Pomocy Chyba silnik padł
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Pomocy Chyba silnik padł
Witam,dziś jadac moim golfem4 nagle cos strzelilo mi w silniku ,siłe tego mozna porownac do uderzenia ręką w deske rozdzielczą ,no i w pierwszej chwili pomyslalem ze moze turbina sie zawiesiela wiec zgasilem alto poczym ponownie odpalilem,ale juz nie odpalił z kluczyka tylko z rozruchu,udalo mi sie to poniewaz akurat jechalem z gorki,no ale zadnej poprawy ,stanąłem, a za mną plamy oleju,w krotkim momencie plama,pełno oleju wyciekło,samochód wogule nie odpala,rozrusznik działa ale samochod nie reaguje,i moje pytanie brzmi ,czy to poszedł rozrząd i przy okazji uszkodził tłoki i całą głowicę czy co to może być??? prosiłbym o pomoc i doradenie ,i ile ewentualnie kosztowało by mnie całkowita wymiana silnika ?? dziękuje pięknie
Edit:
Panowie silnik 1,9Tdi 90 km rcznik 2001 wersja edition,
Silnik juz nie odpala ,jeszcze raz wyjasnie,jadac cos pukneło w silniku,nie był to zaden straszny huk,poczym ałto straciło kompletnie moc ,więc jadac wyłączyłem go myslac ze to turbina sie zawiesiła bo mialem takie przypadki,ale na rozrusznik go nie wziąłem,więc wrzuciłęm drugi bieg i odpalił ale przejechałem dosłownie 400m i stanąłem,momentalnie wyciekł olej,komputer pokazywał ze do serwisu 2000km ,przebieg 147 000 ,wał poszedł uszkadzająć zawory i głowice?czy ewentualnie da sie to zrobić bez wymiany silnika??
Edit:
Panowie silnik 1,9Tdi 90 km rcznik 2001 wersja edition,
Silnik juz nie odpala ,jeszcze raz wyjasnie,jadac cos pukneło w silniku,nie był to zaden straszny huk,poczym ałto straciło kompletnie moc ,więc jadac wyłączyłem go myslac ze to turbina sie zawiesiła bo mialem takie przypadki,ale na rozrusznik go nie wziąłem,więc wrzuciłęm drugi bieg i odpalił ale przejechałem dosłownie 400m i stanąłem,momentalnie wyciekł olej,komputer pokazywał ze do serwisu 2000km ,przebieg 147 000 ,wał poszedł uszkadzająć zawory i głowice?czy ewentualnie da sie to zrobić bez wymiany silnika??
Ostatnio zmieniony wt kwie 24, 2007 07:24 przez kustro, łącznie zmieniany 1 raz.
- Wojtes3mkIII
- Ma gadane
- Posty: 164
- Rejestracja: śr paź 26, 2005 23:35
- Lokalizacja: Lubuskie
- Kontakt:
Zobacz tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=98671 miałem to samo tydzien temu na silniku ALH- doszedłęm do inf ze w pewnych latach puszczano wadliwe zawory i tłoki, ale u Ciebie może byc co innego i tego Ci życzę
P.S. przed robotą tez myślałęm o nowym silniku, przy czym ALH było trudno dostać, były od 3500 tys w góre, w dobrym stanie to i 5500 tys kosztował, ceny tych silników róznią sie nawet o 2000-3000zł w porównaniu do TDI 1Z- i to bez osprzetu. Z fachowcami rozmawiałem, jak głądzie nie porysowane to robic, jak porysowane, to wyciac tuleje wstawic nowa opchnac auto bo juz nie bedzie takie jak wczesniej, chyba ze załatwic nowy silnik, lecz to droga opcja + koszt jeszcze przekładki. To tak dla informacji.
P.S. przed robotą tez myślałęm o nowym silniku, przy czym ALH było trudno dostać, były od 3500 tys w góre, w dobrym stanie to i 5500 tys kosztował, ceny tych silników róznią sie nawet o 2000-3000zł w porównaniu do TDI 1Z- i to bez osprzetu. Z fachowcami rozmawiałem, jak głądzie nie porysowane to robic, jak porysowane, to wyciac tuleje wstawic nowa opchnac auto bo juz nie bedzie takie jak wczesniej, chyba ze załatwic nowy silnik, lecz to droga opcja + koszt jeszcze przekładki. To tak dla informacji.
Ostatnio zmieniony wt kwie 24, 2007 07:35 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.
No kompresji niema wogule ,no w silniku to bylo doslownie pukniecie,mozliwe ze to rozrzad ,co nastepnie uszkodzilo tłoki tylko boje sie ze one podziurkowaly glowice poniewaz olej wyciekł momentalnie wiec jezli to by bylo to to czy da sie wymienic glowice z tlokami czy to gra nie warta swieczki ,czy odrazu nowy motor ??
- zamioculcas
- Użytkownik
- Posty: 253
- Rejestracja: pn lip 10, 2006 14:42
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 286 gości