtedy trzeba gasić stacyjkę!!! Zmniejszyłem trochę dawkę i zchodzi z obrotów normalnie, ale kopyto juz nie to.... Wie ktoś co jest nie tak?
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
adam16v, a mocno kopci???? bo u mnie jak lokomotywa zaczal ostatnio chyba trzeba wymnienic wtryski . A co do obrotow to poprobuj druga sruba jedna jest od obrotow, druga od obrotow na wyciagnietym przyspieszczaczu i jest tam jeszcze jedna nie pamietam jak dokladnie sie ona nazywa poszukamn obrazka na forum to Ci pokaze.... Troche zamotalem ale mysle ze zrozumiesz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości