fabryczny zamek centralny

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » czw lut 15, 2007 13:08

Przeciez Ci wczesniej napisalem, ze 21 :bajer: Czytaj dokladnie.



toxikpage
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 15:49
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: toxikpage » czw lut 15, 2007 13:12

na schematach bezpiecznik 21 napisano żę służy do czego innego, ale to sprawdze, nie miałem jeszcze kiedy sprawdzić... są też obowiązki :| ale tak za 2 godzinki sprawdze wszystkie i dam znać, narazie dzieki (za cierpliwość :P )



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » czw lut 15, 2007 13:27

toxikpage pisze:na schematach bezpiecznik 21 napisano żę służy do czego innego
Zaufaj mi. Schematy nie zawsze mowia cala prade (zeby nie mowic "klamia" ;) )



toxikpage
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 15:49
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: toxikpage » czw lut 15, 2007 13:28

po ilości postów i punktach "pomógł" widze że znasz się na rzeczy, także odstawie schematy :) jak mówiem sprawdze tak za dwie godzinki



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » czw lut 15, 2007 13:41

toxikpage pisze:także odstawie schematy
Nie mowie ze schematy to zla rzecz, absolutnie. Tylko czasami zdarzaja sie niedociagniecia, przewaznie w polskich ksiazkach obslugi i naprawy :P

[ Dodano: Czw Lut 15, 2007 12:48 ]
BTW W instrukcji jest akurat dobrze - http://vw2.info/galerie/mk3/Data/page.htm?124,0



toxikpage
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 15:49
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: toxikpage » czw lut 15, 2007 17:37

inek01 pisze:BTW W instrukcji jest akurat dobrze - http://vw2.info/galerie/mk3/Data/page.htm?124,0
widać też nie do końca jest dobrze, albo jakieś przeróbki były w moim aucie, bo dokonując przeglądu bezpieczników miałem spalony nr 22 ; w instrukcji niby radio (w innych instrukcjach też radio/zapalniczka) zdziwiłem się bo i to i to działa :) okazało się że to bezpiecznik odpowiedzialny był za wycieraczki szyby przedniej (ale tylko za pozycje działającą co kilka sekund bo stałe działanie ich działało)
także pełna racja ze strony inek01 że to co napisane a co jest może się różnić

powracając do tematu, sprawdziłem bezpiecznik 21 ale jest cały, na wszelki wypadek wymieniłem go, ale nie przyniosło skutku, posprawdzałem tez różne rzeczy, mam fabryczny zamek centralny VW, a alarm i prawdopodobnie sterowanie nim z pilota (i podczepiono też alarm do centrala) został założony innej firmy w 1997 roku)

ma ktoś może pojęcie skoro nie bezpiecznik to co mogło paść ?
nie wiem czy to coś da, ale dorzucam kilka fotek jak to wszystko i mnie wygląda

spód pompy w bagażniku
spód pompy w bagażniku
pompa w bagażniku
pompa w bagażniku
strypianowa otulina pompy w bagażniku
okablowanie raczej od centralnego pod prawym tylnym siedzeniem
okablowanie drzwi prawych przednich

kostka okablowania od drzwi prawych przednich
skrzynka bezpieczników i przekaźników
sterownik alarmu
jeszcze małe słowo wyjaśnienia, dałem zdjęcie okablowania w drzwiach, ponieważ podczas montażu audio a dokładnie głośnika w drzwiach prawych przednich coś tam się stało (nie wiem czy coś się ułamało czy oderwało bo nie było mnie akurat przy tym) i od tego czasu centralny przestał działać na drzwiach przednich prawych i czasami na prawych tylnych

jak już wcześniej wspomniałem, jeździłem tak od końcówki października



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » czw lut 15, 2007 18:13

toxikpage pisze:widać też nie do końca jest dobrze, albo jakieś przeróbki były w moim aucie,
Na pewno ktos pociagnal oddzielne zasilanie do radia.
Zapalniczka moze byc pod 22, ale w ersji US. Normalnie jest pod 21.
Z tymi wycieraczkami to tez dziwna sprawa :-k
toxikpage pisze:w drzwiach prawych przednich coś tam się stało (nie wiem czy coś się ułamało czy oderwało bo nie było mnie akurat przy tym) i od tego czasu centralny przestał działać na drzwiach przednich prawych i czasami na prawych tylnych
Zapewne cos z zielonym plastykowym przewodem powietrznym.

