mk2 gti 1.8 8v zmiany??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

mally

mk2 gti 1.8 8v zmiany??

Post autor: mally » wt lis 02, 2004 13:42

narazie chcialbymsie dowiedziec co mozna zmienc by autko nabralo troche wiecej wigoru?? jego przebieg to 175 tys.....jaki tlumik polecacie?? jakie swiece? filtry ??



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » wt lis 02, 2004 14:26

- sam tłumik ci nic nie da, zmień sobie końcówki, wystarczy ;)
- świece NGK (ale tuning to żaden, ot fabryka)
- możesz kupić wkładkę filtra powietrza K&N


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

mally

Post autor: mally » wt lis 02, 2004 18:20

wyzucam kata i nie wiem czy wmontowac tam rure czy wzucic strumienice??tlumik nic nie daje????/ hm dziwne ja mowie o kompletnym np n-grupowym



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » wt lis 02, 2004 19:47

konkretnie ???
porting głowicy + wałek schrick 276/276 + digifant chip+ fpr 3.5bara + maf ze starego BMW 735+ zmodyfikowana guma przed przepustnica bo seryjna sie zweza.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

mally

Post autor: mally » wt lis 02, 2004 20:11

gto a mogl bys napisac tak bardziej zrozumiale ???mam tez pytanko jak wyzuce kata i strodkowy tlumik jaki bedzie wydawalo dzwiek ????? zalezy mi tez na tym by przy rdukcji i hamowaniu silnikem bylo slychac strzaly takie jak na rajdowych autach czasami?



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » wt lis 02, 2004 21:18

nie wiem jak bedzie , sproboj ale to tylko pogorszy osiagi a dodatkowo bedziesz głuchy ;)
zrozumiale bardzo napisalem, czego nie rozumiesz?


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
paolo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 507
Rejestracja: śr sie 25, 2004 23:20
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: paolo » wt lis 02, 2004 23:56

a jakis cennik i namiary na magika ktory podejmie sie tej roboty?:)



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr lis 03, 2004 00:19

GTO pisze:nie wiem jak bedzie , sproboj ale to tylko pogorszy osiagi a dodatkowo bedziesz głuchy ;)
zrozumiale bardzo napisalem, czego nie rozumiesz?
u mnie strzela ale to wsyzstko zalezy od ECU
ten co mam przedtem jeździł u jarka 16V i tez strzelał po uruchomieniu i przy schodzeniu z obrotów jego oryginał nie wydaje takich dzwieków


www.vrservice.pl

Pancin

Post autor: Pancin » śr lis 03, 2004 15:11

Od ECU tez, ale w wiekszym stopniu od walka, jego czasow wspolotwarcia i wystrojenia tego wszystkiego. Sam tlumik koncowy, chocby byl najlepszy to wplyw na "wigor" ma pomijalny. Strzaly z wydechu sa fajne, ale nie da sie walic marchewek majac humanitarnie cichy wydech.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr lis 03, 2004 15:34

Pancin pisze:Od ECU tez, ale w wiekszym stopniu od walka, jego czasow wspolotwarcia i wystrojenia tego wszystkiego. Sam tlumik koncowy, chocby byl najlepszy to wplyw na "wigor" ma pomijalny. Strzaly z wydechu sa fajne, ale nie da sie walic marchewek majac humanitarnie cichy wydech.
wałek seryjny PF

w rp tez tak miałem ze strzelał w wydech przy schodzeniu z obrotów na biegu


www.vrservice.pl

Pancin

Post autor: Pancin » śr lis 03, 2004 16:20

wałek seryjny PF

w rp tez tak miałem ze strzelał w wydech przy schodzeniu z obrotów na biegu
Pytanie jakie strzelanie jest dla kogo fajne :cool: Po zmianach w wydechu tez "strzela" i niektorych to rajcuje, ale to nie jest jeszcze to co potrafia mocno podlubane auta.



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr lis 03, 2004 16:37

strzelanie w DIGI to norma, zapolon jest dosc znacznie cofany po przejsciu elektroniki w stan IDLE i zejsciu silnika z gornych RPM na wolne.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

mally

Post autor: mally » czw lis 04, 2004 03:08

jest moze jakas stronka czesciami do gti 1.8 107ps? ile moze kosztowac taki walek sportowy i czy trzeba cos jeszcze odrazu wymieniac????



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » czw lis 04, 2004 19:11

dobry wałek ok 250 OJRO.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości