VR6 do Jetty MK2
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- monias
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: pn sty 15, 2007 18:42
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
- Kontakt:
VR6 do Jetty MK2
Niniejszym witam wszystkich uzytkownikow forum.
chialbym wlozyc silnik VR6 do mojej jetty mk2. jakie przerobki sa potrzebny zeby ten silniczek pasowal do mojego samochodu. czy silnik z passata moze byc?
chialbym wlozyc silnik VR6 do mojej jetty mk2. jakie przerobki sa potrzebny zeby ten silniczek pasowal do mojego samochodu. czy silnik z passata moze byc?
Ostatnio zmieniony pn kwie 23, 2007 16:40 przez monias, łącznie zmieniany 1 raz.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
To na pewno warto przeczytać
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... t=swap+vr6
[ Dodano: Pon Sty 15, 2007 18:44 ]
osobiscie to wolałbym KR wsadzic czyli 1,8 16 v 139 KM, albo 2,0 z mk3 gti 16v 150 km....
vr6 to ciezki motor (6cyl) i moga byc problemy z sensownym rozkładem mas, innymi słowy auta bedzie miało za ciezki przód i nie bedzie skręcało tak jak by mogło z lżejszym motorem....
[ Dodano: Pon Sty 15, 2007 18:46 ]
monias, Ty tu nowy! WITAJ
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... t=swap+vr6
[ Dodano: Pon Sty 15, 2007 18:44 ]
osobiscie to wolałbym KR wsadzic czyli 1,8 16 v 139 KM, albo 2,0 z mk3 gti 16v 150 km....
vr6 to ciezki motor (6cyl) i moga byc problemy z sensownym rozkładem mas, innymi słowy auta bedzie miało za ciezki przód i nie bedzie skręcało tak jak by mogło z lżejszym motorem....
[ Dodano: Pon Sty 15, 2007 18:46 ]
monias, Ty tu nowy! WITAJ
- silent_rob
- Gadatliwa bestia
- Posty: 852
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
- Lokalizacja: Gryfino
- Kontakt:
co nie znacyz ze tylu nie mozna dowazyc i rozmiesci ladniej mas ;] jest masa mk2 z vr6 tylko zeby miec ladnie zachowujacy sie zad trzeb go troche obciazyc ;]sas_gti pisze:osobiscie to wolałbym KR wsadzic czyli 1,8 16 v 139 KM, albo 2,0 z mk3 gti 16v 150 km....
vr6 to ciezki motor (6cyl) i moga byc problemy z sensownym rozkładem mas, innymi słowy auta bedzie miało za ciezki przód i nie bedzie skręcało tak jak by mogło z lżejszym motorem....
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
bzdury gadasz kolego, powiem tyle. nie masz zielonego pojecia na ten temat, nie widziałes jak sie auto prowadzi z VR6, chodzi o MKII a wypowiadasz się jak expret z PZMotu . .sas_gti pisze:To na pewno warto przeczytać
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... t=swap+vr6
[ Dodano: Pon Sty 15, 2007 18:44 ]
osobiscie to wolałbym KR wsadzic czyli 1,8 16 v 139 KM, albo 2,0 z mk3 gti 16v 150 km....
vr6 to ciezki motor (6cyl) i moga byc problemy z sensownym rozkładem mas, innymi słowy auta bedzie miało za ciezki przód i nie bedzie skręcało tak jak by mogło z lżejszym motorem....
[ Dodano: Pon Sty 15, 2007 18:46 ]
monias, Ty tu nowy! WITAJ
www.vrservice.pl
-
- Forum Master
- Posty: 1279
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
- Lokalizacja: Pisz/Białystok
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Co cie boli Borys? Expert z pezetmotu? przeciez zaczałęm swoja wypowiedz od "osobiscie to" wiec chyab wiadomo ze wygłaszam swojąopinie o nie wyopwiadam sie w imineiu PZMotu
widziałem mk2 vr6 w akcji,
Jak chyba wiadom w kazdym golfie lubi tylne koło przeciwległe wstawać w zakręcie (a to dobre nie jest) ale nie tak zeby było 5 albo 10 cm nad ziemią , a mk2 vr6 wchodzącego w zakręty widziałem klka razy, chocby na próbach sprawnosciowych na wielu majówkach począwszy od tej 3 lata temu na stegnach,
To co zaobserwowałem to ze przód kładł im sie bardzo, jakby za miekka sprezyna, a tylne koło wstawało znacznie bardziej niz z motorem 4cyl....z tego wywnioskowałem ze za duzo poszło na przod,
a pisalem co ja bym wsadził wiec wez wyluzuj Panie Borysie, to ze masz aaa w mk2 to jasne ze nie przyznasz ze mk2 KR prowadzi sie lepiej, bo chwalisz to co masz...
mozesz sie z tym nei zgadzac ale nie mów mi co ja widzialem a czego nie i nie osadzaj kim jestem, za experta sie nie uwazam, ale mimo to moj post niesie ze soba pewną merytoryczną tresc z ktorej jak ktos zechce to sobie moze cos zaczerpnie, a Twój post mial na celu tylko obraze, a do sprawy nic nie wniósł kompletnie, poza tym ze mi nawrzucałeś i zawtórował ci twój ziomek, pożytku z Ciebie Borys zero!! przynajmniej w tym wątku
widziałem mk2 vr6 w akcji,
Jak chyba wiadom w kazdym golfie lubi tylne koło przeciwległe wstawać w zakręcie (a to dobre nie jest) ale nie tak zeby było 5 albo 10 cm nad ziemią , a mk2 vr6 wchodzącego w zakręty widziałem klka razy, chocby na próbach sprawnosciowych na wielu majówkach począwszy od tej 3 lata temu na stegnach,
To co zaobserwowałem to ze przód kładł im sie bardzo, jakby za miekka sprezyna, a tylne koło wstawało znacznie bardziej niz z motorem 4cyl....z tego wywnioskowałem ze za duzo poszło na przod,
a pisalem co ja bym wsadził wiec wez wyluzuj Panie Borysie, to ze masz aaa w mk2 to jasne ze nie przyznasz ze mk2 KR prowadzi sie lepiej, bo chwalisz to co masz...
nadal sie tego trzymam, czyste prawa fizyki, im zlżejsze auto tym lepiej skręca, tak samo lżejsze z przodu tym lepiej skrecasas_gti pisze:nie bedzie skręcało tak jak by mogło z lżejszym motorem....
mozesz sie z tym nei zgadzac ale nie mów mi co ja widzialem a czego nie i nie osadzaj kim jestem, za experta sie nie uwazam, ale mimo to moj post niesie ze soba pewną merytoryczną tresc z ktorej jak ktos zechce to sobie moze cos zaczerpnie, a Twój post mial na celu tylko obraze, a do sprawy nic nie wniósł kompletnie, poza tym ze mi nawrzucałeś i zawtórował ci twój ziomek, pożytku z Ciebie Borys zero!! przynajmniej w tym wątku
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
nie mówe ze lepiej sie prowadzi niz kr lub cos lekkiego tylko twoje wszystkie opinie są podparte tym ze porównujesz motory pod wzgledem jazzd sportowych KJS, jazdy miedzy poachołkami itd.sas_gti pisze:Co cie boli Borys? Expert z pezetmotu? przeciez zaczałęm swoja wypowiedz od "osobiscie to" wiec chyab wiadomo ze wygłaszam swojąopinie o nie wyopwiadam sie w imineiu PZMotu
widziałem mk2 vr6 w akcji,
Jak chyba wiadom w kazdym golfie lubi tylne koło przeciwległe wstawać w zakręcie (a to dobre nie jest) ale nie tak zeby było 5 albo 10 cm nad ziemią , a mk2 vr6 wchodzącego w zakręty widziałem klka razy, chocby na próbach sprawnosciowych na wielu majówkach począwszy od tej 3 lata temu na stegnach,
To co zaobserwowałem to ze przód kładł im sie bardzo, jakby za miekka sprezyna, a tylne koło wstawało znacznie bardziej niz z motorem 4cyl....z tego wywnioskowałem ze za duzo poszło na przod,
a pisalem co ja bym wsadził wiec wez wyluzuj Panie Borysie, to ze masz aaa w mk2 to jasne ze nie przyznasz ze mk2 KR prowadzi sie lepiej, bo chwalisz to co masz...nadal sie tego trzymam, czyste prawa fizyki, im zlżejsze auto tym lepiej skręca, tak samo lżejsze z przodu tym lepiej skrecasas_gti pisze:nie bedzie skręcało tak jak by mogło z lżejszym motorem....
mozesz sie z tym nei zgadzac ale nie mów mi co ja widzialem a czego nie i nie osadzaj kim jestem, za experta sie nie uwazam, ale mimo to moj post niesie ze soba pewną merytoryczną tresc z ktorej jak ktos zechce to sobie moze cos zaczerpnie, a Twój post mial na celu tylko obraze, a do sprawy nic nie wniósł kompletnie, poza tym ze mi nawrzucałeś i zawtórował ci twój ziomek, pożytku z Ciebie Borys zero!! przynajmniej w tym wątku
nie wszystkich rajcuje jazda w kjs, mącisz swoimi teoriami, wynika z nich ze nie ma co wstawiac wiekszego motoru bo nie bedzie skręcac bedzie wyrzucać i koło odrywać.
powiem tak Panie SAS, pora zdjąc klapki z oczu, nie tylko kjsy są, wstawiając AAA do auta nie robi się tego by startowac w KJS, szczególnie jettą
www.vrservice.pl
sas_gti pisze:Co cie boli Borys? Expert z pezetmotu? przeciez zaczałęm swoja wypowiedz od "osobiscie to" wiec chyab wiadomo ze wygłaszam swojąopinie o nie wyopwiadam sie w imineiu PZMotu
widziałem mk2 vr6 w akcji,
Jak chyba wiadom w kazdym golfie lubi tylne koło przeciwległe wstawać w zakręcie (a to dobre nie jest) ale nie tak zeby było 5 albo 10 cm nad ziemią , a mk2 vr6 wchodzącego w zakręty widziałem klka razy, chocby na próbach sprawnosciowych na wielu majówkach począwszy od tej 3 lata temu na stegnach,
To co zaobserwowałem to ze przód kładł im sie bardzo, jakby za miekka sprezyna, a tylne koło wstawało znacznie bardziej niz z motorem 4cyl....z tego wywnioskowałem ze za duzo poszło na przod,
a pisalem co ja bym wsadził wiec wez wyluzuj Panie Borysie, to ze masz aaa w mk2 to jasne ze nie przyznasz ze mk2 KR prowadzi sie lepiej, bo chwalisz to co masz...nadal sie tego trzymam, czyste prawa fizyki, im zlżejsze auto tym lepiej skręca, tak samo lżejsze z przodu tym lepiej skrecasas_gti pisze:nie bedzie skręcało tak jak by mogło z lżejszym motorem....
mozesz sie z tym nei zgadzac ale nie mów mi co ja widzialem a czego nie i nie osadzaj kim jestem, za experta sie nie uwazam, ale mimo to moj post niesie ze soba pewną merytoryczną tresc z ktorej jak ktos zechce to sobie moze cos zaczerpnie, a Twój post mial na celu tylko obraze, a do sprawy nic nie wniósł kompletnie, poza tym ze mi nawrzucałeś i zawtórował ci twój ziomek, pożytku z Ciebie Borys zero!! przynajmniej w tym wątku
nie ma co sie klocic koledze chcemy pomoc i doradzic cos wskazac pewne plusy i minusy...I chyba nikt sie tu nie uwaza za eksperta:)
Pozatym:
kolega pisze o MKII/Jetta! a to ma ciezszy tyl od golfa i jest dluzsza...
