mkII 1.8 RP za bogata mieszanka
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
mkII 1.8 RP za bogata mieszanka
kody blyskowe pokazuja mi kod 2343 czyli zbyt bogata mieszanka czy dam rade sam cos z tym zrobic czy tylko serwis?
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: mkII 1.8 RP za bogata mieszanka
a jaka wartosc pokazuje lambda?? jakie napiecie daje na wolnych obrotach a jakie na wysokich np 4500??kesier pisze:kody blyskowe pokazuja mi kod 2343 czyli zbyt bogata mieszanka czy dam rade sam cos z tym zrobic czy tylko serwis?
www.vrservice.pl
hej Borys sprawdzilem napiecia sondy miernikiem na wolnych pokazywal ok 0.17V a na wysokich ok 3500 tys. podchodzilo do 0.7-0,75 V.Borys pisze:ja sie nie pytam czy sonda nowa czy stara tylko jakie wartosci podaje, sprawdz mulitimetremkesier pisze:nie mam jak sprawdzic ale lambde mam nowa ma moze z 5 miechow
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
masz RP wiec odłacz minusowa klemę, idz na kawe i podepnij potem spowrotem, po jakichś 10-15 minutach.
czasem wyskakują błędy!
potem zapal silnik z wyłaczonymi wszystkimi odbiornikami elektrycznymi i niech tak pracuje do załączenia wentylatora chłodnicy, zadnego gazowania nic, sam bieg jałowy.
Jeżeli potem dalej bedzie ten bład wyskakiwał to moze masz coś ze swiecami, kablami WN moze to być też zwykły filtr powietrza który jest zapchany.
co do lambdy skoro ci na jałowym pokazuje tak niskie napiecie to albo miernik do pupy albo coś nietak, tak minimum w skokach powinno byuc chyba kolo 0,25. Ale moge sie mylić, moja na jałowym ma tak od 0,4-0,9 a na wyższych obrotach, jeszcze zalezy od tego czy szybko przygazuje czy wolno to nawet do 1,4V
czasem wyskakują błędy!
potem zapal silnik z wyłaczonymi wszystkimi odbiornikami elektrycznymi i niech tak pracuje do załączenia wentylatora chłodnicy, zadnego gazowania nic, sam bieg jałowy.
Jeżeli potem dalej bedzie ten bład wyskakiwał to moze masz coś ze swiecami, kablami WN moze to być też zwykły filtr powietrza który jest zapchany.
co do lambdy skoro ci na jałowym pokazuje tak niskie napiecie to albo miernik do pupy albo coś nietak, tak minimum w skokach powinno byuc chyba kolo 0,25. Ale moge sie mylić, moja na jałowym ma tak od 0,4-0,9 a na wyższych obrotach, jeszcze zalezy od tego czy szybko przygazuje czy wolno to nawet do 1,4V
Mk3 GTI 16V ABF
kable, swiece,filtr nowe,odlaczalem wczoraj akumulator i po podlaczenie zostawilem na wolnych tak jak napisales i na poczatku bylo 4444 czyli git ale po zalaczeniou wentylator i po ponownym sprawdzeniu bledow znowu 2343.moze cos z sada moze daje zle napiecia, podjade gdzies sprawdzic, jak cos to oddam na gwarancje bo niedawno zmienialem.a jeszcze jedno czy wywalenie kata jest sama pucha moze miec na to jakis wplyw
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości