dziechu moim zdaniem jest to różnica dopracowania sprzetu, przeciez VW nie sa idealne, ojciec robi głowice kamieniarskie do polerowania nagrobków i jak nieraz są 2 setne różnicy na części to i tak sie montuje i dizał tylko że jak wyjdzie idealnie tyle ile miało byćto głowica chodzi dlugo a taka niby w granicy tolerancji też podzial ale krócej i stąd pewnie te róznice - przecież to wszystko robią ludzie, co do tych 12K0KM to bylbym bardzo sceptyczny zarówno jak do tych 300NMdziechu pisze:Jezeli wynika to z lepszych parametrow bloku (doskonale sprezanie, super dotarty itd), to taki silnik i po tuningu bedzie lepszy niz inne. Jednak ja mysle ze te mocniejsze z serii, sa mocniejsze bo maja rzeczywiste dawki paliwa nieco wieksze, rzeczywiste cisnienia doladowania nieco wieksze
jakie macie cisnienie turbo po wirusie 1Z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Juz dawalem ten wykres z innego 1Z, nie wydaje mi sie zeby moj byl znaczaco gorszy, wszystkie objawy wskazuja ze jest w doskonalej formie, wiec pewnie mam cos kolo tego, ale widze ze bez hamowni sie nie obejdzie, sam jestem ciekaw:)Tominator pisze:co do tych 12K0KM to bylbym bardzo sceptyczny zarówno jak do tych 300NM
[ Dodano: 20 Kwi 2007 23:03 ]
[ Dodano: 21 Kwi 2007 10:23 ]
No i tabele z instrukcji obslugi. Wg ksiazki max predkosc z silnikiem 90KM dla Varianta to 175 km/h, ja przed chipem mialem 180. Przyspieszenie 0-100km/h to 13,4 sek i cos kolo tego mialem. Natomiast dla silnika 115 KM (benzyna, nie mam w tabelach diesla powyzej 90KM) max predkosc (Variant) to 193 km/h (teraz mam ok. 205) a przyspieszenie 0-100 to 11.3 sek, ja mam nieco ponad 10 (powiedzmy 10.5), wiec wynikaloby z tego ze mam te nieco ponad 115 KM (120?)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 168 gości