skok seryjnie w w golfie jest tak duzy ze mozna tam slonia wsadzic miedzy kolo a blotnik a wiec musial by mu przod zanurkowac az po miske olejowa chyba zeby kolo uniesc do gory
inna sprawa jak zmieni zawias to wtedy tak ale o tym czy to dobrze czy zle sie nei wypowiadam (ewentulanie patrz nizej)
... ale jesli od polowy lat 90 w mocnych oskach i slabszych autach przednio-napedowych specjalisci np z Williamsa-Clio,Motorsport-VW Golf III a teraz np C2R2 ustawiaja tak ze podwija tam kolo do gory to chyba maja w tym jakis cel...Teraz po Elmocie(dziury jak cholera,polski asfalt) bedzie sporo zdjec i z wielu ujec bedzie widac jak sa kola w gorze...(zdjecia z testow C2R2 na hamowaniach nawet podnosi kolo, a auto jedzie w rajdach polskich nie wyscigach)
sory za wstawke na temat sportu ale chodzilo tu o podnoszenie tego kola a co do prowadzenia vr6 w mkII sie nei wypowiadam nawet nei widzialem w czasie jazdy czegos takiego:)
pozdro;)
Ostatnio zmieniony wt kwie 24, 2007 14:20 przez Berni, łącznie zmieniany 1 raz.
"życie jest walką"
-
- Forum Master
- Posty: 1279
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
- Lokalizacja: Pisz/Białystok
poza tym ze mi nawrzucałeś i zawtórował ci twój ziomek, pożytku z Ciebie Borys zero!! przynajmniej w tym wątku
Jak sie nie znasz to sie nie udzielaj. Ja nawet osobiście nie znam Borys - a. Wiec nie wciskaj mi tu gadki że : ,, zawtórował ci twój ziomek". Bo to kłamstwo. Ja za nikim nie wtóruje.
Jak sie nie znasz to sie nie udzielaj. Ja nawet osobiście nie znam Borys - a. Wiec nie wciskaj mi tu gadki że : ,, zawtórował ci twój ziomek". Bo to kłamstwo. Ja za nikim nie wtóruje.
Nic już nie będzie takie same.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
haha sprawdź w takim raize w słowniku znaczenie słowa "ziomek"
jestescie obaj z Białegostoku wiec jestescie ziomkami
(ziomek
1. «człowiek pochodzący z tego samego kraju, z tej samej okolicy, miejscowości»
2. «członek ziomkostwa»)
ziomki sie nie muszą znac zeby byc ziomkami, zadziałał lokalny patriotyzm, wziąłeś strone Borysa ale skoro jak twierdzisz nie znasz Borysa to :
No ale celem nie jest to ze kolo ma byc w gorze z zasady tylko jest to efekt ustawien auta....To nie jest tak ze jak kolo nie idzie do gory to trzeba cos zmieniac bo jest to oznaka ze cos nie gra....POdnoszenie albo i nie kola jest efektem nastawów, jakby sie dało je tak wystroic zeby nie szlo w gore to zapwne by tak zrobili ale to nie jest prorytetem . NIe ma takiej zasady ze jak "kolo idzie w gore to jest dobrze a jak nie idzie to trzeba przestrajac" nie ma tez odwrotnej....zauwazylem tylko ze mk2 vr6 ma duzo większa tendencje do nurkowania przodem niz zwykle mk2, a mozna to zaobserwowac wlasnie po tylnym kole ktore podosi wyzej niz w innych mk2....
