Czy moj samochod musi ciagle dostawac dupe? MkII PL

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Czy moj samochod musi ciagle dostawac dupe? MkII PL

Post autor: olozwirski » pn kwie 18, 2005 11:55

Witam. Problem jest taki. Rano jak silnik jest na ssaniu wszystko jest ok. Jak juz ssanie pusci zaczyna sie cyrk, silnik zaczyna przerywac, obroty mu spadaja do okolo 700-800. Jeszce do tego zaczyna dziwnie smierdziec spalinami, mam wrazenie ze nie przepala calej mieszanki. Co ciekawe dzieje sie tak tylko przy spokojnej jezdzie, np jak stoje w korku. Co innego jest jak samochod dostanie dobrze po zaworach, wtedy wszystko chodzi idealnie, obroty 1000, poprostu miod. Chociaz nie na dlugo, wystarczy pojezdzic pare minut spokojnie i znowu cyrk. I co to moze byc, jaka przyczyna?



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » pn kwie 18, 2005 12:00

mopze jakieś złe wyregulowanie :?:


Obrazek

Awatar użytkownika
Wuzel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pt wrz 24, 2004 09:18
Lokalizacja: Elblag
Kontakt:

Post autor: Wuzel » pn kwie 18, 2005 14:41

- sprawdz cisnienie paliwa - moze pompa paliwowa pod samochodem na wykonczeniu - nie chodzi czasem glosno??
- sonda lambda ??
- czujnik halla ??
- swiece, kable WN, kopolka, palec rordzielacza??

u mnie bylo to samo - tydzien czasu stal w warsztacie BOSCHa - dzis mam go odebrac
u mnie umierala pompa paliwa i lambda byla padnieta.
zobaczymy jak teraz bedzie jezdzil .



Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » pn kwie 18, 2005 15:16

ano pompa potrafi naprawde duzo zmienic, takze cisnienie paliwa w tych wtryskach jest najwazniejsze



Awatar użytkownika
hyper74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 21:51
Lokalizacja: Bukowiec

Post autor: hyper74 » pn kwie 18, 2005 23:28

a może rozrząd ... jak mi spieprzyli to dopiero na wysokich obrotach chodził jak trza... a na niskich to i nawet na skrzyżowaniu na drugim biegu potrafił zatańczyć kujawiaka ( kangurka wywijał ) ( znaczy się tył wyprzedza przód ) HE HE HE


...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

Awatar użytkownika
Wuzel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pt wrz 24, 2004 09:18
Lokalizacja: Elblag
Kontakt:

Post autor: Wuzel » wt kwie 19, 2005 09:35

Odebralem autko z BOSCHa. :hmm:
Wymienilem sonde i pompe - Samochod odzyskal chec do zycia. :)
Kable od sady byly pourywane i zwieraly sie - wieczorem zamieszcze zdjecie jak wygladala - a poza tym jakies kawalki wnetrza sady z niej wystawaly i cos latalo w srodku jak sie nia potrzasnie.
Po wymianie pompka chodzi cichutko jakby jej tam nie bylo. Zero klopotow po odpaleniu. Mam nadzieje ze skonczyly sie moje klopotyy z silnikiem.
Pozdraiwam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 228 gości