Cisnienie spadło po zamontowaniu FMIC

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Cisnienie spadło po zamontowaniu FMIC

Post autor: tomogolf2 » wt kwie 24, 2007 22:33

Mam taki problem jak mialem seryjny intercooler taki jak był w SB-kach to mialem cisnienie doładowania 1,2-1,3 bara.Jak zamontowałem przed chłodnice icek od reno mastera i dołozylem pare rurek, układ zobil sie troche wiekszy to turbo pompuje mi ledwo 1 bar tak musi byc?? czy to wina zbyt duzego układu?? czy moze cos innego??


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr kwie 25, 2007 10:03

tomogolf2, w sumie ciśnienie powino być to samo tylko wydłuża się czas do jego osiągniecia ;) Może tak jak pisze tomcio666,

[ Dodano: 25 Kwi 2007 10:06 ]
Też kiedyś ze swoim wykładowcą wiliczaliśmy taki układ FMIC i straty wyszły średnio 0.2 bara, a to z powodu wydłużenia układu, załamań kolanek, wydajności turbo.
tomogolf2, jeżeli nie chcesz mieć powyżej 100 KM to po co montowałeś ten IC przed chłodnice ??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr kwie 25, 2007 10:17

vw_vandal pisze:tomogolf2, jeżeli nie chcesz mieć powyżej 100 KM to po co montowałeś ten IC przed chłodnice ??
a kto powiedzial, ze nie chce? :bajer:


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr kwie 25, 2007 10:39

zaprzal, no chyba że chce ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

arwam

Post autor: arwam » śr kwie 25, 2007 22:40

Panowie Zgodnie z prawami termodynamiki przy stałej objętości obniżenie temperatury powoduje obniżenie ciśnienia.



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » śr kwie 25, 2007 22:53

vw_vandal pisze:jeżeli nie chcesz mieć powyżej 100 KM to po co montowałeś ten IC przed chłodnice ??
hehe to jesli sie montuje IC przed chlodnice to trzeba koniecznie krecici motor do 100KM?? :) :P. Co do cisnienia to tak jak koledzy pisza, wiekszy uklad :)



arwam

Post autor: arwam » śr kwie 25, 2007 22:53

Jaką masz sprężarkę?
Jeśli masz małą lub zużytą to może ona teraz nienadążać z podażą powietrza do silnika



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » śr kwie 25, 2007 22:55

arek wamej, o ile pamietam to ma garetta t2 lub t3 wiec nie powinna miec problemu z dmuchaniem a jesli byla by zuzyta to wczesniej tez niedawala by rady, moze byc to wina dluzszych rur i wiekszej ilosci kolanek



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » śr kwie 25, 2007 23:04

mam k14 i wczesniej dmuchala mi na seryjnym icku 1,3 a teraz jak zamontowalem wiekszy icek to mi dmucha ledwo 1 bar.
vw_vandal pisze:jeżeli nie chcesz mieć powyżej 100 KM to po co montowałeś ten IC przed chłodnice ??
hehe :)
zaprzal pisze:a kto powiedzial, ze nie chce?
racja dłubanie mi sie spodobało :)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » śr kwie 25, 2007 23:07

tomogolf2 pisze:racja dłubanie mi sie spodobało
mi też :D



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr kwie 25, 2007 23:12

wariaci :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » śr kwie 25, 2007 23:27

zaprzal pisze:wariaci
"przyganiał kocioł garnkowi" :P



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr kwie 25, 2007 23:28

szaleńce


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 112 gości