ta rozmowa jest bez sensu , miedzy innymi dlatego
[ Dodano: Wto Kwi 24, 2007 16:18 ]
Chcialem zaznaczyc jedynie ze po wsadzeniu ciezszego motoru niz KR bedize roznica na niekorzysc w prowadzeniu, moze nieduza ale bedzie, ale ty uznales to za bzdurę, OK masz do tego prawo, tylko przydało by sie żebys sie czasem ugryzł w język
To jak sie auto prowadzi miedzy pachołkami ma przełozenie na to jak sie prowadzi przy wiekszych predkosciach
Jeszcze raz przypomne ze chcialem tylko zwrócic uwage na wplyw masy motoru na wyważenie auta, na to ze nie pozostanie to bez wpływu na prowadzenie, i chyba mi sie udało choc nie wszyscy sie ze mną zgodzają
pozdro
jestescie obaj z Białegostoku wiec jestescie ziomkami
(ziomek
1. «człowiek pochodzący z tego samego kraju, z tej samej okolicy, miejscowości»
2. «członek ziomkostwa»)
ziomki sie nie muszą znac zeby byc ziomkami, zadziałał lokalny patriotyzm, wziąłeś strone Borysa ale skoro jak twierdzisz nie znasz Borysa to :
jakim cudem wiesz co mówi skoro go nie widziales nigdy na oczy? zreszta to niewazne, po porstu nie wiedziales co znaczy "ziomek" i tyleKrzysiek W. pisze:Borys wie co pisze/mówi.
zgadza sieBerni pisze:a teraz np C2R2 ustawiaja tak ze podwija tam kolo do gory to chyba maja w tym jakis cel
No ale celem nie jest to ze kolo ma byc w gorze z zasady tylko jest to efekt ustawien auta....To nie jest tak ze jak kolo nie idzie do gory to trzeba cos zmieniac bo jest to oznaka ze cos nie gra....POdnoszenie albo i nie kola jest efektem nastawów, jakby sie dało je tak wystroic zeby nie szlo w gore to zapwne by tak zrobili ale to nie jest prorytetem . NIe ma takiej zasady ze jak "kolo idzie w gore to jest dobrze a jak nie idzie to trzeba przestrajac" nie ma tez odwrotnej....zauwazylem tylko ze mk2 vr6 ma duzo większa tendencje do nurkowania przodem niz zwykle mk2, a mozna to zaobserwowac wlasnie po tylnym kole ktore podosi wyzej niz w innych mk2....
ta rozmowa jest bez sensu , miedzy innymi dlatego
w przedszkolu sie tak mówiło do kolegówKrzysiek W. pisze:Jak sie nie znasz to sie nie udzielaj.
[ Dodano: Wto Kwi 24, 2007 16:18 ]
a ja wlasnie to powiedziale a ty mi odpowiedziales ze pisze bzdury, ja wlasnie KR zaproponowalem zamiast vr6, sprawnosc mk2 z KR jest bardzo dobraBorys pisze:nie mówe ze lepiej sie prowadzi niz kr lub cos lekkiego
Chcialem zaznaczyc jedynie ze po wsadzeniu ciezszego motoru niz KR bedize roznica na niekorzysc w prowadzeniu, moze nieduza ale bedzie, ale ty uznales to za bzdurę, OK masz do tego prawo, tylko przydało by sie żebys sie czasem ugryzł w język
zgadza sie bo chyba nie po to sie wsadza vr6 do mk2 zeby jezdzic emerycko po bułki w niedziele rano do sklepu, ale moze sie mylęBorys pisze:porównujesz motory pod wzgledem jazzd sportowych KJS, jazdy miedzy poachołkami itd.
To jak sie auto prowadzi miedzy pachołkami ma przełozenie na to jak sie prowadzi przy wiekszych predkosciach
Jeszcze raz przypomne ze chcialem tylko zwrócic uwage na wplyw masy motoru na wyważenie auta, na to ze nie pozostanie to bez wpływu na prowadzenie, i chyba mi sie udało choc nie wszyscy sie ze mną zgodzają
pozdro
- silent_rob
- Gadatliwa bestia
- Posty: 852
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
- Lokalizacja: Gryfino
- Kontakt:
Monias popors jakiegos moda o zamkniecie tego tematu i zaloz nowy bo zamiast porad robi sie polemika nade sensem twojego wyboru , a kazdy niech robi co chce i jak chce a dajce mu tylko odpowiediz na pytania jakie zadaje. ja prosze moda o zamkniecie teog tematu lub wywalenie wszystkich postow procz pierwszego
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 260 gości