[BORA] NOTLAUF po nowemu, turbo nie nadąża za N75
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[BORA] NOTLAUF po nowemu, turbo nie nadąża za N75
Witam!
Miesiąc temu turbinka przeładowywała (ASV 110km).
Zapieczone były kierownice, po wyczyszczeniu notlaufy odeszły w zapomnienie.
Chociaż czasami nie ciągnęło tak jak powinno, ale to szczegół.
Ostatnio znowu 2 notlaufy wpadły.
Na kompie błąd przeładowania - jak poprzednio.
Mechanik stwierdził, że to nie jest wina zaworka sterującego tylko turbiny, że nie nadąża przy zmianach ciśnienia.
Wężyki ok, przepływka ok, 200tkm.
Wg niego trzeba wyregulować zderzak przy sztandze co by się tak nie odchylały kierownice, jednak może trochę słabiej dmuchać wtedy.
Dynamicznie nie chciał Vagować bo to wg niego nic nie pokaże przy tym problemie.
Twierdzi że tak już musi być bo się powyrabiało czy jakoś tak i trzeba podregulować.
Co wy na to? Może macie pomysła innego? Może katalizator przytkany?
Pozdrawiam.
Barti
Miesiąc temu turbinka przeładowywała (ASV 110km).
Zapieczone były kierownice, po wyczyszczeniu notlaufy odeszły w zapomnienie.
Chociaż czasami nie ciągnęło tak jak powinno, ale to szczegół.
Ostatnio znowu 2 notlaufy wpadły.
Na kompie błąd przeładowania - jak poprzednio.
Mechanik stwierdził, że to nie jest wina zaworka sterującego tylko turbiny, że nie nadąża przy zmianach ciśnienia.
Wężyki ok, przepływka ok, 200tkm.
Wg niego trzeba wyregulować zderzak przy sztandze co by się tak nie odchylały kierownice, jednak może trochę słabiej dmuchać wtedy.
Dynamicznie nie chciał Vagować bo to wg niego nic nie pokaże przy tym problemie.
Twierdzi że tak już musi być bo się powyrabiało czy jakoś tak i trzeba podregulować.
Co wy na to? Może macie pomysła innego? Może katalizator przytkany?
Pozdrawiam.
Barti
jeżeli wszystko jest OK to lepiej nie ruszac regulacji sztangi... a tym bardziej zderzaka !!Twierdzi że tak już musi być bo się powyrabiało czy jakoś tak i trzeba podregulować.
Co wy na to? Może macie pomysła innego? Może katalizator przytkany?
jeśli KAT przypchany - to za słabo pompuje turbina
wyłącznie dynamicznie przy tym co piszeszDynamicznie nie chciał Vagować bo to wg niego nic nie pokaże przy tym problemie
turbina może nie nadążać bo może membrana w gruszce się spsuła
elementem wykonawczym jest własnie gruszka przy turbinie - to ona w zalezności od podanego podciśnienia wciąga sztangę i ustawia kierownice spalin w położenie na większą prędkośc wirnika, czyli większe doładowanie
[ Dodano: Sro Kwi 18, 2007 14:59 ]
możesz zamiast ruszać zderzak troszkę wydłużyć sztangę - max 2 obroty
-
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: śr sty 31, 2007 10:05
- Lokalizacja: Sierpc
W Płocku, na kostrogaju jest firma JMR serwis. Podobno robi tam gościu ktory w VW w serwisie pare latek robil i sie zna na tdi.AndrzejOsz pisze:gdzie w Płocku to robiłeś. mam chyba podobny problem (ile kosztuje taki temat u mechanika)
Za czyszczenie turbinki wzieli 200zł. Wstawiasz rano bryke i po poludniu odbierasz.
Pzdrwm.
Barti
-
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: śr sty 31, 2007 10:05
- Lokalizacja: Sierpc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 147 gości