Kontrolka oleju/modyfikacja
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kontrolka oleju/modyfikacja
Witam mam pewien problem gdyż mryga mi kontrolka oleju wraz z tym denerwującym dzwiękiem, oznacza ona brak ciśnienia i dzieje się to na ciepły silniku i jedynie na wolnych odrotach, po wymianie dwuch czujników nic nie pomogło, po sprawdzeniu ciśnienia okazało się że jest OK. Jest to silnik 2.0 16V 150 KM, i moje pytanie brzmi : jak oszukać te czujniki by przestało to mrygać i brzęczeć w jak najprostrzy sposób jakiś impuls na któryś z czujników czy coś tam nie mam pojęcia i nie mam siły juz szukać przyczyny. Pozdrawiam
Nie brak ciśnienia tylko za niskie ciśnienie przy obrotach >2000.. Być może masz przerwany gdzieś przewód, normalnie przy zdjęciu przewodu i dołączeniu do masy nie powinno brzęczeć..Ignacy pisze:Witam mam pewien problem gdyż mryga mi kontrolka oleju wraz z tym denerwującym dzwiękiem, oznacza ona brak ciśnienia
OK czyli wtyczke z czujnika od niskiego ciśnienia sprzęgne z masą i powinno być dobrze a przynajmniej mam taką nadzieje.
[ Dodano: 18 Kwi 2007 21:45 ]
A więc dałem mase do czujnika tego od 0.14-0.45 Bara czyli od niskiego ciśnienia i kontrolka zaczeła migać ciągle nawet na zimnym, po zdjęciu wtyczki z tego od niskich nie świeci ta kontrolka wogóle ale zapala się i pika na ciepłym, natomiast po zdjęciu wtyczki z czujnika od wysokiego ciśnienia cały czas pika i mryga:/, może ktoś zna zasade działania tych czujników to może wtedy coś wymyśle.
[ Dodano: 18 Kwi 2007 21:45 ]
A więc dałem mase do czujnika tego od 0.14-0.45 Bara czyli od niskiego ciśnienia i kontrolka zaczeła migać ciągle nawet na zimnym, po zdjęciu wtyczki z tego od niskich nie świeci ta kontrolka wogóle ale zapala się i pika na ciepłym, natomiast po zdjęciu wtyczki z czujnika od wysokiego ciśnienia cały czas pika i mryga:/, może ktoś zna zasade działania tych czujników to może wtedy coś wymyśle.
witam!!! jeden czujnik jest zwierny a drugi rozwierny. Nie pamiętam dobrze który jest który ale jesli masz omomierz (ale uniwersalny miernik) latwo to sprawdzić.
Jeden z czujników zwarty jest na mase podczas mniejszego cisnienia (niz te na które jest zrobiony0 po jego przkroczeniu rozwiera sie. drugi odwrotnie najpierw rozwarty potem zwarty.
jeli chcesz napisze ci jak to sprawdzic przy uzyciu miernika tylko napisz czy takowy posaidasz
pozdrawiam
[ Dodano: Sro Kwi 18, 2007 23:36 ]
dodatkowo pomiery i wskazania zaleze sa od obrotów i temp. silnikia. przy 2000 albo 2500 (nie pamiętam) czujnik wysokigo cisnienia powinien zmienać swój stan. czujnki niskiego cisnienia zmienia swój stan po zapaleniu silnika.
Jeden z czujników zwarty jest na mase podczas mniejszego cisnienia (niz te na które jest zrobiony0 po jego przkroczeniu rozwiera sie. drugi odwrotnie najpierw rozwarty potem zwarty.
jeli chcesz napisze ci jak to sprawdzic przy uzyciu miernika tylko napisz czy takowy posaidasz
pozdrawiam
[ Dodano: Sro Kwi 18, 2007 23:36 ]
dodatkowo pomiery i wskazania zaleze sa od obrotów i temp. silnikia. przy 2000 albo 2500 (nie pamiętam) czujnik wysokigo cisnienia powinien zmienać swój stan. czujnki niskiego cisnienia zmienia swój stan po zapaleniu silnika.
VW jest Bogiem, GLOF nałogiem, PRĘDKOŚĆ zabawą, a SZCZĘŚCIE podstawą!!!
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 366 gości