Srodek do czyszczenia wtrysków TDI
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Srodek do czyszczenia wtrysków TDI
Witam, Panowie mam takie pytanie, w następny weekend wybieram sie golfikiem w dłuzszą traskę i w związku z tym chciałem dodac do paliwa jakiegoś środka do czyszczenia wtryskiwaczy, słyszałem ze po zalaniu takiego srodka, najlepiej auto przegonic na dłuzszej trasie, i pytanie jaki srodek zalać? Czy ktos z was stosował kiedys cos takiego??
więc dajcie mi namiary na tą dyskusję, ale osobiscie jak nie wierze w cudowne dodatki do oleju silnikowego to jednak dodatki myjące do paliwa nie są jakims mitem, wiadomo ze olej napędowy dobrej jakości ma dobre właściwosci myjące, ale czy to co lejemy na stacjach jest dobrej jakości to pewnosci nie mamy.
A oto cytak kolegów dziechu i marsell:
"dziechu napisał/a:
Jezeli dawka korekcyjna przekracza 1.5mg na danym cylindrze - nalezy sprawdzic co jest tego przyczyna.
Zgadza się, lecz wiem z własnego doświadczenia, że nie należy od razu wpadać w panikę tylko można zastosować najpierw prosty środek. Otóż mój silnik pokazywał na VAGu dawki korekcyjne na dwóch cylindrach 0,3-0,4mg a na jednym +1,2 i ta wartość budziła moje lekkie zaniepokojenie, pomiar wykonany po kilku miesiącach dał te same wyniki, dodam, że silnik pracował normalnie, odpalał bez problemu itp. Postanowiłem spróbować jakiegoś środka do czyszczenia wtrysków wlewanego do paliwa (za radą uysego, który z resztą chipował mi auto). Podczas 3 kolejnych tankowań dolałem do paliwa środek STP do diesla i parę tygodni później sprawdziłem VAGiem rezultat. I zdziwienie mnie ogarnęło, dawki korekcyjne się wyrównały i obecnie wynoszą 0,12-0,18 czyli ta wcześniejsza róznica brała się prawdopodobnie z powodu zanieczyszczonych wtryskiwaczy." koniec cytatu, więc nie widaomo do konca jak z tymi specyfikami jest ??
A oto cytak kolegów dziechu i marsell:
"dziechu napisał/a:
Jezeli dawka korekcyjna przekracza 1.5mg na danym cylindrze - nalezy sprawdzic co jest tego przyczyna.
Zgadza się, lecz wiem z własnego doświadczenia, że nie należy od razu wpadać w panikę tylko można zastosować najpierw prosty środek. Otóż mój silnik pokazywał na VAGu dawki korekcyjne na dwóch cylindrach 0,3-0,4mg a na jednym +1,2 i ta wartość budziła moje lekkie zaniepokojenie, pomiar wykonany po kilku miesiącach dał te same wyniki, dodam, że silnik pracował normalnie, odpalał bez problemu itp. Postanowiłem spróbować jakiegoś środka do czyszczenia wtrysków wlewanego do paliwa (za radą uysego, który z resztą chipował mi auto). Podczas 3 kolejnych tankowań dolałem do paliwa środek STP do diesla i parę tygodni później sprawdziłem VAGiem rezultat. I zdziwienie mnie ogarnęło, dawki korekcyjne się wyrównały i obecnie wynoszą 0,12-0,18 czyli ta wcześniejsza róznica brała się prawdopodobnie z powodu zanieczyszczonych wtryskiwaczy." koniec cytatu, więc nie widaomo do konca jak z tymi specyfikami jest ??
hmm
Witam
Ja miałem mały problem, bo mój MK3 czasem przerywał tak jak by nie dostał paliwa, nikt nie był mi w stanie pomóc, kolega z pracy powiedział żebym sobie wlał ulepszacza do pełnego zbiornika. Tak zrobiłem i nie powiem, bo przejechałem ok. 700 km i nic się nie dzieje.
Mechanicy i magicy nie wiedzieli, co mojemu goferkowi jest…..A tu 24zł i po problemie (przynajmniej na razie).
Jedni odradzają inni polecają ulepszacze, to jest tak jak z paliwem do diesla:
Spotykamy się z opiniami żeby lać tylko dobrej jakości paliwo do diesla takie jak:
-orlen verva
-bp ultimate
-shell extra czy Power
A te paliwa to są do samochodów nowych powstałych na nowych technologiach, więc ja już do swojego MK3 będę lał dobrej jakości paliwo diesla, ale bez dodatków, które zawierają w/w.
I jeszcze do ulepszaczy, które czyszczą układ paliwowy-spotkałem się z opinią, że jest błędem wlewanie owych do paliwa, ponieważ cały syf, który się odrywa zostaje właśnie w wtryskach.
I bądź tu mądry…..
Ja miałem mały problem, bo mój MK3 czasem przerywał tak jak by nie dostał paliwa, nikt nie był mi w stanie pomóc, kolega z pracy powiedział żebym sobie wlał ulepszacza do pełnego zbiornika. Tak zrobiłem i nie powiem, bo przejechałem ok. 700 km i nic się nie dzieje.
Mechanicy i magicy nie wiedzieli, co mojemu goferkowi jest…..A tu 24zł i po problemie (przynajmniej na razie).
Jedni odradzają inni polecają ulepszacze, to jest tak jak z paliwem do diesla:
Spotykamy się z opiniami żeby lać tylko dobrej jakości paliwo do diesla takie jak:
-orlen verva
-bp ultimate
-shell extra czy Power
A te paliwa to są do samochodów nowych powstałych na nowych technologiach, więc ja już do swojego MK3 będę lał dobrej jakości paliwo diesla, ale bez dodatków, które zawierają w/w.
I jeszcze do ulepszaczy, które czyszczą układ paliwowy-spotkałem się z opinią, że jest błędem wlewanie owych do paliwa, ponieważ cały syf, który się odrywa zostaje właśnie w wtryskach.
I bądź tu mądry…..
Tzn wydaje mi sie ze jest jakis przymulony, chce najpierw podpiąć sie pod vaga i wszystko posprawdzac, bo pod obciązeniem dosc twardo pracuje, tak jakby kąt wtrysku był lekko przyspieszony, odpala bez problemu, ale z tego co wiem lekko przyspieszony kat wtrysku nie utrudnia rozruchu a nawet go ułatwia, bo przeciez w starszych dieslach urządzenia ułatwiające rozruch na zimnym działają własnie na zasadzie przyspieszacza kąta wtrysku,( wcześniej wtrysnięte paliwo ma więcej czasu na podgrzanie sie i zapłon samoczynny no ale niestety za wczesny kąt wtrysku odbija sie na kulturze pracy silnika, gdy następuje zapłon samoczynny w cylindrze jest juz większa objętościowo ilośc paliwa.
Takze nie wiem od czego zacząć, a jaki negatywny wpływ mogą miec na silnik srodki czyszczące wtryski?
Takze nie wiem od czego zacząć, a jaki negatywny wpływ mogą miec na silnik srodki czyszczące wtryski?
ja twierdze osobiście że jednak warto bo nigdy nie ma się 100% co zalewasz nawet na "dobrej" stacji.Waluch pisze:szatanek, a coś Ci się dzieje dziwnego z autem, że chcesz lać taki środek ?? bo profilaktycznie to ZUPEŁNIE NIE WARTO, można sobie tylko szkód narobić
kiedyś na forum master tuning aligator albo inny user napisał jaki środek totalnie czyści układ paliwowy diesla ale odrazu zaznaczał że jeśli w zbiorniku jest syf to wszystko przepchnie przem pompę i może być problem i to poważnyNPISZ pisze:I jeszcze do ulepszaczy, które czyszczą układ paliwowy-spotkałem się z opinią, że jest błędem wlewanie owych do paliwa, ponieważ cały syf, który się odrywa zostaje właśnie w wtryskach.
I bądź tu mądry…..
Osobiście to zalewam specyfiki STP do czyszczenia wtrysków raz na 5 tyś km STP anty gel zimą Castrol TDA cały czas zamiennie z SKYD czy jakoś tak się to nazywa a pochodzi ze skandynawii, oczywiście jak wlewam jedno to nie leje drugiego i jak na razie co do paliwa i jego właściwości to się narazie nie zawiodłem.
Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 289 gości