Jakie zaciski na tyl, oryginalne czy zamienniki?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

didzej
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw paź 26, 2006 23:06
Lokalizacja: zamość/londyn
Kontakt:

Jakie zaciski na tyl, oryginalne czy zamienniki?

Post autor: didzej » pn sty 29, 2007 01:57

witam
mam problem z recznym tzn trzyma tylko jedna strona ,
juz raz je sciągalem rozbieralem bo wczesniej calkiem stały i nie bylo recznego
teraz mam ten sam problem co radzicie rozebrac jeszcze raz cos moze tylko wymienic jakąś cześć czy kupic nowe w sklepie na ebayu znalazlem za 450 zl ale juz chyba poszly a w sklepie około 650 zl ,a moze kupic jakies inne zaciski cos co wygląda i naprawde hamuje
i jeszcze jedno jak jest w waszych goferach jak zaciągniecie reczny to koła w miejscu i możecie np spalic gume czy one poprostu trzymaja wam tylko na wzniesieniu tak jak mi
poradzcie cos pozdrawiam
Obrazek
Ostatnio zmieniony śr wrz 24, 2008 21:22 przez didzej, łącznie zmieniany 1 raz.



JoKeR =]
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn sty 29, 2007 09:00
Lokalizacja: Lublin

Post autor: JoKeR =] » pn sty 29, 2007 09:20

ja proponuje odlozyc kase i kupic dobre zaciski. Ja kupilem szczeki na przod i po 15 km jazdy na trasie moglem wciskac pedal w podloge a on i tak nie za bardzo hamowal ;)

a co do tego trzymania to reczny da sie naciagnac i powinno byc ok :P (przynajmniej tak mi sie wydaje :bajer: )



Awatar użytkownika
jarvr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: śr gru 20, 2006 09:45
Lokalizacja: SŁUPSK

Post autor: jarvr6 » pn sty 29, 2007 10:14

zaciski z mk4 pasuja bez przeróbek zostawiasz tylko swoje siodło tzn to do czego przykrecasz zacisk,zaciski z mk4 musisz miec z przewodami hamulcowymi bo z mk3 nie pasuja,i na belce laczysz je z elastycznym przewodem,polecam,sprawdzony temat miałem tak w mk2,reczny jak marzenie :jezor:



Awatar użytkownika
budzio18
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 468
Rejestracja: pt lip 28, 2006 16:16
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: budzio18 » pn sty 29, 2007 10:16

ja tez mam ten problem z zaciskami w GTI
wszystko bylo zrobione ale jak zaciagam reczny to po jakims czasie przestaje dzialac , naciagam wice linki i dziale i znowu przestaje az konczy sie mozliwosc naciagniecia linek i kupa nie ma recznego
kumpel rozebral mi zaciski i powiedzial ze jest tam jakis tloczek co sie wkreca jak sie zaciaga i in sie ma wykrecac jak sie wylacza reczny
ale jak ktos wymienial klocki to nie ywkrecil tego i klocki wbil na sile i sie *#cenzura#*!
i jezdze bez recznego!
w ASO kosztuje 1 zacisk 650 a kumpel mowi ze ma jakis zamiennik za 300zl za 1 szt! ponoc ze dobry i nie wiem czy sie pokusic czy nie bo mam do wymiany obA czyli prawa i lewa strona!!
czyli 1300zl a tu 600zl
uzywki nie chce kupowac bo moge sie nadziac ze tez nie bedzie dzialac!
a tak to wstyd mnie jest nieraz ze lapy nie mozna zaciagnac w takim autku! :/



spray
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: wt paź 11, 2005 02:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: spray » czw kwie 19, 2007 00:29

HE HE ...odkopałem stary temat:)
Więc...jeżeli chodzi o zaciski tylne, a dokładnie ręczny, to można to samemu "zregenerować" i wszystko będzie śmigało tak jak nowe:) ...bynajmniej u mnie tak było. Jeżeli będzie ktoś zainteresowany jak to zrobić to chętnie napisze. Pozdrawiam



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » czw kwie 19, 2007 08:17

Ja mialem ten sam problem, wiec wymienilem linki i okazalo sie ze nie mam w ogole recznego wtedy. Wlazlem pod samochod i zobaczylem ze linki w miejscu gdzie maja sie opierac na wejsciu w karoerii, dziura sie wyrobila i linki wpadly do srodka, trzeba bylo troche pokombinowac z podkladkami, teraz po naciagnieciu linek wszystko jest ok. pozdrawiam



Awatar użytkownika
Klikux
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pn sty 08, 2007 23:12
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: Klikux » śr wrz 24, 2008 21:16

jarvr6 pisze:zaciski z mk4 pasuja bez przeróbek zostawiasz tylko swoje siodło tzn to do czego przykrecasz zacisk,zaciski z mk4 musisz miec z przewodami hamulcowymi bo z mk3 nie pasuja,i na belce laczysz je z elastycznym przewodem,polecam,sprawdzony temat miałem tak w mk2,reczny jak marzenie :jezor:
wszystko tak jak pisze kolega ale z tymi przewodami to trzeba jakies przejsciówki stosowac
ktos wie jakie???/ :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 348 gości