Male cisnienie na turbo...?? Czy cos nie tak?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
tuha pisze:u mnie jest nieosiagalne dymienie niewiem czemu:|nawet jak wezme na maksa dawke wkrece i ktos jedzie za mna i go trepie to nie widac zeby puszczal chmure:|az mnie to dziwi..turbo mam 1,0bar silnik aaz
Na Grzybku na pompie powinna być śruba na torx z kontrą;
poluzuj kontrę i wkręć tą śrubkę o około 0,5-1 Obrotu.
W momencie wciskania gazu powinien przez chwilkę dymić zanim turbina wejdzie na obroty.
Pozdro.
![majkel :majkel:](./images/smilies/majkel.gif)
tylko ze jak wkrecam ta srube to zaczynaja mi obroty powoli spadac a wydatek resztkowy juz cafnalem bo wczenij to tragedia byla...czyli jeszcze sei bawic ze zwiekszaniem dawki i resztkowym?bo zbiera sie ladnie samochod:)
jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]
tylko ze jak wkrecam ta srube to zaczynaja mi obroty powoli spadac a wydatek resztkowy juz cafnalem bo wczenij to tragedia byla...czyli jeszcze sei bawic ze zwiekszaniem dawki i resztkowym?bo zbiera sie ladnie samochod:)
Kolego ja muwię o śrubce która jest pionowo wkręcona w grzybek na pompie od turbo diesla
Kolego ja muwię o śrubce która jest pionowo wkręcona w grzybek na pompie od turbo diesla
a moze poziomo?? Sruba od dawki paliwa jest poziomo, natomiast pionowa sa srubki m.in. wlasnie od zmniejszania obrotow....tuha, chyba nie ta srubka krecisz jesli obroty Ci spadaja.... Powinno byc na odwrot zwiekszajac dawke czyli wkrecajac srubke obroty powinny rosnac.arek wamej pisze:Kolego ja muwię o śrubce która jest pionowo wkręcona w grzybek na pompie od turbo diesla
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
zwiekszajaca dawke oborty mi wzrastaja ale wolno spadaja z np 2tys do 1tys strzalka sie wlecze bardzo(a nie dymi) przy bardzo zwiekszonej dawce...ja mam pozioma srube w aaz:)a wydatek resztkowy to mialem na mysli wczesniejszy stan rzeczy tzn dawka nie podniesiona prawie wogole a oborty powoli spadaja juz...(moze az tak nie kumato pisze)zdarza mi sie czasem (powoli spadac w sensie ze wskazowka z 2tys do 1tys bardzo powoli opada jakby gaz byl minimalnie trzymany to mialem na mysli;)
jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]
Mam dokładnie tak samo. Zwiększyłem dawkę niewiele wkręcając ok. 1 obrót i efekt jest taki, że po przygazowaniu obroty wolno opadają. Samochód nie dymi w ogóle, jest troszke żwawszy tak do 2500obr/min. Wolne "opadanie" obrotów ma nawet soje plusy - podczas zmiany biegów na wyższy elegancko można wstrzelić się w obroty. Jak wcześniej wskazówka momentalnie lądowała na obr. biegu jałowego to zawsze trochę przyhamowało.tuha pisze:zwiekszajaca dawke oborty mi wzrastaja ale wolno spadaja z np 2tys do 1tys strzalka sie wlecze bardzo(a nie dymi) przy bardzo zwiekszonej dawce...ja mam pozioma srube w aaz:)a wydatek resztkowy to mialem na mysli wczesniejszy stan rzeczy tzn dawka nie podniesiona prawie wogole a oborty powoli spadaja juz...(moze az tak nie kumato pisze)zdarza mi sie czasem (powoli spadac w sensie ze wskazowka z 2tys do 1tys bardzo powoli opada jakby gaz byl minimalnie trzymany to mialem na mysli;)
Zauważyłem jednakże małe problemy z ustawieniem obr. biegu jałowego. Po ustawieniu na rozgrzanym silniku z włączonymi światłami ok. 950 obr. to zaraz po odpaleniu z rana dopóki świece nie przestana grzać silnik telepie się nie przekraczając 600 obr. a następnie dopóki nie osiągnie 90 st. zapitala ok. 1050. Ot i tyle z kręcenia dawką. Na razie tak jeżdżę - zobaczymy.
dawid018, nie nie mialem problemow, jedynym problemem jest wymana wezyka tego ktory tam jest na dluzysz bo w tamten nie ma szans zeby wpiac MBC, jest za krotki ;/, a kupilem zwykly waz w castoramie zbrojony w srodku wytrzymuje do 15 barow, chyba 5zł za metr a 1m, spokojnie wystaczy i jest wygodniejszy bo MBC polozylem sobie kolo prawego kielicha amora i przypialem opaska do wezyka filtra paliwa wiec w kazdej chwili otwieram mache i sobie krece do bolu... ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
jak za malo stajesz otwierasz maske, wkrecasz zaworek i hebel dalej ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
z ustawieniem cisnienia tez nie ma wiekszych problemow tylko wiadomo musisz gdzies sie przejechac i sprawdzic ile pompujeustawieniem ciśnienie??
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tak też planowałem ale nie mam klucza którym mógłbym wykręcić kontrę. (nr 13 ale zwykłym płaskim nie podejdę ani nasadką).tuha pisze:wykrec troszke wydatrek resztkowy taka piozioma sruba na ktore spoczywa ciegno gazu spowoduje to szybsze spadanie obrotow:)bo po 1 obrocie to za wczesnie na takie rzeczy:P
W sobotę pojeżdżę po supermarketach i poszukam czegoś właściwego. Może zmuszę w końcu golfera do puszczenia dymka
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 71 gości