Mk4 TDI PD 130PS na 180P - JAKIE ZAWIESZENIE???????????????.

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Taipan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw kwie 19, 2007 21:02
Lokalizacja: Łódź

Mk4 TDI PD 130PS na 180P - JAKIE ZAWIESZENIE???????????????.

Post autor: Taipan » czw kwie 19, 2007 21:18

Witam serdecznie. Od dłuższego czasu mam problem w doborze zawieszenia do mojego auta. Zmieniłem program w fabrycznej 130-tce(ASZ) i zamontowałem turbine(arl) i intercooler(arl). auto ma obecnie 180ps i 380nM i nie najlepsze właściwości jezdne ponieważ zawieszenie zostało seryjne. Moim zdaniem potrzeba trochę twardszego zawieszenia ale ciężko jest dobrać.Od razu mówie ze nie zalezy mi na zawieszeniu sportowym. Chce je tylko utwardzic. Jakie mamy drogi kazdy wie, plomby chce utrzymac na miejscu:) Nie wiem czy to mozliwe aby znalezc kompromis pomiedzy komfortem a sztywnoscia zawieszenia z naciskiem na to drugie;) Proszę o porady . Z góry serdecznie dziękuję
Ostatnio zmieniony pt kwie 20, 2007 09:19 przez Taipan, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » czw kwie 19, 2007 21:44

Kup na poczatek jakies twardsze sprezyny -40, przy takim obnizeniu moga zostac seryjne amory (zakladam ze sa sprawna), zaloz rozporke kielichow i powinno byc lepiej. Jak to ci nie pomoze to gwint.



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » pt kwie 20, 2007 00:19

olozwirski pisze:gwint.
Jako zawieszenie spotowe?? bo chyba nie sportowe?



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » pt kwie 20, 2007 10:51

uysy pisze:
olozwirski pisze:gwint.
Jako zawieszenie spotowe?? bo chyba nie sportowe?
Z regulacja twardosci i wysokosci czego nie, do dupowozu mkIV na ulice wystarczy



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » pt kwie 20, 2007 11:08

Taipan pisze:Nie wiem czy to mozliwe aby znalezc kompromis pomiedzy komfortem a sztywnoscia zawieszenia z naciskiem na to drugie
Dopiero teraz zerknąłem, żeś z Łodzi. Jedź do Jędrasika - jest dealerem Weiteca na Polskę - coś Ci doradzi, ja sugeruję komplet -40 ewentualnie same amortyzatory Koni sport.
olozwirski pisze:Z regulacja twardosci i wysokosci czego nie, do dupowozu mkIV na ulice wystarczy
mam złe doświadczenia z gwintami... choć rzeczywiście z regulowanym amotryzatorem może to działac na ustawieniach okołoseryjnych, tyle, że na łódzkie drogi regulacja wysokości jest zbędnym gadżetem.



Berni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: wt sty 02, 2007 01:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Berni » pt kwie 20, 2007 16:12

sprezyny Eibach badz HR i do tego sprawne swieze amory np Bilstein B4,Sachs

ewentualnei jak bedzie malo...Koni,Bilstein B6,


"życie jest walką"

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » pt kwie 20, 2007 16:32

sprezyny Eibach
Najlepsze drogowe spręzyny na jakich jeździłem...
Ale czy na pewno przeczytałeś oczekiwania właściciela??



Berni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: wt sty 02, 2007 01:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Berni » pt kwie 20, 2007 16:38

w jednym sie zgadzamy:) :pub:

no zaproponowalem Eibacha bo to rajdowa dobra sprezyna nie za twarda a pod nia pozniej mozna dobrac amora jak bedzie za miekko na seryjnym.

jak nie duza roznica miedzy weitec a eibach to moze warto ciut dorzucic i zalozyc eibacha.
Wietec jest jednak solidna firma tuningowa.Eibach HR OMP jesli chodzi o sprezyny solidnymi sportowymi firmami.


"życie jest walką"

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » pt kwie 20, 2007 16:45

Berni pisze:w jednym sie zgadzamy:)
to i w tym się zgodzimy... Autorowi wątku potrzebne sa amortyzatory, nie sprężyny :)



Berni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: wt sty 02, 2007 01:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Berni » pt kwie 20, 2007 16:48

napisal o zawieszeniu:) nie pisal o amorach czy o sprezynach...

a na zawias wiemy co sie sklada ze wiele elementow:) napisal o kosztach to latwiej zmienic sprezyny niz pakowac sie w amory;) no ale wszystko jedno,chcemy poprostu koledze pomoc:)


"życie jest walką"

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt kwie 20, 2007 17:24

Berni pisze:napisal o kosztach to latwiej zmienic sprezyny niz pakowac sie w amory;)
taniej nie znaczy lepiej. Jesli chce poprawy to lepiej zaczac wlasnie od lepszych amorow


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości