Pytanie o zawieszenie i pomoc.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kolibera
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn paź 23, 2006 00:45
Lokalizacja: warszawa

Pytanie o zawieszenie i pomoc.

Post autor: kolibera » wt kwie 17, 2007 22:25

Tak jak w temacie kłania mi sie do wymiany tylne zawieszenie , wogole to mi sie gwint marzy ale puki co nie stac mnie na niego.
W związku z tym mam takie pytanko na przodzie mam zalozone seryjne amortyzatory gazowe bilstein a spręzyny sportowe czy takie połączenie wogule wchodzi w gre??? czy tak może być?? A druga sprawa to ze musze wymienic tył wiec wsadzić to co mam na przodzie??? Prosze o rade kogoś kto ma pojęcie na ten temat.



Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7388
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » wt kwie 17, 2007 22:53

O ile te sprężyny obniżają auto w stosunku do serii?


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt kwie 17, 2007 23:25

kolibera, podobno do spręzyn -40 mozna zakładaś standardowe amory !! a przy wiekszym obnizeniu juz muszą być odpowiednie amory



Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » wt kwie 17, 2007 23:57

kolibera, podobno do spręzyn -40 mozna zakładaś standardowe amory !! a przy wiekszym obnizeniu juz muszą być odpowiednie amory
dokładnie
do niższych sprężyn potrzebne sa krutsze amorki, seryjne niby też nożna załozyć, ale beda dobijać i się wykończa szybciej

pozdrawiam


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
kolibera
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn paź 23, 2006 00:45
Lokalizacja: warszawa

Post autor: kolibera » śr kwie 18, 2007 22:37

no z tego co sie orientuje to jest obnizony jakies 40 mm , a drugie pytanie czy jak mam tył do wymiany wsadzić to samo co mam z przodu??? mam nadzieje ze na tył amory i spręzyny są tańsze niż na przód



Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7388
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » pt kwie 20, 2007 00:10

kolibera pisze:mam nadzieje ze na tył amory i spręzyny są tańsze niż na przód
Bilstein B4 na tył 92 PLN płaciłem, sprężyny coś ponad stówę.


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

Awatar użytkownika
kolibera
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn paź 23, 2006 00:45
Lokalizacja: warszawa

Post autor: kolibera » pt kwie 20, 2007 15:31

Juz wszystko jasne stacja diagnostyczna zaliczona okazało sie ze amory mam 60 % wiec chyba nie jest żle.
Teraz prosze wszystkich o pomoc bo nikt nie umie mi pomoc.
Jak kupilam golfa samochod mial seryjne amory ale sportowe sprezyny po wymianie przodu amorów tył mi siadł i teraz nie wiem co mam zrobić zeby ten tył podnieść troche czy wybite spręzyny maja jakiś wpływ??? Czy jak wymienie sprezyny to tył sie lekko podniesie dodam ze nic nie tarło a teraz trze jak cholera. Punkcik dla kogos kto ma pojęcie i pomoże chyba ze jest ktoś z wawy kto sie na tym zna.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 317 gości