Temperatura

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bohdan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr kwie 13, 2005 14:42
Lokalizacja: Zwierzyniec

Temperatura

Post autor: bohdan » pn kwie 18, 2005 12:48

Pytanko ?
Mam golfika 1.8 Turbo, przy jezdzie do około 120 km/h temperatura silnika wynosi 90 stopni, ale po przekroczeniu tej szybkości temperatura wzrasta do około 1110/120 stopni. Jak zwolnię do poniżej 120 km/h to temperatura spada do 90 stopni.
Na wolnych obrotach temperatura utzymuje się na poziomie 90 stopni.
Czy to jest normalne czy coś sie złego dzieje?



Awatar użytkownika
arkop
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: wt sie 31, 2004 15:40
Lokalizacja: podkarpackie
Kontakt:

Post autor: arkop » wt kwie 19, 2005 07:10

OK ale i nie bo w normie powinno byc 87 C a silnik przy 120 C juz sie przefrzewa sprawdz temp. plynu w stacji diagnostycznej moze trzabedzie wymienic



wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » śr kwie 20, 2005 07:47

powinno być koło 90 nawet jak przekraczasz 120, wydaje mi się, że termostat nie otwiera się całkowicie i masz za mały przepływ płynu lub zatkana chłodnica i przy większym obciążeniu cieplnym nie daje rady,
może jakaś przesłona na chłodnicy, może to błąd wskaźnika/czujnika, czy załącza się wentylator (jak rozgrzewasz na postoju)



bohdan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr kwie 13, 2005 14:42
Lokalizacja: Zwierzyniec

Post autor: bohdan » pn maja 02, 2005 07:59

To była pompa wodna.



Jozef
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: czw lut 24, 2005 09:50
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jozef » pn maja 02, 2005 08:54

e.e.e... pompa wodna? a co się w niej spsuło, moze jakieś szczególy bo to ciekawe.



bohdan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr kwie 13, 2005 14:42
Lokalizacja: Zwierzyniec

Post autor: bohdan » pn maja 02, 2005 10:56

Jozef dokladnie nie wiem, ale w serwisie powiedzieli że wirnik na trzpieniu się wyrobił.
Po wymianie pompy jest wszystko OK.
Wczesniej wymieniłem płyn , termosta i to nic nie dało.



Pan Japuk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: sob lis 20, 2004 20:49
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Pan Japuk » pn maja 02, 2005 14:12

Jasne. Wirnik miał już na tyle duży luz na trzpieniu że na wysokich obrotach wirnik mógł się po prostu ślizgać po trzpieniu i w związku z tym obieg cieczy był na tyle słaby że motor się przegrzewał.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości