Grzeje się przekaźnik pompy paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mixelko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 16:13
Lokalizacja: Gliwice; Wisła
Kontakt:

Grzeje się przekaźnik pompy paliwa

Post autor: mixelko » pt kwie 20, 2007 23:51

Jak w temacie - po kikunastu minutach jazdy przekaźnik pompy paliwa (nie pmietam numeru - pierwszy rzad nad bezpiecznikami, pierwsza kostka od prawej) bardzo sie nagrzewa. Obawiam się że moze się spalić i wtedy postój w najmniej oczekiwanym momencie.
Czy może to być wina samego przekaźnika czy moze coś innego - choć przypuszczam że to raczej cewka przekaźnika bo styki nie są przebarwione ani bardziej gorące od obudowy samego przekaźnika
Czy ktoś miał z tym problem?
Z góry dziękuję za porady.


Golf III 1,6i Bon Jovi '96 (AEE) 75 KM, 135Nm/2800 obr/min

Gery34
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 21:50
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Gery34 » pt kwie 20, 2007 23:54

Aczy masz gaz?


Gery

Awatar użytkownika
mixelko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 16:13
Lokalizacja: Gliwice; Wisła
Kontakt:

Post autor: mixelko » sob kwie 21, 2007 00:13

Gery34 pisze:Aczy masz gaz?
Nie mam gazu, jezdze na benzynie.


Golf III 1,6i Bon Jovi '96 (AEE) 75 KM, 135Nm/2800 obr/min

Elwis
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: czw sie 24, 2006 10:45
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Kontakt:

Post autor: Elwis » sob kwie 21, 2007 03:17

ja mam gaz ale gdy nie miałem też była ciepła, może nie parzyła ale normalne chyba to jest


Mój GTI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=644984#644984



[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/178429.html][img]http://images.spritmonitor.de/178429_3.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob kwie 21, 2007 08:31

mixelko pisze:Obawiam się że moze się spalić
nic sie nie martw to normalne !!! że sie grzeje



stempel72
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: pt mar 24, 2006 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: stempel72 » sob kwie 21, 2007 09:10

To czy w aucie jest gaz lub nie nie ma nic do rzeczy. Cewka przekażnika musi się grzać bo podczas pracy pobiera pewiem prąd żeby wytworzyć pole magnetyczne, a jak wiemy tam gdzie praca tam i ciepło.


VR6 + STAG 300

Awatar użytkownika
mixelko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 16:13
Lokalizacja: Gliwice; Wisła
Kontakt:

Post autor: mixelko » pn kwie 23, 2007 17:45

stempel72 pisze:To czy w aucie jest gaz lub nie nie ma nic do rzeczy. Cewka przekażnika musi się grzać bo podczas pracy pobiera pewiem prąd żeby wytworzyć pole magnetyczne, a jak wiemy tam gdzie praca tam i ciepło.
To tez wiem ale czemu az tak sie grzeje, cewki w innych przekaźnikach sie tak nie grzeja a pracują w tych samych warunkach. Pozatym gaz ma znaczenie bo wielu wyłancza pompe po przełączeniu na gaz.


Golf III 1,6i Bon Jovi '96 (AEE) 75 KM, 135Nm/2800 obr/min

pietia-gce
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pn sty 22, 2007 19:05
Lokalizacja: mikołów

Post autor: pietia-gce » pn kwie 23, 2007 17:57

To tez wiem ale czemu az tak sie grzeje, cewki w innych przekaźnikach sie tak nie grzeja a pracują w tych samych warunkach.
Hmm mamy identyczny model sprawdze czy u mnie też sie grzeje i dam Ci znac .

Ps.Pozdrawiam Gliwiczanina jaki masz kolor Golfera ?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84264&start=45]Mój Dragongreen[/url]

Awatar użytkownika
mixelko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 16:13
Lokalizacja: Gliwice; Wisła
Kontakt:

Post autor: mixelko » pn kwie 23, 2007 23:17

pietia-gce pisze:
To tez wiem ale czemu az tak sie grzeje, cewki w innych przekaźnikach sie tak nie grzeja a pracują w tych samych warunkach.
Hmm mamy identyczny model sprawdze czy u mnie też sie grzeje i dam Ci znac .

Ps.Pozdrawiam Gliwiczanina jaki masz kolor Golfera ?
Bardzo mi miło - mój jest czerwony na oryginalnych felgach 14 alu VW. Bardzo bede wdzieczny za sprawdzenie tego przekaźnika - pozdrawiam muzyczne wersje :bigok:


Golf III 1,6i Bon Jovi '96 (AEE) 75 KM, 135Nm/2800 obr/min

pietia-gce
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pn sty 22, 2007 19:05
Lokalizacja: mikołów

Post autor: pietia-gce » wt kwie 24, 2007 13:39

Jeśli chodzi o ten biały na zdjęciu to po 20 minutach jazdy był najbardziej nagrzany pozostałe miały raczje normalną temperature .

Obrazek

Przy okazji zobaczyłem że posiadam dwa wolne gniazda na przekaźniki też tak masz/ macie ?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84264&start=45]Mój Dragongreen[/url]

Awatar użytkownika
mixelko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 16:13
Lokalizacja: Gliwice; Wisła
Kontakt:

Post autor: mixelko » wt kwie 24, 2007 17:45

pietia-gce pisze:Jeśli chodzi o ten biały na zdjęciu to po 20 minutach jazdy był najbardziej nagrzany pozostałe miały raczje normalną temperature .

[url=http://img217.imageshack.us/img217/1852 ... td3.th.jpg]Obrazek[/URL]

Przy okazji zobaczyłem że posiadam dwa wolne gniazda na przekaźniki też tak masz/ macie ?
Tak przewaznie nie wszystkie gniazda są zajęte - to zależy od wyposazenia elektrycznego i od wersji.
Dziekuje serdecznie za pomoc
A tak apropo to AEE to wyjatkowo fajny silniczek - moment obrotowy 135 Nm przy 2800 to naprawde frajda z jazdy (na dolnym zakresie obrotow to prawie jak w TDI sie czuje :grin: ) pomimo tego ze 75 KM to nie za duzo - wszystkie ople, japonce i fiaty itp. 1,4 i 1,6 nawet 16V moga się schować.
Pozdrawiam.


Golf III 1,6i Bon Jovi '96 (AEE) 75 KM, 135Nm/2800 obr/min

stempel72
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: pt mar 24, 2006 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: stempel72 » wt kwie 24, 2007 21:25

mixelko, wyłączenie pompy po przełączeniu na gaz kończy się zapieczeniem wtrysków.


VR6 + STAG 300

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt kwie 24, 2007 22:06

Oj to muszę zlikwidować odcięcie pompy, bo dopiero 150 tys. przejechałem na gazie więc dłużej nie mogę bo mi się wtryski zapieką.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

pietia-gce
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pn sty 22, 2007 19:05
Lokalizacja: mikołów

Post autor: pietia-gce » wt kwie 24, 2007 23:39

A tak apropo to AEE to wyjatkowo fajny silniczek - moment obrotowy 135 Nm przy 2800 to naprawde frajda z jazdy (na dolnym zakresie obrotow to prawie jak w TDI sie czuje :grin: ) pomimo tego ze 75 KM to nie za duzo - wszystkie ople, japonce i fiaty itp. 1,4 i 1,6 nawet 16V moga się schować.
Pozdrawiam.
Potwierdzam ukryty diabeł jest w tym silniku :>


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84264&start=45]Mój Dragongreen[/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 217 gości