odnośnie przeciekajacych chlodnic... w poldku ojca chlodnica przeciekala, tez kupil ten proszek, wsypal 1/5 opakowania [tak na oko 1/3 lyzeczki], pomoglo, i jak narazie przejechal z tym juz ponad 5tkm i wyciekow nadal nie widac.
nie wiem jak sprawa ma sie w VW, jesli faktycznie moze sie cos zapchac to lepiej chyba pobawic sie w lutowanie/zgrzewanie/zalepienie poxipolem/epidanem etc - jesli znajdziesz nieszczelne miejsce i uda Ci sie to zalepic czyms z powyzszych to nic sie w flakach samochodu nie powinno zapchać.
Pozdr
Jak uszczelnic wycieki płynu z chłodnicy?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Panowie problem z chłodnica rozwiązałem. Nie była to wina chłodnicy.Wcześniej przed zakupieniem i wymianą chłodnicy zastanowiło mnie to, dlaczego przewody wodne od chłodnicy są bardzo twarde po nagrzaniu silnika (górny i dolny). Znaczyło to ,że w układzie chłodzenia wytwarzało się zbyt duże ciśnienie. Po za tym przy odkręcaniu powolnym korka od zbiorniczka wyrównawczego przy nagrzanym silniku dochodziło do wzrostu poziomu płynu. W momencie usłuszenia ssssssssss, poziom wzrastał dużo powyżej max, aż potrafiło go wyrzucać ze zbiorniczka (płyn nie był zagotowany).Popytałem znajomych. Diagnoza była taka sama od dwóch różnych osób: sprawdzić korek odpowietrzający od zbiorniczaka wyrównawczego oraz termostat. Nikt nie wspomniał o tym aby sprawdzić termostat i korek odpowietrzający w zbiorniczku wyrównawczym. Wymieniłem korek i wyciek zginął. Przewody wodne przy chłodnicy są już miękkie po nagrzaniu silnika (jedynie gorące, ale tak ma być) i przy odkręcaniu korka odpowietrzającego jest tylko psssyt i poziom płynu nie rośnie mi powyżej max.
VWpower Golf
Może odświerze trochę temat,bo akurat mam ten sam problem i podobny objaw.GENE pisze:Panowie problem z chłodnica rozwiązałem. Nie była to wina chłodnicy.Wcześniej przed zakupieniem i wymianą chłodnicy zastanowiło mnie to, dlaczego przewody wodne od chłodnicy są bardzo twarde po nagrzaniu silnika (górny i dolny). Znaczyło to ,że w układzie chłodzenia wytwarzało się zbyt duże ciśnienie. Po za tym przy odkręcaniu powolnym korka od zbiorniczka wyrównawczego przy nagrzanym silniku dochodziło do wzrostu poziomu płynu. W momencie usłuszenia ssssssssss, poziom wzrastał dużo powyżej max, aż potrafiło go wyrzucać ze zbiorniczka (płyn nie był zagotowany).Popytałem znajomych. Diagnoza była taka sama od dwóch różnych osób: sprawdzić korek odpowietrzający od zbiorniczaka wyrównawczego oraz termostat. Nikt nie wspomniał o tym aby sprawdzić termostat i korek odpowietrzający w zbiorniczku wyrównawczym. Wymieniłem korek i wyciek zginął. Przewody wodne przy chłodnicy są już miękkie po nagrzaniu silnika (jedynie gorące, ale tak ma być) i przy odkręcaniu korka odpowietrzającego jest tylko psssyt i poziom płynu nie rośnie mi powyżej max.
Jak można sprawdzić czy korek odpowietrza czy nie i ewentualnie jaki koszt nowego korka?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 305 gości