Problemy z MK4

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Piter.5
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 448
Rejestracja: pn sie 07, 2006 10:25
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontakt:

Post autor: Piter.5 » pt kwie 06, 2007 15:45

ApC pisze:palson napisał/a:
10. po uruchominu zapłonu ale nikoniecznie po uruchomieniu silnika coś mi regularnie cyka w klimatroniku , jakby jakiś zegar, może jakiś silniczek krokowy, nie wiem, jest to malo slyszalne aczkolwiek denerwujące

też tak mam, podobno to normalka, zresztą podłączenie VAGa też nie pokazało żadnych błędów w klimie
U mnie to samo - normalka, ale troche wnerwia :wink:
pozdro



Awatar użytkownika
radom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:52
Lokalizacja: Wa-wa/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: radom » pt kwie 06, 2007 19:27

Golf IV 2000 TDI 90KM - ALH
przy zakupie - przebieg 135 000, teraz - 168 000

usterki:
- padła lewa tylna elektryczna szyba - silniczek
- brak podświetlenia przy otwartych drzwiach kierowcy


Poza zrobieniem rozrządu przy 150tys do samochodu nie dołożyłem ani złotówki ;-)


[url=http://www.webhostingtalk.pl/]Wszystko o hostingu[/url]

orzel23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr mar 21, 2007 20:38
Lokalizacja: PL

Post autor: orzel23 » sob kwie 21, 2007 10:16

Golf 1.6 16V kupiony w PL w salonie:

1. wymieniony czujnik temperatury
2. wymieniony czujnik hamulca
3. wymieniona poduszka pod silnikiem

Oczywiscie nie bede wspominal o czesciach eksploatacyjnych: swiece, filtry, klocki, tarcze itd

Na prawde jestem zadowolony z samochodu. Jednak jest jedno ALE: od ok pol roku mam problem z drgajacym silnikiem, nie rowna praca na luzie (wskazowka rowno, jednak dzwiek wydobywajacy z rury mowi inaczej) i ciagle wyskakujacym bledem na 3 cylindrze. Nikt nie wie co to jest, co z tym zrobic.



Awatar użytkownika
PrezesiskoSDZ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn paź 16, 2006 14:14
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: PrezesiskoSDZ » pn kwie 23, 2007 19:37

palson pisze:11. zaczely trzeszczeć plastiki i to mnie bardzo wkurza, szczegolnie deska rozdzielcza i tylnia półka
Zastanawiam sie jak to mozliwe, przy takim przebiegu???Ja mam u siebie prawie 260 tysiecy, z czego ponad 60 zrobione po polskich drogach i spora czesc z tego po Wroclawiu...kto choc raz byl we Wrocku, wie co mam na mysli...:)i nic mi nie puka, ani nie stuka, ani rowniez nie trzeszczy :)

Jesli chodzi o wady, to podpisuje sie pod tym, ze troszke za niski przod..:/ trzeba bardzo uwazac, nie tylko przy dziurach, ale wystarczy ciut wieksza koleina i lecimy oslona po garbie..;/ poza tym drobnostki w zawieszeniu, gumy, sworznie..itd..

generalnie, polecam....:)

PozdraVWiam :)


Tylko TDI....:D
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
pasio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: śr maja 03, 2006 22:51
Lokalizacja: małopolskie
Kontakt:

Post autor: pasio » pn kwie 23, 2007 20:42

palson,
8. zaczęlo coś trzeszczeć w prawym przednim kole ale nie cały czas tylko np przy skrecaniu i jednoczesnym hamowaniu lub puszczaniu z hamulca
mam to samo ponoć trzeba wymienić gumy stabilizatora lub tuleje metalowo gumowe - taką poradę dostałem na forum, na mój gust coś jakby tłoczek hamulca się zapiekł, jak będę zmieniał olej to powiem mechanikowi żeby coś z tym zrobił bo okropnie mnie irytuje



robertk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt lis 06, 2007 23:16
Lokalizacja: Kraków

Post autor: robertk » pn gru 03, 2007 22:53

Witam

Jestem nowym posiadaczem mk4 i tak czytam większośc waszych wypowiedzi to dochodze do wniosku albo to tylko moje takie złudzenie ze najczęsciej się coś dzieje w samochodach salonowych kupowanych w polsce, z tymi z zagranicy sprawa jest calkiem inna, tak jakby mniej awaryjne.

Pozdrawiam wszystkich



sawik160284
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: ndz lut 25, 2007 18:35
Lokalizacja: Olecko
Kontakt:

Post autor: sawik160284 » pn gru 03, 2007 22:53

robertk pisze:Witam

Jestem nowym posiadaczem mk4 i tak czytam większośc waszych wypowiedzi to dochodze do wniosku albo to tylko moje takie złudzenie ze najczęsciej się coś dzieje w samochodach salonowych kupowanych w polsce, z tymi z zagranicy sprawa jest calkiem inna, tak jakby mniej awaryjne.

Pozdrawiam wszystkich

zgadzam sie z Toba.cos w tym jednak jest :)



Awatar użytkownika
jacekwwa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 23:42
Lokalizacja: Wawa i okolice :)

Post autor: jacekwwa » wt gru 04, 2007 13:34

po prostu Ci co maja z zagranicy jakby zaczeli narzekac to by sie forum zatkalo :) :helm:


www.bambusy.pl

[img]http://img263.imageshack.us/img263/3509/avatar2fa5.jpg[/img]
[img]http://images.spritmonitor.de/174839_5.png[/img]

Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » wt gru 04, 2007 14:19

robertk pisze:Witam

Jestem nowym posiadaczem mk4 i tak czytam większośc waszych wypowiedzi to dochodze do wniosku albo to tylko moje takie złudzenie ze najczęsciej się coś dzieje w samochodach salonowych kupowanych w polsce, z tymi z zagranicy sprawa jest calkiem inna, tak jakby mniej awaryjne.

Pozdrawiam wszystkich
Święta prawda. Samochody produkowane w krajach europy wschodniej zawsze są przewidziane na "tańszy" rynek a co za tym idzie są robione z tańszych materiałów. Widać to nawet na Golfach, jak stoją obok siebie jeden z Niemiec a drugi z Bośni :jezor:

A teraz VW buduje fabrykę w Rosji więc wiadomo skąd będą docierać do nas nowe autka ;-)


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

robertk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt lis 06, 2007 23:16
Lokalizacja: Kraków

Post autor: robertk » wt gru 04, 2007 18:29

Jeśli będa to samochody z ZSRR to będą jak czołg nic im nie da rady :)



Awatar użytkownika
ApC
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pt maja 20, 2005 22:25
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontakt:

Post autor: ApC » wt gru 04, 2007 18:38

sawik160284 pisze:
robertk pisze:Witam

Jestem nowym posiadaczem mk4 i tak czytam większośc waszych wypowiedzi to dochodze do wniosku albo to tylko moje takie złudzenie ze najczęsciej się coś dzieje w samochodach salonowych kupowanych w polsce, z tymi z zagranicy sprawa jest calkiem inna, tak jakby mniej awaryjne.

Pozdrawiam wszystkich

zgadzam sie z Toba.cos w tym jednak jest :)
a ja się nie zgodzę, mój salonowy, wyprodukowany w Bratysławie, póki co oszczędza mi wszelkich awarii, do usterek zaliczyć mogę chyba jedynie ukręcony spryskiwacz tylnej szyby, a poza tym nic, leję i jeżdżę :grin:
jak na prawie 9 lat to nieźle :bigok:


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/142850.html][img]http://images.spritmonitor.de/142850_5.png[/img][/url]

zupełnie zielon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: wt lis 27, 2007 19:23
Lokalizacja: Polska

Post autor: zupełnie zielon » wt gru 04, 2007 20:59

Witam!

To i ja wtrącę swoje 3 grosze o moim aucie. Od niedawna jestem posiadaczem Golfa IV 1,6 AKL z 98 roku. Samochód sprowadzony z Włoch i na pierwszy rzut oka niby wszystko ok ale...
1. Przy włączeniu nawiewu (klimatronik) 2 razy zdarzyło mi się, że coś w silniku zaczęło rytmicznie kołatać. Nie zwróciłbym uwagi gdyby to było ciche kołatanie ale raz myślałem, że mi coś z silnika wyskoczy. Co to może być? Po włączeniu trybu econ lub auto stukanie ustaje.
2. Przy diagnostyce komputerowej temperatura powietrza w nawiewie na stopy pokazywała temperaturę >50 stopni. Czy możliwe jest, że przez taki odczyt temperatury sprężarka od klimy cały czas będzie włączona? Czy to awaria czujnika?
3. Temperatura cieczy chłodzącej. Nie wiem czy to termostat czy czujnik (podobno są w 2 z czego jeden został wymieniony) ale wskazówka temperatury nieźle szaleje, potrafi z 80 stopni zmaleć od razu do 0. Spalanie samochodu jest w normie więc silnik się chyba nagrzewa tylko wskazówka przekłamuje. Możliwym jest, że to drugi z czujników (sugestia kolesia od diagnostyki)? Podczas diagnostyki temperatura cieczy chlodzacej wzrastala prawidlowo, osiagnela 72 stopnie i czujnik jakby się zaciał na 72 stopniach. acha, za zegarami słychac brzęczenie, jakby zwarcie, czy to moze mieć cos wspolnego?
3. Kiedy zamykam drzwi pilotem, czasem potrafi zamknąć tylko przednie drzwi. Czy to normlane, że dioda koło rygla w drzwiach kierowcy włącza się tylko kiedy zamknę go pilotem za 2 lub 3 razem?



greg

Post autor: greg » wt gru 04, 2007 21:20

zupełnie zielon pisze:2. Przy diagnostyce komputerowej temperatura powietrza w nawiewie na stopy pokazywała temperaturę >50 stopni. Czy możliwe jest, że przez taki odczyt temperatury sprężarka od klimy cały czas będzie włączona? Czy to awaria czujnika?
tak
zupełnie zielon pisze:acha, za zegarami słychac brzęczenie, jakby zwarcie, czy to może mieć cos wspolnego?
tak
zupełnie zielon pisze:Czy to normlane, że dioda koło rygla w drzwiach kierowcy włącza się tylko kiedy zamknę go pilotem za 2 lub 3 razem?
poczytać instrukcję obsługi

A teraz ja:
czyszczone wycieraczki przód - bo się zacierały - opis w FAQ, robiony tylny spryskiwacz (znowu niedomaga), no i olej i pasek rozrządu - poza tym inne wymiany tylko dlatego ze lubię podłubać czyli elementy związane z montażem klimy, haka, elektrycznej szyby, lusterka , podgrzewanych foteli, zestawu głośnomówiącego, halogenów w reflektorach i teraz doleci automatycznie ściemniające sie lusterko. Zapomniałem - poduszki były wymienione bo był unfall i maska i reflektory.
Ostatnio zmieniony wt gru 04, 2007 21:22 przez greg, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » wt gru 04, 2007 21:29

greg pisze:i teraz doleci automatycznie ściemniające sie lusterko
Czyli po przekręceniu zapłonu i po 30s po zamknięciu dni ściemnia się lampka?


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 226 gości