Kompresja w cylindrach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

plumik23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob kwie 21, 2007 16:18
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Kompresja w cylindrach

Post autor: plumik23 » sob kwie 21, 2007 16:32

Witam.
mam problem z silnikiem 1,8 90 km w golfie 3 gl.
silnik bierze olej a podczas badania kompresji w cylindrach zauwazono rozbieznosci pomiedzy wartosciami w poszczegolnych cylindrach odpowiednio 12, 11, 10 oraz 8 (na sucho) po zalaniu jakims olejem wyszlo podobno 16 barow.chcialbym prosic o wszelkie informacje mogace w jakis sposob zdiagnozowac usterke oraz jej ewentualne koszty naprawy.za pomoc z gory dziekuje.
z powazaniem plumik23.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob kwie 21, 2007 17:18

jeśli po próbie olejowej ciśnienie wzrosło to na pewno pierścienie na tłokach masz kiepskie



Awatar użytkownika
jacumba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt maja 19, 2006 11:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jacumba » sob kwie 21, 2007 19:11

tam gdzie masz najniższe ciśnienie to jak wyżej kolega pisał kwalifukują się do zmiany pierścienie. ale jak już zmieniuasz zmień na wszystkich garkach. niech mechanik obejrzy ...może szliif potrzebny...


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=79588

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » sob kwie 21, 2007 19:14

jacumba pisze:może szliif potrzebny...
raczej w 99% nie ma potrzeby
no chyba że ma ostre progi w cylindrze ...
ale nowe nominalne pierścienie powinny mu wystarczyć


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Andrzej1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Andrzej1 » sob kwie 21, 2007 20:45

WITAM
Taka różnica w ciśnieniu będzie zawsze powodowała nierówną pracę silnika,będzie
nim trzęsło.
Jeśli będziesz tylko wymieniał pierścienie to pamiętaj żeby z olejowego ( 1-go ) górną
krawędż lekko zaokrąglić,inaczej będzie dzwonić,o krawędż wypracowaną przez
poprzedni pierścień.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 385 gości