Mozesz sprawdzic czy pompka dziala zwierajac czyms ze soba styki na zielonym i czerwono-bialym kablu z kostki przy pompce. Powinna wtedy zadzialac oile nie ma gdzies przerwy i na czerwono-bialym przewodzie jest stale +12V.



toxikpage
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 15:49
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: toxikpage » czw lut 15, 2007 19:35

dzięki za porady jak tylko bede miał czas sprawdze wszystko co napisałeś , dam znać :)



Awatar użytkownika
Vito Corleone
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: wt gru 26, 2006 23:39
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Vito Corleone » pn kwie 23, 2007 17:25

Podpinam sie pod temat z nadzieja na dobra rade :)

Padl mi wczoraj CZ po stronie kierowcy w Mk3 fabryczny z kluczyka. Fakty sa takie: gdy przekrecam kluczyk w zamku jest luz, od strony pasazera zamyka i otwiera wszystko jak trzeba, gdy wcisne rygiel od srodka w drzwiach kierowcy tez wszystko zamyka, sprawdzalem bezpiecznik 21 i dziala (po wyjeciu nawet zrestartowal mi sie zegar w budziku, jednak lampka w podsufitce nie swieci, zapalniczka nie dziala, swiatlo w bagazniku znów dziala, szyber tez chodzi, juz nie kapuje tego bezpiecznika 21???), czyzby to jakas sprawa mechaniczna i zabrac sie do zdejmowania boczka i dojscia do zamka?


My spirit you cannot breeaaak!

toxikpage
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 15:49
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: toxikpage » pn kwie 23, 2007 23:37

jeżeli czujesz luz na kluczyku i możesz kręcić nim w nieskończoność to masz wkładkę do wymiany,
jak rozbierzesz tapicerke drzwi to Ci wkładke naprawią żeby pasowało pod ten sam kluczyk za około 30 zł (przynajmniej w Koszalinie)



Awatar użytkownika
krrm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz paź 15, 2006 11:49
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: krrm » wt kwie 24, 2007 09:58

witam mam tez CZ fabryczny.
moze sprawdz na krutko pompke w przedniej kostce koło dzwi kierowcy podaj plus
dajesz + na kabel zielony - central otwarty
dajesz + na kabel szary zamykasz central

i wtedy sprawdzisz czy kompresor padł



Awatar użytkownika
flgmnft
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 12:07
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: flgmnft » wt kwie 24, 2007 11:17

Podepne sie pod temat. Czyli Jesli chce zalozyc alarm do mk3 a ma on juz fabryczny centralny zamek. To musze zrobic za pomoca przekaznikow tak zeby zamiast - na wyjsciach sterujacych centralnym pojawialy sie + ? I czy jak podepne sie pod drzwi kierowce to reszta tez bedzie dzialac?



Awatar użytkownika
krrm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz paź 15, 2006 11:49
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: krrm » wt kwie 24, 2007 11:47

flgmnft, tak jak sam juz napisałeś, Alarm musi sterowac CZ plusem, jezeli daje na wyjściu minus to trzeba zastosować przekażnik, i wystarczy sie podpiąć do kostki koło kierowcy i bedzie wszystkim sterować, sam miałem taki problem i zastosowałem jeden przekaźnik kupiony na allegro
http://www.allegro.pl/item187362009_prz ... zacji.html



toxikpage
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 15:49
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: toxikpage » wt kwie 24, 2007 13:51

krrm pisze:witam mam tez CZ fabryczny.
moze sprawdz na krutko pompke w przedniej kostce koło dzwi kierowcy podaj plus
dajesz + na kabel zielony - central otwarty
dajesz + na kabel szary zamykasz central

i wtedy sprawdzisz czy kompresor padł
myśle że koledze nie padł kompresor, ponieważ jak sie wczytasz w jego post to napisał tam że od środka po wciśnięciu rygla wszystko działa i z kluczyka od pasażera też działa, także wg mnie problem tylko z wkładką zamka



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 340 gości