Zużyte tulejki na wahaczach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

raclet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn mar 12, 2007 20:48
Lokalizacja: Lublin/Kraków/Włoszczowa
Kontakt:

Zużyte tulejki na wahaczach

Post autor: raclet » śr kwie 18, 2007 21:35

Witam już jakiś rok temu jak wymieniałem amorki mechanik mówił że mam wyrobione tuleje na wahaczach, ale powiedział że da się z tym jeździć. Co wy na to wymieniać je jak najszybciej czy tłuc aż do bólu. Jaki jest koszt tak w przybliżeniu. Podejrzewam że same tuleje nie kosztuja zbyt wiele tylko kupę roboty i rozkręcania. Bez kanału to sobie sam chyba nie poradzę? Czy poprawi się komfort przestanie rzegotać wszystko na dołach?



orzelnik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr lut 14, 2007 13:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: orzelnik » śr kwie 18, 2007 21:43

Mam to samo. Moim zdaniem uciążliwe bo słyszę stuku puku na każdej dziurze, po za tym zawieszenie też mam zajechane. W Bydgoszczy komplet na prawą i lewą stronę kosztuje 30-40 zł dasz radę wymienić na lewarku.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr kwie 18, 2007 21:58

dasz radę wymienić na lewarku.
ciekawe jak jak to trzeba wprasowac....

co do tulejek jak bym wymeiniel.. bo ci sie gumy dra m.in przez to bo wahacz ci chodzi przy przyspeiszaniu w ta a przy hamowaniu w ta ponad norme poza tym nieanwodze jak mi cos w aucie puka ;)
pzdr


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

orzelnik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr lut 14, 2007 13:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: orzelnik » śr kwie 18, 2007 22:07

MAPET pisze:
dasz radę wymienić na lewarku.
ciekawe jak jak to trzeba wprasowac....
Ostatnio zdejmowałem lewy wahacz celem wymiany gumek i dałem rade na lewarku. Jeśli te tulejki nie są na wahaczu to przepraszam jeśli wprowadziłem w błąd.

co do tulejek jak bym wymeiniel.. bo ci sie gumy dra m.in przez to bo wahacz ci chodzi przy przyspeiszaniu w ta a przy hamowaniu w ta ponad norme poza tym nieanwodze jak mi cos w aucie puka ;)
pzdr



Awatar użytkownika
titor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 22:08
Lokalizacja: RaCiBóRz
Kontakt:

Post autor: titor » śr kwie 18, 2007 22:39

ja polecam tuleje TRW Mooga Febi/Swag oraz lemfordera no i moze jeszcze powerflex-a a koszt takich tulei w granicach 100 zl a wymiana to tez duzy koszt ja mk III dalem 200 zl za wymiane 2 tulei w tylniej belce a niewiem jak biora za przod...pozdrawiam


[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r2.fodey.com/12138faa742fb4d6ea17f659883968a49.1.gif[/img][/url]
moj MK I
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=118767

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr kwie 18, 2007 22:39

nie nei dobrze mowisz... tylko ze nei rozbi tego na aucie tylko musi zdemontowac wahacz i w imadle wciskac badz prasa..


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Fabian LDZ
_
_
Posty: 11385
Rejestracja: pt cze 03, 2005 09:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Fabian LDZ » pt kwie 20, 2007 13:27

tulejki musisz wbić w wahacz najlepiej prasą
jak już bedziesz kupował to poproś o Febiego, Swaga, TRW, Mooga lub Lemfordera - różnica w cenach niewielka a w jakości spora
Warto też przy okazji sprawdzić sworzeń wahacza żeby sie nie okazało że musisz drugi raz wyciagać wahacz



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt kwie 20, 2007 13:37

hmm nei wiem jak jest w zwyklym mk3 ale /mk2 ale ja w vr6 u siebei to sworzen ahacza wymianiam bez wyjmowania wahacza.. tylko kolo zdejmuje :bigok:


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Przemo86
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: czw lis 10, 2005 00:02
Lokalizacja: Aleja Zasłużonych...
Kontakt:

Post autor: Przemo86 » pt kwie 20, 2007 13:40

MAPET pisze:hmm nei wiem jak jest w zwyklym mk3 ale /mk2 ale ja w vr6 u siebei to sworzen ahacza wymianiam bez wyjmowania wahacza.. tylko kolo zdejmuje :bigok:
dokładnie, w skrócie wystarczy odkręcić 3 śruby z wahacza i jedną ze zwrotnicy :bigok:


-Można się dobrze bawić na imprezie bez alkoholu, prawda ?
-Nie wiem, nie byłem...

Moje MK2

kroko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: wt sty 11, 2005 01:35
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: kroko » pt kwie 20, 2007 23:06

chlopokai sworzen da sie wymienic bez wyjmowania wachacza a nawet trzeba bo po co sobie utrudniac :) ale tulej to napewno sie nie da bez wyciagniecia wachacza.
pozdrawiam


grzeczne dziewczynki ida do nieba a niegrzeczne tam gdzie chca;)

Gery34
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 21:50
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Gery34 » pt kwie 20, 2007 23:20

VW montuje fabrycznie trw lub febi. Te tuleje trzeba prasować bo inaczej można je krzywo wcisnąć i po tulei.


Gery

krain
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: pn kwie 16, 2007 10:11
Lokalizacja: katowice

Post autor: krain » pt kwie 20, 2007 23:48

Ja w swoim MK3 wymieniłem gumy na wahaczach, amortyzatory, gumy na belce w tyle,gałki i sworznie zapłaciłem za robociznę 400zł


Martin Krain

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 187 gości