pytanie o poliuretan??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
gulba
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: sob sty 07, 2006 23:04
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: gulba » czw lis 02, 2006 00:13

OKEJ DZIĘI WIELKIE ZA POMOC. JUTRO ZAMAWIAM.


PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH

Awatar użytkownika
beny841
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 21, 2005 21:35
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: MK1
Silnik: 1.9

Post autor: beny841 » sob kwie 14, 2007 22:04

czy może mi ktoś powiedzieć czym, sie różnią POLIURETANY :bigok: firmy:
POWERFLEX
SUPRFLEX
PROTHANE
no oprócz ceny bo cenowo to sie różnią :bajer:


mój klekot http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=864968#864968

Awatar użytkownika
chochoł
Eastside Society
Posty: 147
Rejestracja: czw lis 11, 2004 03:04
Lokalizacja: beeftown
Kontakt:

Post autor: chochoł » ndz kwie 15, 2007 01:28

beny841 pisze:czy może mi ktoś powiedzieć czym, sie różnią POLIURETANY :bigok: firmy:
POWERFLEX
SUPRFLEX
PROTHANE
no oprócz ceny bo cenowo to sie różnią :bajer:
zdaje sie tylko ceną badz jakością


Eastside Society
[img]http://www.hostdub.com/albums/4-MOTION/bevisbutt.gif[/img][img]http://www.hostdub.com/albums/zilla_album04/100_200.gif[/img]

Awatar użytkownika
gulba
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: sob sty 07, 2006 23:04
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: gulba » ndz kwie 15, 2007 08:46

ja jeżdze na POWERFLEX-a już pół roku i to w KJS-ach i jest OK. Przed zmianą poduszek, seryjne zmianiałem raktycznie po każdym KJS-ie teraz mam spokój.
Tylko taka mała uwaga nie chodzi o jakość tych produktów tylko czy buda wytrzyma ??? :bajer: .


PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH

Awatar użytkownika
beny841
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 21, 2005 21:35
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: MK1
Silnik: 1.9

Post autor: beny841 » ndz kwie 15, 2007 09:25

dzieki panowie
gulba pisze:Tylko taka mała uwaga nie chodzi o jakość tych produktów tylko czy buda wytrzyma ??? :bajer: .
a czemu ma nie wytrzymać ??? czyż by była az taka różnica??? w sensie zachowuje sie wszystko jak by było pospawane na stałe ??:|


mój klekot http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=864968#864968

Awatar użytkownika
gulba
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: sob sty 07, 2006 23:04
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: gulba » ndz kwie 15, 2007 13:08

seryjna poduszka jednak tłumi wszelkie uderzenia, poliuretna pozwala na duzo mniejsze wytłumianie, zależy do czego będzie auta używać i które poduszki zmienisz. Zmień tylko górne przednie amortyzatora mocowanie i tylną poduszke przedniego wachacza i napewno poczujesz róznice.Jeśli założysz sporotwe zawieszenie, najlepiej połączyć to ze zmianą tych gum.
u mnie jak narazie przednie kielichy coś tam pracują, ale i tak planuje zmienić bude więc i obspawane napewno bedzie :bigok:


PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH

Awatar użytkownika
beny841
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 21, 2005 21:35
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: MK1
Silnik: 1.9

Post autor: beny841 » ndz kwie 15, 2007 16:25

dzięki. gulba,
nie wiedziałem ze to az taka różnica może być.
ja ja raczej na pewno bede zmieniać wszystkie w zawieszeniu z przdou i z tyłu.
samochód bede uzywac do jazdy na co dzień raczej.


bo teoretycznie te poliuretany sa nie zniszczalne no chyba ze uszkodzi sie je mechanicznie czy tak ??? wiec te różnicę cenowe to z czego wynikają z koloru :D i z nazwy firmy ???


mój klekot http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=864968#864968

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » wt kwie 17, 2007 23:35

Ja przejechałem już kilkadziesiąt kilometrów na nowym setupie ... zawieszenie gwintowane KW Variant 2 + komplet poliutetanów. Dociskając przód auta na postoju ... widac jak reaguje tylko opona :blush: , z tyłu jeszcze zawiasik odpowie, ale przód to naprawde beton. Sprawdza sie też to co powiedział Borys "poczujesz banknot połozony na drodze" ... przejazd po 2mm kawałku blachy jest wyczuwalny!!


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
gulba
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: sob sty 07, 2006 23:04
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: gulba » czw kwie 19, 2007 19:52

Apsik pisze: Dociskając przód auta na postoju ... widac jak reaguje tylko opona :blush: , z tyłu jeszcze zawiasik odpowie, ale przód to naprawde beton. Sprawdza sie też to co powiedział Borys "poczujesz banknot połozony na drodze" ... przejazd po 2mm kawałku blachy jest wyczuwalny!!
Dokładnie tak jak piszesz, jak jedziesz naprawde szybko każda informacja o drodze jest istotna. :bajer:
Mi wydaje się że montaż gwintowanego zawieszenia bez zmiany tulejek zawieszenie na twardsze mija się troche z celem, tu nic niemoże sobie pływać gdyż jedziemy dużo szybciej i zawieszenie pozwala na lepsze czucie drogi i każda zmiana geometri zawieszenie w zakręcie raczej niejest wskazana.


PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Post autor: ADi997 » czw kwie 19, 2007 20:29

Apsik pisze:... przejazd po 2mm kawałku blachy jest wyczuwalny!!
Oj śwęta racja, blomby z zębów wypadają i częste wizyty u kręgaża :jezor: , znam to z życia, u mnie też sie tylko opona na postoju ugina, nawet liście z drzew sie czuje pod kapciem :grin:


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » czw kwie 19, 2007 20:32

a tak wogóle to po co wam taki zawas sztywny na naszych drogach??przeciez tutaj nie da sie szybko jechac...
Ostatnio zmieniony czw kwie 19, 2007 21:00 przez rysiektr, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
chochoł
Eastside Society
Posty: 147
Rejestracja: czw lis 11, 2004 03:04
Lokalizacja: beeftown
Kontakt:

Post autor: chochoł » czw kwie 19, 2007 20:51

rysiektr pisze:a tak w ogule to po co wam taki zawas sztywny na naszych drogach??przeciez tutaj nie da sie szybko jechac...
a tak wogóle to czy ktoś napisał że szybko jeżdzi
a tak wogóle to "tutaj" to znaczy gdzie
a tak wogóle to ja zakładam poliuretan w celu zapomnienia o tym ze wybijają sie mi silentblocki
a tak wogóle to staram sie nie jeżdzić po dziurach


Eastside Society
[img]http://www.hostdub.com/albums/4-MOTION/bevisbutt.gif[/img][img]http://www.hostdub.com/albums/zilla_album04/100_200.gif[/img]

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » czw kwie 19, 2007 20:59

tutaj czyli w POLSCE
a na reszte pytan juz mi odpowiedziales :bigok:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
beny841
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 21, 2005 21:35
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: MK1
Silnik: 1.9

Post autor: beny841 » pt kwie 20, 2007 21:28

rysiektr, słuchaj chochoł, dobrze pisze ;P poliuretan to sie nie wybije
ehh będzie trzeba sobie sprawić:D :bigok:


mój klekot http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=864968#864968

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 36 gości