Jak wymienic kolektor wydechowy w golfie mk3??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak wymienic kolektor wydechowy w golfie mk3??
witam ostatnio w moim golfie zaczelo cos klaskac i wydaje mi sie ze cos sie stalo z kolektorem mam silnik 1.8 55kw czy to normalne zeby pekl kolektor wydechowy tak ot tak ?? prosze o odp albo jak wymienic najszybciej lub naprawic ta usterke najszybciej
- qqrydziany
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: ndz mar 04, 2007 20:24
- Lokalizacja: Chorzów
Mam ten sam problem ;-)
wina może lezec tez po stronie napinacza paska rozrządu ale jesli "klekanie" zanika wraz ze wzrostem temperatury to wina kolektora wydechowego( nie musi być od razu pękniety, mozliwa jest nieszczelność). Ja zabieram sie za to za tydzień
Pozdrawiam
Pozdrawiam
aco bedziesz robil wymiana uszczelek ?? czy moze jesli jest nie szczelny nie wystarczylo by dociagnac sruby moze sie poluzowaly albo cus ?? u mnie tez chyba sa jakies przedmuchy na wylotowym bo glosno samochod chodzi i dziwiek wydobywa sie nie z z pod samochodu tylko od strony wnetrza silnika i nie wiem co z tym zrobic tym bardzoej ze patrzac od dolu pod samochodem na kolektor wydechowy widac jak z niego wycieka jakies mazidlo albo sadza samnei wiem co to jestqqrydziany pisze:Ja zabieram sie za to za tydzień
u mnie tez jest podobnie słychać takie jakby ćwierkanie jak przyspieszam i to szczególnie w środku, szukałem jakiejś dziury ale nic nie było. są jekieś blaszki ochronne naspawaane pewnie to z pod nich . a naprawa to chyba pozostaje spawanie W końcowym tłumiku miałem dziurkęto szpachla zdała egzamin ale tu raczejn ie przejdzie
??!!!!!
witajcie,
jeżeli chodzi o kolektor to najpowszechniej spotykany objaw to świst powietrza w czasie przyspieszania (jakby turbina się włączała). miałem ten objaw. i zrobiłem to do porządku.
należy wymienić uszczelkę pod kolektorem . składa się ona z 3 metalowych uszczelek-blaszek. warto wymienić także przy okazji pierwszy tłumik od kolektora do części drgającej.
żeby sprawdzić czy to naprawde uszczelki pod kolektorem a nie od sondy lambda, nalezy dodawać gazu w momencie gdy silnik jest zimny najlepiej - wtedy się nie oparzymy, i przyłożyć rękę za kolektor i szukać pędu powietrza, jeżeli jest ten Nasz pęd wówczas mamy jasność - USZCZELKA POD KOLEKTOREM.
pozdrawiam. i powodzenia przy wymienianiu.
jeżeli chodzi o kolektor to najpowszechniej spotykany objaw to świst powietrza w czasie przyspieszania (jakby turbina się włączała). miałem ten objaw. i zrobiłem to do porządku.
należy wymienić uszczelkę pod kolektorem . składa się ona z 3 metalowych uszczelek-blaszek. warto wymienić także przy okazji pierwszy tłumik od kolektora do części drgającej.
żeby sprawdzić czy to naprawde uszczelki pod kolektorem a nie od sondy lambda, nalezy dodawać gazu w momencie gdy silnik jest zimny najlepiej - wtedy się nie oparzymy, i przyłożyć rękę za kolektor i szukać pędu powietrza, jeżeli jest ten Nasz pęd wówczas mamy jasność - USZCZELKA POD KOLEKTOREM.
pozdrawiam. i powodzenia przy wymienianiu.
mam ten sam silnik co szladziu i niestety ale objawy miałem takie same i okazało się po demontażu że to faktycznie kolektor ma 2 małe pęknięcia - dodatkowo wymieniłwm wszystkie szpilki do mocowania kolektora - gdyż były strasznie przegrzane i podczas dociągania pękła jedna.
Ja stawiam na kolektor a co do objawów to faktycznie na zimno były słyszalne a potem znikały, żeby pojawiać się podczas szybkiego ruszania i przyspieszania.
Ja stawiam na kolektor a co do objawów to faktycznie na zimno były słyszalne a potem znikały, żeby pojawiać się podczas szybkiego ruszania i przyspieszania.
Wober
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 176 gości