Witam wszystkich.
Czy może któś się spotkał z takim obiawem: na wyświetlaczu licznika kilometrów (ten z lewej strony, bo z prawej mam zegarek z MFA) wyśietla się po przekręceniu kluczyka in00, a następnie po kilku sekundach wskakuje error. Po przejściu na licznik dzienny wszystko jest ok. tzn.: normalnie nalicza kilometry i można go kasować. Problem dotyczy tylko licznika ogólnego.
BARDZO PROSZĘ O POMOC.
POMOCY!!! Wyświetla się ERROR na wyświetlaczu licznika w MK3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jeżdżę tym samochodem od dawna i nikt do niego się nie dobierał, więc raczej wykluczam taką możliwość.
Problemy pojawiły się zimą jak dość długo stał na parkingu (zawilgotniało coś albo coś w podobie...). W pewnym momencie zaczęły wariować mi wskazówki i wskazania MFA. Następnie ustępowało samo i ponownie coś wariowało. Tak kilka razy, aż wreszcie wszystkie bolączki ustąpiły a error na liczniku ogólnym został.
Pytałem w jednym warsztacie, to koledzy stwierdzili, że prawdopodobnie do wymiany jest cały licznik. Takiego samego pewnie nie dostanę, bo to jest TDI z MFA (srebrny, bo to wersja GTI na 20 Jahre).
Dlatego szukam innego rozwiązania - może da się coś tam przeprogramować, wgrać nowy soft albo coś innego .....
Zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa: czy licznik od zwykłego tdi (bez MFA) będzie działał poprawnie w moim tdi z MFA.
Proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam.
Problemy pojawiły się zimą jak dość długo stał na parkingu (zawilgotniało coś albo coś w podobie...). W pewnym momencie zaczęły wariować mi wskazówki i wskazania MFA. Następnie ustępowało samo i ponownie coś wariowało. Tak kilka razy, aż wreszcie wszystkie bolączki ustąpiły a error na liczniku ogólnym został.
Pytałem w jednym warsztacie, to koledzy stwierdzili, że prawdopodobnie do wymiany jest cały licznik. Takiego samego pewnie nie dostanę, bo to jest TDI z MFA (srebrny, bo to wersja GTI na 20 Jahre).
Dlatego szukam innego rozwiązania - może da się coś tam przeprogramować, wgrać nowy soft albo coś innego .....
Zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa: czy licznik od zwykłego tdi (bez MFA) będzie działał poprawnie w moim tdi z MFA.
Proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam.
Gratuluje auta (20 jahre) moje ulubione 
Podjedź do kogos, kto robi liczniki (przestawia) tylko nie do jakiegoś papraka, być może wgranie nowego wsadu coś poprawi. A swoją drogą posprawdzaj połączenia, bo jeśli to od wilgoci to się będzie powtarzać. Szafy z 20 jahre bywają na allegro w cenie 250-300pln i bez problemu na niemieckim e-bayu. Inna możliwość to kupno licznika od tdi 110ps z MFA i wymiana tarcz i wskazówek - to te same liczniki różnią się tylko tarczami i wskazówkami. Zwykły bez MFA tez powinien działać.

Podjedź do kogos, kto robi liczniki (przestawia) tylko nie do jakiegoś papraka, być może wgranie nowego wsadu coś poprawi. A swoją drogą posprawdzaj połączenia, bo jeśli to od wilgoci to się będzie powtarzać. Szafy z 20 jahre bywają na allegro w cenie 250-300pln i bez problemu na niemieckim e-bayu. Inna możliwość to kupno licznika od tdi 110ps z MFA i wymiana tarcz i wskazówek - to te same liczniki różnią się tylko tarczami i wskazówkami. Zwykły bez MFA tez powinien działać.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Ciekawy jestem czy zwykły licznik od tdi ma przystosowany soft i wyświetlacz do obsługi MFA? Jeżeli tak, to mógłbym kupić od normalnego tdi, pzełożyć tarcze i sprawa załatwiona:)
Może masz kogoś znajomego (godnego polecenia) w okolicach Łodzi kto mógłby popatrzeć w ten licznik? Nie chcę jechać do jakiegoś pierwszego lepszego mechaniora, bo może mi tylko bardziej popieprzyć.
(jeżeli nie masz nikogo, to podpowiedz jak znaleźć)
Jeszcze mam takie pytanie: czy do tego licznika podłączam się tylko przez wejście serwisowe (obok popielniczki) czy można jakoś inaczej? Podobno koledzy, u których byłem nie mogli się skomunikować z licznikiem poprzez wejście serwisowe
Pozdrawiam.
Może masz kogoś znajomego (godnego polecenia) w okolicach Łodzi kto mógłby popatrzeć w ten licznik? Nie chcę jechać do jakiegoś pierwszego lepszego mechaniora, bo może mi tylko bardziej popieprzyć.
(jeżeli nie masz nikogo, to podpowiedz jak znaleźć)
Jeszcze mam takie pytanie: czy do tego licznika podłączam się tylko przez wejście serwisowe (obok popielniczki) czy można jakoś inaczej? Podobno koledzy, u których byłem nie mogli się skomunikować z licznikiem poprzez wejście serwisowe

Pozdrawiam.
obawiam się że nie - wyświetllacz na pewno niesatoza pisze:Ciekawy jestem czy zwykły licznik od tdi ma przystosowany soft i wyświetlacz do obsługi MFA? Jeżeli tak, to mógłbym kupić od normalnego tdi, pzełożyć tarcze i sprawa załatwiona:)
mam w okolicach Skierniewic, ale musiałbym spytać czy by sie podjął, to znajomy mojego mechanika, koleś pracuje w ASO w Nadarzynie i naprawdę ma pojęcie.satoza pisze:Może masz kogoś znajomego (godnego polecenia) w okolicach Łodzi kto mógłby popatrzeć w ten licznik? Nie chcę jechać do jakiegoś pierwszego lepszego mechaniora, bo może mi tylko bardziej popieprzyć.
Bo nie ma takiej mozliwości, w MK3 trzeba się podpiąć bezpośrednio pod szafę. To nie MK4satoza pisze:Jeszcze mam takie pytanie: czy do tego licznika podłączam się tylko przez wejście serwisowe (obok popielniczki) czy można jakoś inaczej? Podobno koledzy, u których byłem nie mogli się skomunikować z licznikiem poprzez wejście serwisowe

Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości