Cisnienie spadło po zamontowaniu FMIC

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw kwie 26, 2007 07:16

euglen, silnik gotowy na VNT ;)

[ Dodano: 26 Kwi 2007 07:19 ]
zaprzal, ale to ty to wszystko zacząłeś, Trochim i Ventil pomogli, a euglen, dobił wszystko !!! i teraz pół Polski po nocach nie śpi bo myśli skąd tu kase na Gt22 na wydech 3 calowy i IC od autobusu :bigok:


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw kwie 26, 2007 07:21

vw_vandal pisze:euglen, silnik gotowy na VNT ;)

IC od autobusu :bigok:
:rotfl:

szykuje sie kolejny power diesel :satan:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw kwie 26, 2007 13:55

że też chce wam sie tak podnosić.. po co ja sie pytam :)


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw kwie 26, 2007 15:53

bo myśli skąd tu kase na Gt22 na wydech 3 calowy i IC od autobusu :bigok:
_________________
dzis bylem u czlowieka od turbin i moze bede u siebei za jakis czas testowal cos innego niz VNT :) k26 w obudowie k24 :) tymczasem z nieoficjalnych informacji wiem, ze na forum buduje sie 1.6td z vnt20 z mozliwoscia zalozenia wirnika 22 i pompy 11mm :) moze byc ciekawie... ale to dopiero za jakis czas jak sie nie porozlatuja ;)

[ Dodano: Czw Kwi 26, 2007 3:57 pm ]
że też chce wam sie tak podnosić..
odezwal sie Ten ktory nic nie rzezbi w golfie :bigok:


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw kwie 26, 2007 16:03

ulala a kto to tak kombinuje w ciszy? niech sie ktos wezmie za aaz i zalozy vnt, bo nie moge patrzec jak 1.6 rosna w sile. mnie nie stac nistyty :blush: inaczej juz bym modzil cos, a tak to chyba wiecznie pozostanie w sferze marzen 120 kuni...


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw kwie 26, 2007 16:32

SouleR pisze:a kto to tak kombinuje w ciszy?
nie moge powiedziec. sam wolalbym nie wiedziec :)
SouleR pisze:mnie nie stac nistyty :blush:
mnie tez nie stac na eksploatacje auta z vnt... dlatego cos bede probowal kombinowac z klasycznym turbo. Koles zawolal 400zl za zlozenie k26 w obudowie k24


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw kwie 26, 2007 17:37

zaprzal jak ty tanio masz te turbiny. jaka jest roznica pomiedzy k24 i k26?


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw kwie 26, 2007 18:30

SouleR pisze:zaprzal jak ty tanio masz te turbiny. jaka jest roznica pomiedzy k24 i k26?
Ty tez masz tanio, na allegro koles ma nick karambol99 :) nie wiem jeszcze jak z ta k26, napewno jest sporo wieksza tylko narazie zbieram informacje czy nie bedzie az za duza...

taka vnt napewno jest super wydajna, nie ma laga, auto ma ogromna moc, tylko pozniej ktos moze taka fotke zamiescic: (co za duzo nm to niezdrowo)... a dwa, ze jest drozsza i trudniejsza do instalowania



Obrazek


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw kwie 26, 2007 19:23

troche sie korbka wygiela :blush: na duzej turbinie uzyska sie stopniowe narastanie momentu? bardziej sie 'wyplaszczy'? wiadomo, ze na malej trzeba regulowac to gazem, by ograniczyc 'walniecia' mocy w pewnej chwili, bo szkoda sprzegla i silnika.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw kwie 26, 2007 19:45

SouleR, wlasnie na vnt to ciezko wyregulowac chyba gazem :/


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt kwie 27, 2007 07:06

ta korba to od silnika który ma przesunięte tuleje względem wału ?? nie wiedziałem że takie są w samochodach.
a tak pozatym dobrze że mody rzadku odwiedzają ten dział, bo spam tu straszny


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt kwie 27, 2007 08:01

Cinek pisze:ta korba to od silnika który ma przesunięte tuleje względem wału ?? nie wiedziałem że takie są w samochodach.
Bo to V jest.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pt kwie 27, 2007 19:23

ludzie troche spamu sie narobilo ale juz prostuje, z tego co zauwazyłem to mam bardzo duzy obieg a moje turbo k14 jest male zeby utrzymac cisnienie 1,3 bara, robilem testy odniosłem cisnienie z 1 bara do 1,2 i wyszło mi wlasnie tak ze turbawka jest za mala zeby napompowac taki układ,wiec wszystko mam szczelne i jest ok,trza tylo turbo inne wstawic, zmiejszylem cisnienie spowrotem zeby turbinki za bardzo nie katowac...........zaprzal to dowiaduj sie z ta k24 i k26 :)bo ty wiesz gdzie szukac,ja to bym sie tylko zagubił :/ jak cos znajdziesz to pisaj to bedziemy cos myslec :)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt kwie 27, 2007 19:35

tomogolf2, to juz Twoj wybor, mozesz isc droga VNT - napewno bedzie wiecej poweru i mniej dymu :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości