
2-odkręcamy cięgna gazu(uwaga na sprężyny bo są mocno naciągnięte i mogą zrobić krzywde.trzeba też zapamiętać jak są założone żeby później nie było problemu z założeniem

3-odkręcamy 2 śruby na imbus które trzymają mocowanie linki gazu

4-odkręcamy cięgna od ssania z tyłu pompy(nakrętka na 8 kluczyk)

5-wykręcamy cięgno od regulacji linki gazu(wcześniej trzeba sobie jakoś zaznaczyć żeby wiedzieć do jakiego miejsca później wkręcić

6-następnie odkręcamy śrubę od powrotu paliwa

7-po wstępnym rozbebeszeniu pompa wygląda tak

8-następnie odkręcamy 4 śruby na imbus mocujące głowice pompy.aby odkręcić śrubę z prawej strony z tyłu pompy musimy sobie odpowiednio ugiąć imbus bo z miejscem to tam jest nie ciekawie


9-po odkręceniu śrub delikatnie unosimy głowice pompy do góry

10-po podniesieniu głowicy należy uważać na sprężynke która widać na foto.ostrożnie bo może wpaść do pompy i wtedy będą jaja.ja 3 godziny spędziłem nad wyciąganiem sprężynki z pompy

11-wyciskamy bolec z głowicy pompy

12-następnie podnosimy jeszcze bardziej głowicę pompy i zdejmujemy naszą nieszczęsna sprężynkę

13-po wyjęciu calego mechanizmy z pompy wyciągamy z niego bolec ze sprężynkami.

14-rozbieramy bolec,wyciągamy większa sprężynkę,wkładamy podkładki i składamy wszystko z powrotem
na foto jest zaznaczone gdzie dać podkładki.jak sie te podkładki da gdzie ta średnia sprężynka będziemy mieli problemy z obrotami.

15-następnie wszystko pakujemy do pompy.przed założeniem głowicy warto odkręcic śrubę od dawki paliwa(wcześniej trzeba sobie zaznaczyć dokąd ja wkręcić)prze to mamy łatwiej umieścić głowice na swoim miejscu

16-potem skręcamy w odwrotnej kolejności i mamy zrobionego gov moda.
mam nadzieje ze komuś się to przyda