Wiem, że ten temat był już wałkowany na forum ale nie moge już się połapać w tych wszystkich wypowiedziach.
Problem jest taki, ze jak otwieram auto z kluczyka to otwierają się szyby od strony pasażera przednia i tylnia ( 15cm ) lewa strona nawet nie drgnie. tylne szyby są popsute Prawa opuszcza się z 15cm i dalej nie idzie lewa tylnia nawet nie drgnie. Przednie szyby opuszczają się normalnie. Szyba od kierowcy działa nawet po wyjęciu kluczyka. Guzik na konsoli do otwierania szyb nie działa.
W sprawach elektryki jestem zielony. Jeżdze po elektrykach i każdy mówi co innego. Jeden że trzeba wymienić wszystkie mechanizmy od opuszczania szyb, drugi że trzeba rozebrać pół samochodu żeby to zrobić. Proszę o jakieś wskazówki bo ci elektrycy chcą mnie chyba nabić w butelke. Może ktoś zna jakiegoś elektryka w okolicach Ciechanowa albo Ostrołęki. Dzięki za wszelkie wskazówki.
Domykanie szyb i szyberdachu - problem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Opisz czy ta szyba co idzie 15 cm działa normalnie z przycisku na dzrwiach cz też idzie po kawałku i trzeba kilka razy nacisnąć przycisk żeby się całkiem odemknęła lub zamknęła. Co do tej szyby co nie działa to trudno powiedzieć bez przyjrzenia się. Częstą usterką jest przełamywanie się kabelków w gumowej harmonijce którą dochodzą do drzwi. Tam możesz sam popatrzeć.
W każdym razie ta co idzie 15 cm jest na pewno do naprawienia, ta co nie działa wcale nie wiadomo. Włączniki w konsoli to zwykłe przełączniki bez cudów zadnych. Schemat mogę podesłać (daj znać na priv jak chcesz).
A z elektrykami tak bywa. Jak do czegoś dochodzi więcej niż dwa kabelki to jest już dla wielu za trudne.
W każdym razie najgorsza opcja dla Ciebie to kupno jednego mechanizmu z używek, po sprawdzeniu kabli jak napisałem i włącznika.
W każdym razie ta co idzie 15 cm jest na pewno do naprawienia, ta co nie działa wcale nie wiadomo. Włączniki w konsoli to zwykłe przełączniki bez cudów zadnych. Schemat mogę podesłać (daj znać na priv jak chcesz).
A z elektrykami tak bywa. Jak do czegoś dochodzi więcej niż dwa kabelki to jest już dla wielu za trudne.
W każdym razie najgorsza opcja dla Ciebie to kupno jednego mechanizmu z używek, po sprawdzeniu kabli jak napisałem i włącznika.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
To masz z niej uszkodzony czujnik obrotów silniczka. Rzecz jest łatwa do zrobienia, w tym temacie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53280 opisałem jak to zrobić, zwykle to załatwia sprawę. Schemat zaraz poślę.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Exabot [Bot], Google Feedfetcher i 211 gości