Czy to jest zawor n75

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » ndz kwie 08, 2007 23:09

i powinien isc ale jak pisalem egr nic niema do zeczy, a co do sprawdzenia nieszczelnosci ja Intercoolera nie wykrecalem tylko rury idace od niego do turbo, zadna filozofia 1 godz pracy z myciem, chyba wiesz o ktore chodzi? a i nieprzejmuj sie jak beda w srodku w oleju troszke tak ma byc


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

SowaBezOka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:01
Lokalizacja: Pomorskie
Kontakt:

Re: czy to jest zawor n75

Post autor: SowaBezOka » ndz kwie 08, 2007 23:18

walekaneta pisze:witam mam golfa1.9 tdi 90km
mam pytanko czy spotkał sie ktos z takim mykiem, po przekroczeniu 3.0 tys obrotów na 3 i 4 biegu nie przyspiesza rowno tylko tak skokowo raz ciagnie a za chwile nie i cykl sie powtarza , przepływomierz jest dobryna 100%, czy to moze byc ten zaworek ? prosze o porade :rotfl:
Proponowalbym wysuszyc kostke od potencjometru gazu,o ile taki u Ciebie wystepuje....



Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » ndz kwie 08, 2007 23:21

w takim razie jak ten po lewej co jest w metalowej obudowie to N75 to był wymieniany bo data jest 97 a auto z 94r.
a co do IC to wykręcić cały czy tylko tylko ten plastik? czy całośc co idzie tam obok kierunku? wiem że troche oleju było bo czasem ślady spod rury sie pojawiły od spodu

Obrazek



Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Re: czy to jest zawor n75

Post autor: Scotto » ndz kwie 08, 2007 23:32

SowaBezOka pisze:
walekaneta pisze:witam mam golfa1.9 tdi 90km
mam pytanko czy spotkał sie ktos z takim mykiem, po przekroczeniu 3.0 tys obrotów na 3 i 4 biegu nie przyspiesza rowno tylko tak skokowo raz ciagnie a za chwile nie i cykl sie powtarza , przepływomierz jest dobryna 100%, czy to moze byc ten zaworek ? prosze o porade :rotfl:
Proponowalbym wysuszyc kostke od potencjometru gazu,o ile taki u Ciebie wystepuje....
walekanta rozwiazal swuj problem, parenascie postow wyzej czytaj dokladnie, co do potencjometru jesli bylby zasniedzialy pedal gazu by nie reagowal wogule (znam z autopsi) pozdro

[ Dodano: 08 Kwi 2007 23:51 ]
janek822 wykrec tylko rury nie tykaj ic od ic wyczysc tylko przejscie na rure, umnie na zadnej zlaczce nawet sladu oleju niema :bigok:


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » pn kwie 09, 2007 00:36

dzieki Scotto, po wszystkich operacjach jak nic nie pomoże chyba wymienie ten N75 tylko mam jeszcze jedno pytanie bo w InterCars jest troche o innym oznaczeniu niż u mnie mianowicie ja mam 7.21895.00 (pierwszy nr to oczywiście 028.906.283) a oni maja końcówke 55.0 cena 165zł

no i mała niezgodność jest na allegro bo wszystkie te co niby są N75 sa opisywane jako EGR np http://moto.allegro.pl/item180719014_za ... _nowy.html czy http://moto.allegro.pl/item179858544_za ... _skod.html o co chodzi?



Kami-Kadze
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt mar 27, 2007 21:42
Lokalizacja: Kraków

Problem z mocą mojego golfa 1,9 tdi

Post autor: Kami-Kadze » czw kwie 12, 2007 22:01

mam ten sam problem? Jak go rozwiązałeś i jaka była przyczyna?


MISIEK

Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » czw kwie 12, 2007 22:50

jeszcze nie rozwiązałem, chyba najpierw wymienie filtry i olej potem VAG i diagnoza


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

dranczar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 11:10
Lokalizacja: www

Post autor: dranczar » sob kwie 14, 2007 00:08

i co pomogła wymiana N75 bo ja mam to samo?



vwiater1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt lut 02, 2007 09:05
Lokalizacja: Malbork/Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: vwiater1 » czw kwie 19, 2007 12:48

Podłaczam sie pod temat napiszcie czy u was było tak samo jak u mnie, no i czy wymiana n75 pomogla:
na 4tym biegu po przekroczeniu 3500 tys obrotow silnik zaczyna przerywac, lekko szarpac, pracuje jakby skokowo, odczywalne jest to tak jakby mu podmuchy wiatru przeszkadzaly. na 5tym biegu zaczyna sie wczesniej od 3000 tys obrotow, dzieje sie to tylko przy przyspieszaniu.
jak juz sie dokulam do 150km/h czy wiecej (max 180) i nie cisne gazu to jedzie ok ale jak przycisne buta to zaczyna znowu szarpac.
Diagnoza na VAGu nic nie wykazala, jezdze juz tak prawie rok i caly czas sie zastanawiam czy to n75 czy cos innego.
pozdro


[color=red][b].::V W i a t e r::.[/b][/color]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1070557#1070557]Mój Pasek B4 tdi GT![/url]
[b]Krzyżackie Me Serce[/b]
[url=http://img87.imageshack.us/my.php?image=pasekb4am5.jpg][img]http://img87.imageshack.us/img87/2050/pasekb4am5.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » pt kwie 20, 2007 09:02

O właśnie dokładnie to samo, wymieniłem olej wszystkie fitry, przewody do N75 i nic sie nie zmieniło, a aktualnie jestem w trakcie czyszczenia wtrysków przez dodatek do paliwa STP, no może po tym wszystkim troszke różnicy jest albo tylko złudzenie.

mam jeszcze jedno pytanie do ekspertów, czy temperatura może wpłynąć na osiągi? u mnie jest max 82st



GieniomaN
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 11:51
Lokalizacja: Trzcianka
Kontakt:

Post autor: GieniomaN » sob kwie 21, 2007 08:32

Witam

Ja miałem taki problem, że przy 120km/h na 4 biegu oraz przy 150 na 5 biegu tracił moc i nie nie chciał już przyspieszać po konsultacjach z urzytkownikami forum doszliśmy do wniosku że to n75 pojechałem go wymienić i teraz jest rakieta.HEHE. nnie muli na 4 i 5 i w koncu mogę normalnie jeżdzić cała naprawa kosztowała mnie 350 zł ale warto. :bigok:



vwiater1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt lut 02, 2007 09:05
Lokalizacja: Malbork/Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: vwiater1 » pn kwie 30, 2007 13:20

janek822, wyczyscilem n75 no i pasek idzie jak burza :majkel: na 4tym ciagnie spokojnie powyzej 4 tys i nie szarpie
wykrecilem go i wd40 w kazda rurke pozadnie po kilka razy psikalem, okazalo sie ze mialem najprawdopodobniej zatkana jedna z tych rurek, na koniez wszystko pod sprezareczka przedmuchalem zlozylem do kupy i smiga jak zloto na 4ce 140 i nic sie nie dzieje ciegnie dalej, wszystko zajelo moze z 10-15 minut.
takze polecam na poczatek czyszczenie a jak nie pomoze to wymien na nowy
pozdro


[color=red][b].::V W i a t e r::.[/b][/color]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1070557#1070557]Mój Pasek B4 tdi GT![/url]
[b]Krzyżackie Me Serce[/b]
[url=http://img87.imageshack.us/my.php?image=pasekb4am5.jpg][img]http://img87.imageshack.us/img87/2050/pasekb4am5.th.jpg[/img][/url]

olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » pn kwie 30, 2007 14:46

vwiater pisze:wykrecilem go i wd40 w kazda rurke pozadnie po kilka razy psikalem
vwiater, a rozbierales n75 na czesci czy po prostu centralnie w te rurki psikales tym wd40?


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

matiix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt wrz 05, 2006 23:17
Lokalizacja: kutno

Post autor: matiix » pn kwie 30, 2007 18:34

jak sprawdzałeś przepływomież? ja miałem podobny problem na kompie przepływomiez podobno był sprawny ale autko kulało w koncu pożyczłem od kumpla przepływomież podmieniłem i okazało sie ze autko lata jak szalone, to chyba najlepszy sposób na sprawdzenie przepływki! kupiłem używke i autko pieknie chodzi zero problemów! pozdro!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości