czy to siada przepływka czy n75???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
czy to siada przepływka czy n75???
witam mam takie objawy: silniczek przy pewnych obrotach zaczyna dziwnie pracować i tak jakby odcinało turbo, jeśli jade V to tak około 120km/h, przy obciażeniu szybciej zrobiłem logi kanału 003 czy to przepływka???
witam czy ktoś skomentuje te logi????
witam czy ktoś skomentuje te logi????
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
taaa ja moge skomentowac ze chyba nieprawidlowo robione ;p
miales ciagle jeden bioeg wrzucony i gaza otwarty w 100% ? jesli nie to mozesz skasowac sobie te logi
odcinanie mocy opisane przez Ciebie to objaw notlaufu sposowdowanego niekoniecznie n-75 poszukaj na forum bo co drugi dzien jest taki temat
miales ciagle jeden bioeg wrzucony i gaza otwarty w 100% ? jesli nie to mozesz skasowac sobie te logi
odcinanie mocy opisane przez Ciebie to objaw notlaufu sposowdowanego niekoniecznie n-75 poszukaj na forum bo co drugi dzien jest taki temat
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
jak chcesz diagnozować przepływkę to zrób logi 008husio pisze:zrobiłem logi kanału 003 czy to przepływka
kanał 003 owszem pokazuje wslazania LMM ale w odniesieniu do wysterowania EGR
U Ciebie moze być równie dobrze KAT zapchany - nie wiemy jak dmucha sprężarka - a to najważniejsze przy notlaufie
zrób 003 008 i 011 jednoczesnie na 4 biegu z gazem w podłodze od 1500 do 4200 rpm
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Przeplywka raczej ok, choc logi nie sa dobrze zrobione. Jednak widac ze sygnal przplywki osiaga wartosc 847,9, to wartosc maksymalna dla przeplywki ze sterownikiem 16to bitowym w 1z. Padanie przeplywki polega najczesciej na tym, ze nie osiaga sygnalu maksymalnego bez wzgledu na ilosc przeplywajacego powietrza. Tak wiec przeplywka jest na 90% sprawna.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
eee z ja mam 8 bitowy i tez takie wartosci osiaga ;pdziechu pisze:Przeplywka raczej ok, choc logi nie sa dobrze zrobione. Jednak widac ze sygnal przplywki osiaga wartosc 847,9, to wartosc maksymalna dla przeplywki ze sterownikiem 16to bitowym w 1z. Padanie przeplywki polega najczesciej na tym, ze nie osiaga sygnalu maksymalnego bez wzgledu na ilosc przeplywajacego powietrza. Tak wiec przeplywka jest na 90% sprawna.
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
cos pomieszałeśdziechu pisze:Jednak widac ze sygnal przplywki osiaga wartosc 847,9, to wartosc maksymalna dla przeplywki
847,9 to wartośc jakby referencyjna...
dobra przepływka pokazuje 950
dla mnie jest na 50% niesprawna wg tych danych które są - przy 4000 rpm mniej niż 700mg/Rdziechu pisze:Tak wiec przeplywka jest na 90% sprawna
ale tak jak pisałem wczesniej te logi sa do bani
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Adamm pisze:eee z ja mam 8 bitowy i tez takie wartosci osiaga ;p
847,9 to wartosc max. dla sterownika 16 bit, to znaczy DOKLADNIE GRANICZNA, nie pokaze juz np. 848,0, natomiast wartoscia max wymagana z map jest 850 (wystarczy poogladac logi). To ze twoj osiaga tez takie wartosci nic nie znaczy. Ale jezeli bedzie to max w logach to bedzie znaczylo ze masz sterownik 16bit.
[ Dodano: 18 Kwi 2007 16:24 ]
Wlasnie calkiem odwrotnie, wartosc max w mapach to 850, ale w sterownikach 16bit maksymalna wartosc z przetwornika A?C to dokladnie 847,9, poczytaj o tym np. na forum diagtronika. Dalej utrzymuje ze przeplywka jest sprawna.cowboy pisze:847,9 to wartośc jakby referencyjna...
dobra przepływka pokazuje 950
[ Dodano: 18 Kwi 2007 16:26 ]
* A/C przetwornik
[ Dodano: 18 Kwi 2007 17:07 ]
Zwrocilo to moja uwage, poniewaz tez w logach mam wartosc wymagana max 850, a wartosc max z przeplywki dokladnie tak samo jak tu - 847,9. Myslalem ze przeplywka zaczyna mi padac i dlatego nie osiaga 850, ale na forum diagtronika dowiedzialem sie ze to normalne w sterownikach 16bit (np. 028 906 021 BF) - po przetworniku i przeliczeniach jest to wartosc maksymalna i swiadczy o sprawnej przeplywce (zuzyta, zanieczyszczona, o ile nie jest uszkodzona inaczej).
pokaz mi gdzie ona pokazuje w tych logach 847,9 - bo ja widze tylko raz a np przy 400 rpm poniżej 700dziechu pisze:Wlasnie calkiem odwrotnie, wartosc max w mapach to 850, ale w sterownikach 16bit maksymalna wartosc z przetwornika A?C to dokladnie 847,9, poczytaj o tym np. na forum diagtronika. Dalej utrzymuje ze przeplywka jest sprawna
ja nie twierdze że jest niedobra bo nie widze czy tnie dawke i nie wiem ila dmucha lader
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Ni nie p[rzesadzaj, jest chyba z 20 razy, ale te logi nie sa 'poukladane', widac tylko ze to wartosc max. U mnie w logach przy max obciazeniu, kiedy obroty sa odpowiednio wysokie i cisnienie doladowania, wtedy jest maksymalny przeplyw powietrza. Wtedy mam w kolumnie ilosci oczekiwanej powtarzajace sie wartosci 850, a w kolumnie ilosci mierzonej powtarzaja sie 847,9. Moze potem wkleje fragment.
[ Dodano: 18 Kwi 2007 18:32 ]
A w tych logach tutaj zdaje sie ze sa pomieszane kolumny. Wartosci MAF specified powinny byc max 850, tu sa jak z kolumny mierzonej - 847,9.
[ Dodano: 18 Kwi 2007 18:36 ]
[ Dodano: 18 Kwi 2007 18:39 ]
Powyzej fragment moich, zobacz wartosc oczekiwana max jest 850, mierzona 847,9.
[ Dodano: 18 Kwi 2007 18:32 ]
A w tych logach tutaj zdaje sie ze sa pomieszane kolumny. Wartosci MAF specified powinny byc max 850, tu sa jak z kolumny mierzonej - 847,9.
[ Dodano: 18 Kwi 2007 18:36 ]
[ Dodano: 18 Kwi 2007 18:39 ]
Powyzej fragment moich, zobacz wartosc oczekiwana max jest 850, mierzona 847,9.
Re: czy to siada przepływka czy n75???
po tym że Ci jakby odcina turbo to nie wychodzi na przepływkęhusio pisze:witam mam takie objawy: silniczek przy pewnych obrotach zaczyna dziwnie pracować i tak jakby odcinało turbo, jeśli jade V to tak około 120km/h, przy obciażeniu szybciej zrobiłem logi kanału 003 czy to przepływka???
ona ogólnie pwooduje spadek mocy na "całej linii" ale nie nagle
czy mierzyłeś może wartości przepływki omomierzem oprócz VAGu ?
pomiarów należałoby dokonywać pomiędzy pinami 2 i 3 oraz 3 i 4
gdzieś tutaj na forum było jakie wartości powinny być pomiędzy nimi
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
zrobiłem logi ale niestety na 4 biegu tylko do 3,5tys bo drogi brakowało;(
jak możecie to zerknijcie
aha i do czego się odnosi wartość Boost Valvle w grupie 011
widzę że ktoś zassał raz może coś mi doradzi... bo ja nie wiem co to może być w kanale 008 jakieś dziwne odczyty;(
zauważyłem ostatnio że jak silnik dostaje muła to pojawia się bład 0550 kąta wtrysku;(
co to może oznaczać
jak możecie to zerknijcie
aha i do czego się odnosi wartość Boost Valvle w grupie 011
widzę że ktoś zassał raz może coś mi doradzi... bo ja nie wiem co to może być w kanale 008 jakieś dziwne odczyty;(
zauważyłem ostatnio że jak silnik dostaje muła to pojawia się bład 0550 kąta wtrysku;(
co to może oznaczać
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 103 gości