mkII 1.8 RP za bogata mieszanka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kesier
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: pn lut 07, 2005 21:03
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

mkII 1.8 RP za bogata mieszanka

Post autor: kesier » wt kwie 19, 2005 20:10

kody blyskowe pokazuja mi kod 2343 czyli zbyt bogata mieszanka czy dam rade sam cos z tym zrobic czy tylko serwis?



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: mkII 1.8 RP za bogata mieszanka

Post autor: Borys » wt kwie 19, 2005 21:44

kesier pisze:kody blyskowe pokazuja mi kod 2343 czyli zbyt bogata mieszanka czy dam rade sam cos z tym zrobic czy tylko serwis?
a jaka wartosc pokazuje lambda?? jakie napiecie daje na wolnych obrotach a jakie na wysokich np 4500??


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
kesier
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: pn lut 07, 2005 21:03
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: kesier » śr kwie 20, 2005 10:18

nie mam jak sprawdzic ale lambde mam nowa ma moze z 5 miechow



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr kwie 20, 2005 10:43

kesier pisze:nie mam jak sprawdzic ale lambde mam nowa ma moze z 5 miechow
ja sie nie pytam czy sonda nowa czy stara tylko jakie wartosci podaje, sprawdz mulitimetrem


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
kesier
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: pn lut 07, 2005 21:03
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: kesier » pt kwie 22, 2005 20:16

Borys pisze:
kesier pisze:nie mam jak sprawdzic ale lambde mam nowa ma moze z 5 miechow
ja sie nie pytam czy sonda nowa czy stara tylko jakie wartosci podaje, sprawdz mulitimetrem
hej Borys sprawdzilem napiecia sondy miernikiem na wolnych pokazywal ok 0.17V a na wysokich ok 3500 tys. podchodzilo do 0.7-0,75 V.



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » sob kwie 23, 2005 11:39

masz RP wiec odłacz minusowa klemę, idz na kawe i podepnij potem spowrotem, po jakichś 10-15 minutach.
czasem wyskakują błędy!
potem zapal silnik z wyłaczonymi wszystkimi odbiornikami elektrycznymi i niech tak pracuje do załączenia wentylatora chłodnicy, zadnego gazowania nic, sam bieg jałowy.

Jeżeli potem dalej bedzie ten bład wyskakiwał to moze masz coś ze swiecami, kablami WN moze to być też zwykły filtr powietrza który jest zapchany.
co do lambdy skoro ci na jałowym pokazuje tak niskie napiecie to albo miernik do pupy albo coś nietak, tak minimum w skokach powinno byuc chyba kolo 0,25. Ale moge sie mylić, moja na jałowym ma tak od 0,4-0,9 a na wyższych obrotach, jeszcze zalezy od tego czy szybko przygazuje czy wolno to nawet do 1,4V


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
kesier
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: pn lut 07, 2005 21:03
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: kesier » sob kwie 23, 2005 13:37

kable, swiece,filtr nowe,odlaczalem wczoraj akumulator i po podlaczenie zostawilem na wolnych tak jak napisales i na poczatku bylo 4444 czyli git ale po zalaczeniou wentylator i po ponownym sprawdzeniu bledow znowu 2343.moze cos z sada moze daje zle napiecia, podjade gdzies sprawdzic, jak cos to oddam na gwarancje bo niedawno zmienialem.a jeszcze jedno czy wywalenie kata jest sama pucha moze miec na to jakis wplyw



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości