jakie macie cisnienie turbo po wirusie 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

jakie macie cisnienie turbo po wirusie 1Z

Post autor: golfir » śr kwie 18, 2007 17:00

witam jak w temacie chciałem zapytac jakie macie cisnienie turbo po wirusie motoru 1Z i przy okazji zapytac czy jest mozliwosc przesuniecia w góre ograniczenia obrotów tak zeby auto kreciło sie np do 4.5 tys bo przy 4 mi staje i zapytam jeszcze czy w 1Z sa te 3 ukryte mapy jak w mk4 AGR i co to są wogóle za mapy?dzieki za odpowiedz i pozdrawiam



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » śr kwie 18, 2007 17:10

Ja mam teraz 2400 mBar cisnienia ciaglego (wartosc z logow), cisnienie wzgledne doladowania (po odjeciu atmosferycznego) jest wiec ok. 1400mBar. Nie mam zadnego ograniczenia obrotow silnika. Chyba ze powyzej 5000, bo tam nie sprawdzalem.



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » śr kwie 18, 2007 17:26

a jak to u ciebie mocowo wyglada?



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » śr kwie 18, 2007 17:30

Jakies 120KM i 300Nm, nie hamowalem auta, ale byly hamowane inne mk3 1Z z tym chipem i tak wychodzilo (np. 124KM)

[ Dodano: 18 Kwi 2007 17:33 ]
zobacz:
http://img114.imageshack.us/img114/2760/g3906ey.jpg



KrisT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 22:44
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: KrisT » śr kwie 18, 2007 20:12

1Z'ety nie mają ogranicznika obrotów, te silniki z lekko odetkanym dolotem i wydechem spokojnie kręca pod 5 tyś obr.. ale i tak przy 4500 przestają już ciągnąć i dalsze żyłowanie niewiele daje. A po chipie to spoko zakręcą na 5tyś. :grin: Zresztą na samym rezystorze na 1ym i 2 im biegu trzeba uważać bo łatwo wskazówka dobija do czerwonego pola..

Cisnienie na turbinie wg Mastersa w 1Z mozna bezpiecznie podnieść o 250-300mbar, powyżej turbinka będzie już nadto wysilona.



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pt kwie 20, 2007 15:17

oki a jakie cisnienie dmucha suszarka w serii 1Z?



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pt kwie 20, 2007 15:50

1800-1850 mbar



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pt kwie 20, 2007 15:57

nie no teraz to przegioles bo suszarka w 1Z nie dmucha 1.8 bar!! :foch:

[ Dodano: Pią Kwi 20, 2007 15:57 ]
rozerwałoby motor :crazy:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt kwie 20, 2007 15:58

nie no teraz to przegioles bo suszarka w 1Z nie dmucha 1.8 bar!! :foch:
chodzi o 0,85 Bara + 1 Bar cisnienie atmosferyczne

[ Dodano: Pią Kwi 20, 2007 16:02 ]
rozerwałoby motor :crazy:
nic by nie rozerwało...



Mekto
-
-
Posty: 530
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 21:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Mekto » pt kwie 20, 2007 16:15

dziechu, Ja tam bym nie był taki pewny, że na bank jest 125 KM. Nauczyłem się jednego przy tuningu, że kucyki tak łatwo nie wskakują do silnika i dopiero hamownia weryfikuje i stawia na ziemię. Nie twierdzę, że nie masz takiej mocy ale ja też się napalałem i z chipem wyszło mi 112PS a mam turbinę AWX. Okazało się że wtryski nie dają rady ale dopiero hamownia to stwierdziła.

U mnie dmucha jakieś 1.3 bar. Ale to nie turbawka od 1Z.



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pt kwie 20, 2007 16:25

cowboy chyba napisał wyraznie jedynki takze widziałem co pisza a napiseł 1850mbar a nie 850 takze nie jestem na tyle ułomny zeby nie wpasc na to w zwyklym TD 1.6 z mkII dmucha ok 0.7 a chyba mi nie powierz ze moto 1.8 bara znosiłby bez problemu....?



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » pt kwie 20, 2007 16:52

Mekto pisze:dziechu, Ja tam bym nie był taki pewny, że na bank jest 125 KM
Oczywiście, że nie ma...
najmocniejszy (98PS seria) 1Z na tych nastawach wyszedł 120PS - UWAGA, PISZĘ O PRAWDZIWEJ HAMOWNI :)
Dziechu ma tendencje do zaokrąglania :) Oczywiste, że seryjny lader nie napompuje 1,4bar po całym zakresie :) Mam wakacje więc nie otwieram firmowego komputera ale nigdzie tam chyba nawet 1,3 nie zadałem :) Mimo, iż to harcore vibes ;)



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt kwie 20, 2007 17:22

golfir pisze:a chyba mi nie powierz ze moto 1.8 bara znosiłby bez problemu....?
wyobraz sobie, ze by znosilo


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » pt kwie 20, 2007 17:33

zaprzal pisze:wyobraz sobie, ze by znosilo
przez "jakiś czas" ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 246 gości