[mk2] Gasnący PF

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

[mk2] Gasnący PF

Post autor: marceliii » wt kwie 19, 2005 23:14

Mam problem,po odłączenu czujnika temp.silnika badź też przepływki obroty silnika strasznie spadają aż silnik po chwili poprostu gaśnie.
Co może być przyczyną?
:(


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr kwie 20, 2005 06:25

zle ustawione wolne na przepustnicy, zle ustawiona przepływka,zle ustawiony zaplon.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » śr kwie 20, 2005 06:28

Tak też coś mi się wydaje że to chyba bedzie zapłon,skoro identycznie sprawa wygląda przy przepływce i czujniku temp.a na gazie tylko przy czujniku temp.bo komp z gazu chyba nie beierze parametrów z przepływki.
Ciekawi mnie jak się ustawia tą przepływke?
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr kwie 20, 2005 07:34

naciag sprezyny wyreguluj w srodku w przeplywce, przy IDLE ustaw okolo 0.8V i bedzie dobrze.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » śr kwie 20, 2005 07:37

heh,dla mnie to czarna magia.
Mam rozumieć że mam kręcić tą śrubką na przepływce i mierzyć nap na zaciskach,ale na których?
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr kwie 20, 2005 07:42

nie srubka tylko czarnym kolem na ktorym jest sprezyna naciagnieta, a mierzysz pomiedzy masa przeplywki a suwakiem.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości