Wymieniam uszczelniacze - czy może coś jeszcze ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bizak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: bizak » pn kwie 16, 2007 14:37

Lennox pisze:odpowiedział że przez okreslenie ciśnienia na kontach wtrysku i gdzies tam jeszcze może określić ciśnienie za które odpowiadają pierścienie
hmmm nie ma czegos takiego jak cisnienie na katach wtrysku, VAGiem mozesz odczytac kat wtrysku kanal 000, oraz np dawke paliwa jaka komputer koryguje na wtrysku zeby rowno silnik pracowal tj kanal 013

z tego co sie orientuje to cisnienie sprezania mozna odczytac VAGiem w silnikach na PD ale w naszych 1z itp nie idzie, tylko manometr
Lennox pisze:Co do tego tryskania olejem spod korka twierdzi że mam tak jakiś wałek który powoduje ten rozprysk
kazdy silnik ma ten walek o ktorym on mowi, bo chodzi mu o walek rozrzadu, no ale bez przesady - moze delikatnie pryskac co znaczy ze jest olej w silniku i jest dobre jego cisnienie, ale nie zeby upier...ci caly silnik i szybe przednia, to juz jest za duzo

co do dymienia to nie jestem pewien ale to raczej na pewno pierscienie za to odpowiedzialne beda, tak samo za chlapanie z pod korka wlewu oleju, ale niech sie moze wypowie ktos bardziej w temacie!!
(powiem szczerze że przestaje wierzyć temu mechanikowi)
ja tez niestety, bo cos kreci

PS sprawdz jeszcze tak jak ci mowilem co sie dzieje po zdjeciu weza od odmy?


Pozdrawiam Bizak

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pn kwie 16, 2007 15:27

bizak pisze:
Lennox pisze:Co do tego tryskania olejem spod korka twierdzi że mam tak jakiś wałek który powoduje ten rozprysk
kazdy silnik ma ten walek o ktorym on mowi, bo chodzi mu o walek rozrzadu, no ale bez przesady - moze delikatnie pryskac co znaczy ze jest olej w silniku i jest dobre jego cisnienie, ale nie zeby upier...ci caly silnik i szybe przednia, to juz jest za duzo
poza tym po odkręceniu korka wlewu oleju, wałka nie widać, bo jest jeszcze
pod pokrywą taka osłona, która ma też za zadanie nie rozpryskiwać
Lennox jakbyś odkrecił pokrywę zaworów i wałka to zauważ
pod nią jak obrócisz to nie widać otworu wlewu oleju (no chyba że
ktoś pozbył się bezcelowo tej osłony w co wątpię)

[ Dodano: Pon Kwi 16, 2007 15:29 ]
Lennox pisze:Facet gada że wymieni uszczelniacze (podobno musi zdjąć pasek rozrządu - więc może go wymienię od razy bo ma 50.000)
jasne że trzeba zdjąć a wymienić nie zaszkodzi


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Lennox
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw cze 23, 2005 19:39
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: Lennox » pn kwie 16, 2007 20:08

Jeszcze tylko jedno jedyne pytanko,
czy gdyby nie było kompresji lub pierścienie by były wywalone to auto by muliło ? miałbym problem z zapłonem ?



bizak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: bizak » pn kwie 16, 2007 22:08

RobertP pisze:poza tym po odkręceniu korka wlewu oleju, wałka nie widać, bo jest jeszcze
pod pokrywą taka osłona, która ma też za zadanie nie rozpryskiwać
Lennox jakbyś odkrecił pokrywę zaworów i wałka to zauważ
pod nią jak obrócisz to nie widać otworu wlewu oleju (no chyba że
ktoś pozbył się bezcelowo tej osłony w co wątpię)
dokldanie, dlatego jak chlapie w duzej ilosci olej z pod korka to nie jest to normalne, a chlapie ci tez jak wyciagniesz bagnet od sprawdzania poziomu oleju (czy chlapie ci z niego?)
Lennox pisze:kompresji lub pierścienie by były wywalone to auto by muliło
tak ale to zalezy w jakim stopniu sa zuzyte
Lennox pisze:miałbym problem z zapłonem
jak wyzej...z tym ze przy takich temperaturach jak teraz sa to z odpaleniem nie powinno byc problemu, gorzej jak sie zimno wtedy moze po odpaleniu chodzic nie rowno


Pozdrawiam Bizak

arwam

Post autor: arwam » pn kwie 16, 2007 22:15

Ja u siebie miałem taki problem:
na niskich obrotach auto nia ciągneło na średnich zarąbiście
A na górnych już traciło moc.
Silnik kopcił brudno szarym dymem, przy bardzo spokojnej jeździe prawie nie brał oleju nato miast przy maksymalnym bucie potrafił w kilka sekund wypić tyle oleju że z MAX robiło się MIN.
po demontarzu silnika pierścienie wypadły w kilku kawałkach.
Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i udanych modów.

[ Dodano: 16 Kwi 2007 22:20 ]
Aha w padniętych silnikach w pojazdach które są robione na sprzedaż przyspiesza się kąt wtrysku i auto pali od starzała tylko w górnych obrotach słabnie.
Pozdrowionka dla całej polskiej rodzinki GOLFIARZY.



Lennox
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw cze 23, 2005 19:39
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: Lennox » wt kwie 17, 2007 07:22

Bizak - właśnie z bagnetu nic, ani nie chlapie ani nie dymi. Wiec liczę że jeśli to w górnych partiach silnika to liczę że tylko uszczelniacze :P No chyba że coś głupiego teraz powiedziałem :)



arwam

Post autor: arwam » wt kwie 17, 2007 21:01

Lennox pisze:Bizak - właśnie z bagnetu nic, ani nie chlapie ani nie dymi. Wiec liczę że jeśli to w górnych partiach silnika to liczę że tylko uszczelniacze :P No chyba że coś głupiego teraz powiedziałem :)

Kolego Sympatyczny Z bagnetu jeśli jest oryginalna rurka do której go wkładasz nie może nic chlapać ani dymić ponieważ jej koniec jest zatopiony w oleju.
jak ci olej wypływa przez bagnet to masz tylko dwie możliwości:
Albo JUŻ nie masz silnika albo masz przytkaną odmę.
Udanych modów. :majkel:



bizak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: bizak » wt kwie 17, 2007 22:11

arek wamej pisze:Albo JUŻ nie masz silnika albo masz przytkaną odmę.
dlatego tez wczesniej wypytywalem sie dzieje po zdjeciu wezyka od odmy tego do gory


Pozdrawiam Bizak

Lennox
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw cze 23, 2005 19:39
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: Lennox » pt kwie 20, 2007 13:49

Drodzy koledzy
Wymieniłem wczoraj uszczelniacze, troszkę pojeździłem dla próby i niestety dalej bierze olej, :( zdecydowanie mniej ale jeszcze bierze :( Auto nie jest słabe, nie muli, kopci też dużo mniej ale olej bierze, no i dalej chlapie spod korka wlewu oleju + lekki dym. Nie wiem gdzie dalej szukac ? Turbo czy pieścienie ? :((



bizak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: bizak » pt kwie 20, 2007 14:32

Lennox pisze:Turbo czy pieścienie
od pierwszego postu prosze cie abys sciagnal waz idacy do lub z IC i zobaczyl czy duzo tam jest oleju - zrobiles to? to ci powie czy winna jest turbina czy tez nie,

ale turbina napewno nie ma wplywu na chlapiacy olej spod korka jak i dymek...dlatego ja obstawiam na pierscienie niestety :(

wymieniales uszczelniacze bez sciagania glowicy?


Pozdrawiam Bizak

Lennox
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw cze 23, 2005 19:39
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: Lennox » pt kwie 20, 2007 14:37

Bizak - Sprawdzałem te węże, okazuje się że jest tam bardzo mało oleju, a przy przegazowaniu lekko tylko lecą kropelki (?). Natomiast uszczelniacze były wymieniane bez zdejmowania głowicy.

Kurde ale złapałem doła :( myślałem że będzie ok :(



bizak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: bizak » pt kwie 20, 2007 14:48

Lennox pisze:Sprawdzałem te węże, okazuje się że jest tam bardzo mało oleju
no to trubo jest ok i niestety chyba to beda na 100% pierscienie, bo co jeszcze innego by zoastalo??
Lennox pisze:a przy przegazowaniu lekko tylko lecą kropelki
przygazowywales na zdjetych wezach :?: :bajer: pewnie ladnie dymil wtedy

wieze ci ze jestes zly, kazdy by byl, jeszcze ciekawi mnie jak z kompresja


Pozdrawiam Bizak

Lennox
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw cze 23, 2005 19:39
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: Lennox » pt kwie 20, 2007 17:50

No przydymił troche :)
kompresja też jest Ok, może gdzieś tam lekko tylko popuszcza i tamtędy właśnie żre olej.



bizak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: bizak » sob kwie 21, 2007 07:48

a ile ci teraz tego oleju wciaga?


Pozdrawiam Bizak

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości