Ile sekund do 100km/h - all diesel

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zooker
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 02:50
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: zooker » pt lis 10, 2006 12:21

Mój MKII 1.8 RP benzynka przyspiesza 10,3 do 100km/h mierzone stoperem w katalogu pisze 10,6 Vmax 180km/h wczoraj z elbląga do gdanska leciałem 160km/h cięzko tam sie bujnąc do 180km/h tym bardziej ze kobita u boku piszczała.Do 150km/h idzie lekko ale później auto walczy z oporem powietrza jak moze ale daje jakos rade

POZDRAWIAM posiadaczy RP-ków :bajer:


zooker

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » pt lis 10, 2006 12:32

zooker pisze:Mój MKII 1.8 RP benzynka przyspiesza 10,3 do 100km/h mierzone stoperem w katalogu pisze 10,6 Vmax 180km/h wczoraj z elbląga do gdanska leciałem 160km/h cięzko tam sie bujnąc do 180km/h tym bardziej ze kobita u boku piszczała.Do 150km/h idzie lekko ale później auto walczy z oporem powietrza jak moze ale daje jakos rade

POZDRAWIAM posiadaczy RP-ków :bajer:
W którym katalogu?


Obrazek


Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » śr kwie 18, 2007 23:14

Ja dzisiaj sprawdzalem z ciekawosci
czas mierzylem stoperem, wlaczylem go w momecie puszczenia sprzegła.
Moj wynik to 13,1s
Co o tym sądzicie?


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » czw kwie 19, 2007 00:01

Moze byc, nie jest to jescze taki zły wynik :):)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw kwie 19, 2007 07:57

Ja tam nie mierze bo stoperem to sobie można ;) ale TDi'ki 90 KM to z palcem i nie wspomne o Reniach :helm: Raz robiłem start z Gti'kiem 107 albo 112 KM i do stówki szliśmy łeb w łeb ale wraz z prędkością odchodził mi. Raz wyzwałem Forda Eskorta RS jakieś 150 KM jak ruszyliśmy słyszałem w środku jego ryczący wydech i tak wyp..... do przodu, że myślałem że mu silnik pojechał sam ;) ale już nie długo ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » czw kwie 19, 2007 09:55

vw_vandal pisze:Ja tam nie mierze bo stoperem to sobie można
Wlaśnie, należy użyć termometru ;)

[ Dodano: 19 Kwi 2007 09:57 ]
vw_vandal pisze:ale TDi'ki 90 KM to z palcem
Szczególnie jak mają padnięte turbo ;)



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw kwie 19, 2007 10:47

dziechu pisze:Wlaśnie, należy użyć termometru
dziechu pisze:Szczególnie jak mają padnięte turbo
Szkoda słów .....


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw kwie 19, 2007 11:15

widac ze posiadacze TDI chyba niedopuszczaja do wiadomosci ze stare klekoty lepiej jezdza niz nowsze :rotfl:

ale taka prawda panowie starego klekota zadarmo podkrecasz do mocy ktora wystarczy zeby zloic TDI :hmm: a kreconych TDI sie niespotyka tak czesto na drogach jak TD :hmm:



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw kwie 19, 2007 11:50

Klapki na oczach i tylko myśl jestem bogiem szos przecież mam TDi !!!!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » czw kwie 19, 2007 11:52

Krzylu pisze:ale taka prawda panowie starego klekota zadarmo podkrecasz do mocy ktora wystarczy zeby zloic TDI a kreconych TDI sie niespotyka tak czesto na drogach jak TD
Jak widac prawda moze byc wzgledna. Moja prawda jest taka - kazde TDI mozna podkrecic bardziej niz TD (piszemy o znanych VW) z prostych przyczyn. TDI to silniki o pojemnosc 1.9l, TD maja 1.6. Wiadomo ze z wiekszej pojemnosci da sie wycisnac wiecej. TDI ma nowsza konstrukcje i nie chodzi mi o sterowanie komputerem - ma nowsza, lepsza konstrukcje mechaniczna, bezposredni wtrysk itd... Oba silniki zeby podkrecic na max, trzeba wyposazyc w nowy osprzet - mocniejsze pompy, mocniejsze turbo, sprawniejszy intercooler, wiec koszty sa podobne. Ale znowu - z tak modowanego TDI wyciagnie sie wiecej niz z TD, chocby przez wieksza pojemnosc i sprawnosc (wtrysk bezposredni). Niektorzy uwazaja ze TD lepszy, bo male podkrecenie wymaga 'tylko' pokrecenia kilkoma srubkami (w rzeczywistosci trzeba bawic sie jeszcze z jakimis grzybkami itp). Przy TDI trzeba chipowac w firmach za duze pieniadze. To nie prawda. Wystarczy miec troche pojecia o elektronice, kupic programator EPROMow za 50zl (do PC) i programowac (WinOls) sobie parametry silnika 'w bialych rekawiczkach'. Mozna robic rzeczy o ktorych posiadaczom TD sie nie snilo, modyfikowac charakterystyke silnika dowolnie w roznych zakresach obrotow czy obciazenia itd... Wszystkiego tego mozna nauczyc sie w pol roku, jezeli ktos chce. Inaczej mowiac - lekki tuning mozna zrobic w obu silnikach tanim kosztem (w TDI chocby opornikiem). Mocny tuning wymaga sporych kosztow w obu silnikach, ale materialem wyjsciowym napewno lepszy jest TDI, mozna z niego wiecej wyciagnac. A rzecza zupelnie bezsensowna jest np. porownywanie (i radosc z wynikow;) tuningowanego silnika TD z seryjnym TDI. Porownanie bez sensu i nieuczciwe. ;)



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw kwie 19, 2007 12:07

dziechu masz czesc racji i troche sie mylisz [jest tez 1.9td]. tdi jest dobre, td tez. nie narzekam na swojego.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw kwie 19, 2007 12:15

dziechu, dokładnie i jasno to napisałeś, myślę tez że tak samo spotyka sie kręcone TD jak i TDI.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 133 gości