siemka, czasem jest tak ze silnik zwłaszcza zimny (pewnie to przypadek ale na ciepłym sie to nie zdarzyło) odpala i od razu gasnie. tak jest kilka razy i potem odpala i chodzi. byłem na "komputerze" i ten wykrył własnie to ze immobiliser (fabryczny w kluczyku) blokuje rozruch silnika. Recz sie dzieje w Golfie III GTI 2.0 8V motor ADY.
Facet oferuje "obejscie" immobilisera tzw "wyczyszczenie" komputera auta za 250-300 zł.
Ale zatem:
1. czy jest inna mozliwosc zeby to ustrojstwo odłączyc?
2. nie mam drugiego klucza od auta wiec moze dorobienie i odpalenie na innym cos pomoze?
3. czy moze byc tak ze auto któregos dnia w ogóle nie odpali?
4. a moze są "zimne luty" ?
Bardzo prosze o porade
Immobiliser blokuje czasem rozruch !
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
na początku to bym sprawdził oraz ścieżki ( u kolegi to było powodem )makacz pisze:4. a moze są "zimne luty" ?
to nic nie damakacz pisze:2. nie mam drugiego klucza od auta wiec moze dorobienie i odpalenie na innym cos pomoze?
tak...makacz pisze:3. czy moze byc tak ze auto któregos dnia w ogóle nie odpali?
sorki za kolejność
poczytałem troche w "szukaj" i dosc duzo na ten temat jest, zacznę od kluczyka tylko co w nim zrobic?damcio151 pisze:na początku to bym sprawdził oraz ścieżki ( u kolegi to było powodem )makacz pisze:4. a moze są "zimne luty" ?to nic nie damakacz pisze:2. nie mam drugiego klucza od auta wiec moze dorobienie i odpalenie na innym cos pomoze?tak...makacz pisze:3. czy moze byc tak ze auto któregos dnia w ogóle nie odpali?
sorki za kolejność
a moze kostka w stacyjce? orientuje sie ktos jaki to koszt i jak sie to wymienia? to pewnie cos w stylu wielkosci przekaznika, nie?
a tak poza tematem to baaardzooo jesteeem zadowolony z tego forum poniewaz tu cos sie dzieje!!! a nie jak byłem dotychczas na autok....u
no dobra teraz moze cos o sobie powiem to lepiej sie bedzie gawędziło a mianowicie:
Moje pierwsze auto to Golf I (1.6) jezdziłem nim z 4latka, nastepnie kupiłem II (1. z roku 1984 ten był u mnie 2 lata, no a potem przyszedł czas na cos mocniejszego i był to Golf II 1.8 GTI o oznaczeniu PF (108 KM). Jezdziłem nim 5lat byłem w 100% zadowolony bo awaryjnosc była tylko jedna ze nie mogłem go odpalic bo w zimie ostry mróz i padł aku.
Wszystkie auto co miałem to benzynowce ! ! !
Pewnego dnia strzeliło mi cos do głowy sprzedałem bezawaryjnego golfiarza GTI i kupiłem sobie astre 1992 tak dla zmiany marki. Nie bede tu wiecej o astrze mowił bo sami sie domyslicie dlaczego, ze któregos mroznego styczniowego dnia tego roku kupiłem Golfa III 2.0 GTI 8V.
Auto oczywiscie sprowadzone, z Włoch rocznik 1995 a wyposazenie jak na EDITIONA przystało...takie jest!
Troszke juz tych VW-ejów miałem wiec mysle ze tez bede pomagał innym uzytkownikom na tym Ś W I E T N Y M forum którego szukałem.... i znalazłem!!!
No to tyle. Teraz prosze pomóżcie znależć to co mnie gnębi, ta sporadyczna usterka.
Pozdrawiam
powiedz jak auto gaśnie ?? na 1-2 sek po odpaleniu ?? jeśli tak to immobilajzer . kostke stacyjki sprawdź tak.....włącz silnik i ruszaj kluczykiem jak zgaśnie znaczy , że to ona , ale raczej nie...wyjmij immo i posprawdzaj luty i ściezki , aha jak odłączysz wtyczke od immo to spróbuj autko odpalić , to zobaczysz czy tak się zachowuje jak opisujeszmakacz pisze:poczytałem troche w "szukaj" i dosc duzo na ten temat jest, zacznę od kluczyka tylko co w nim zrobic?
a moze kostka w stacyjce? orientuje sie ktos jaki to koszt i jak sie to wymienia? to pewnie cos w stylu wielkosci przekaznika, nie?
dokładnie tak jest! auto gasnie po 1-2sek. ale za 5-6 razem odpala( tak sie dzieje raz na tydzień, ani czesciej ani rzadziej) . kluczykiem ruszałem na dopalonym silniku i nic sie nie dzieje.damcio151 pisze:powiedz jak auto gaśnie ?? na 1-2 sek po odpaleniu ?? jeśli tak to immobilajzer . kostke stacyjki sprawdź tak.....włącz silnik i ruszaj kluczykiem jak zgaśnie znaczy , że to ona , ale raczej nie...wyjmij immo i posprawdzaj luty i ściezki , aha jak odłączysz wtyczke od immo to spróbuj autko odpalić , to zobaczysz czy tak się zachowuje jak opisujeszmakacz pisze:poczytałem troche w "szukaj" i dosc duzo na ten temat jest, zacznę od kluczyka tylko co w nim zrobic?
a moze kostka w stacyjce? orientuje sie ktos jaki to koszt i jak sie to wymienia? to pewnie cos w stylu wielkosci przekaznika, nie?
Panowie, to pierwsze moje auto z immo wiec powiedzcie gdzie i co rozebrac bo elektromagicy chcą isc chyba najprostszą drogą: "wyczyscic" kompa i immo nie ma....!
i za to chcą 300zeta. a ja chce miec to co byc powinno i ma działac! ....moze za duzo chcę...?
no to immomakacz pisze:dokładnie tak jest! auto gasnie po 1-2sek. ale za 5-6 razem odpala( tak sie dzieje raz na tydzień, ani czesciej ani rzadziej) .
więc to nie kostkamakacz pisze:kluczykiem ruszałem na dopalonym silniku i nic sie nie dzieje.
wyjmij włącznik świateł i tam w tej "dziurze" go zobaczysz ,taka puszka z 1 wtyczkąmakacz pisze:Panowie, to pierwsze moje auto z immo wiec powiedzcie gdzie i co rozebrac
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 238 gości