Małe spreżanie w DIESLU :( co zrobić ?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Cyborg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 08:47
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Małe spreżanie w DIESLU :( co zrobić ?

Post autor: Cyborg » śr lis 03, 2004 19:16

Witam mam załame mój goferek ma za małe ciś. sprezania :( mechanik powiedział do remontu :( co moge zrobic by dalej pruł jak 1,8 16v :P ?
HELP...


Dołączył: Czw Wrz 23, 2004 7:47 am

Tyskie ponad Wszystkie !!
[url=http://imageshack.us][img]http://img480.imageshack.us/img480/2880/tyskie1du3.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Małe spreżanie w DIESLU :( co zrobić ?

Post autor: Borys » czw lis 04, 2004 00:01

Cyborg pisze:Witam mam załame mój goferek ma za małe ciś. sprezania :( mechanik powiedział do remontu :( co moge zrobic by dalej pruł jak 1,8 16v :P ?
HELP...
remont lub zmiana na wiekszy silnik, nowszy


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Czechu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 23:26
Lokalizacja: Turek
Kontakt:

Re: Małe spreżanie w DIESLU :( co zrobić ?

Post autor: Czechu » czw lis 04, 2004 02:01

Cyborg pisze:Witam mam załame mój goferek ma za małe ciś. sprezania :( mechanik powiedział do remontu :( co moge zrobic by dalej pruł jak 1,8 16v :P ?
HELP...
moze ktoś podać jakie właściwie powinno być ciśnienie w dieslu (silnik 1.6)


sprzedam (mkII)
lampy tył seria i kierunki w szeroki zderzak

móje Mk II http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=62148

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » czw lis 04, 2004 09:48

Norma 34 bar
minimalne 26 bar
maksymalna różnica miedzy cylindrami 6 bar

jak sie nie mylę to właśnie tak powinno być.


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
Czechu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 23:26
Lokalizacja: Turek
Kontakt:

Post autor: Czechu » czw lis 04, 2004 15:59

dzięki za info


sprzedam (mkII)
lampy tył seria i kierunki w szeroki zderzak

móje Mk II http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=62148

vudu
Pierwszy Sekretarz
Pierwszy Sekretarz
Posty: 146
Rejestracja: pt sie 27, 2004 08:52
Lokalizacja: Polen

Post autor: vudu » czw lis 04, 2004 16:52

Trochim tak powinno być, a u nas był kiedyś silniczek z mk2 sami go wyciągneliśmy, diesel - i jak mierzyliśmy mu to miał 36/37/35/38 - co to mogło być- myśleliśmy ze moze ktos wrzucił dodatkowy pierscien, ale jak go sprzedaliśmy to właściciel nie dbał i przyjechał do nas z problemem bo "coś w silniku stuka" sciagneliśmy głowice a tam normalnie wszystko, trzy pierscienie itd..... a stukało to ze cosik sie z zaworem stało bo zniknął z gniazda!!!! i co przez rure???????????


[b] I sekretarz PZPR vwgolf.pl [/b]

dino84

Post autor: dino84 » czw lis 04, 2004 20:03

Remonta.
A jakie masz cisnienie??



Awatar użytkownika
sq8bwh
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 09:33
Lokalizacja: ............................................

Post autor: sq8bwh » pt lis 05, 2004 09:17

Ja bym wrzucił nowe pierścienie i do przodu......
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » pt lis 05, 2004 12:05

silnik 1.6D przebieg 630 000 km spręzanie 32, 30, 32, 28

remont tego silnika polegał na wymianie pierścieni przy 420 000 km wtedy miał sprężanie na poziomie 26-24

Moja rada jak małe spręzanie to wymieniać pierścienie sprawdzić luz zaworów oraz jeździć i jeszcze raz jeździć.


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pt lis 05, 2004 19:25

Norma 34 bar
min 26 bar
Mx różnica miedzy cylindrami 5 bar


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
Cyborg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 08:47
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Cyborg » sob lis 06, 2004 22:45

szczerze mówiąc na jednym wykresie było troszke ponad 20 - jakiesz 22 - 24

reszta ponizej 30 :( - kurde jest ktoś z okolic ślaska co grzebie przy dieslu by sprawdzić co mozna było by zrobić by miał wieksz sprezanie ? ale nie remontować go bo nie mam siana na to :( buhuhubuhuhu ;(

za niedługo zapraszam na moją stronkę VW - powiadomię was jak bedzie gotowa - dzieki bardzo czekam na posty


Dołączył: Czw Wrz 23, 2004 7:47 am

Tyskie ponad Wszystkie !!
[url=http://imageshack.us][img]http://img480.imageshack.us/img480/2880/tyskie1du3.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
sq8bwh
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 09:33
Lokalizacja: ............................................

Post autor: sq8bwh » pn lis 08, 2004 13:27

Cyborg pisze:szczerze mówiąc na jednym wykresie było troszke ponad 20 - jakiesz 22 - 24

reszta ponizej 30 :( - kurde jest ktoś z okolic ślaska co grzebie przy dieslu by sprawdzić co mozna było by zrobić by miał wieksz sprezanie ? ale nie remontować go bo nie mam siana na to :( buhuhubuhuhu ;(

za niedługo zapraszam na moją stronkę VW - powiadomię was jak bedzie gotowa - dzieki bardzo czekam na posty
Pierścianie to koszt 110 zł i uszczelka 40 zł ....a trudne to nie jest....
robiłem to...



Awatar użytkownika
Cyborg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 08:47
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Cyborg » wt lis 09, 2004 22:47

A podjął bys sie tego ?


Dołączył: Czw Wrz 23, 2004 7:47 am

Tyskie ponad Wszystkie !!
[url=http://imageshack.us][img]http://img480.imageshack.us/img480/2880/tyskie1du3.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
sq8bwh
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 09:33
Lokalizacja: ............................................

Post autor: sq8bwh » śr lis 10, 2004 12:29

Jestem informatykiem ;-))) ale sobie pierścienie zarzuciłem sam.... spróbuj. .... nie jest to trudne. ...klucz dynamometryczny tylko by Ci się przydał. Budowa tego silnika jest podobna do budowy cepa ;-))) W szczegółach nie bede opisywał ale jak trzeba.....nie ma problemu....



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 242 gości