Problem z przekładnią kierowniczą
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z przekładnią kierowniczą
Witam
Proszę was powiedzcie krok, po kroku jak trzeba sie zabrać za wyjmowania przekładni kierowniczej ze wspomaganiem. Ponieważ już coś zacząłem ją wyjmować, można nią poruszać, ale w chwili obecnej nie wiem, co jeszcze trzeba odkręcić, żeby ją wyjąć, słyszałem, że trzeba belkę opuścić, ale jak i co najważniejsze w którą stronę tą przekładnię wyciągać.
Silnik 1Z, jeśli to komuś pomoże.
Powód wyjmowania: stuki, ale nie na drążku, tylko właśnie w samej przekładni, a chciało się kilka groszy zaoszczędzić na wyciąganiu przekładni.
Proszę was pomóżcie.
Pozdro, Marek "W3reWolf"
Proszę was powiedzcie krok, po kroku jak trzeba sie zabrać za wyjmowania przekładni kierowniczej ze wspomaganiem. Ponieważ już coś zacząłem ją wyjmować, można nią poruszać, ale w chwili obecnej nie wiem, co jeszcze trzeba odkręcić, żeby ją wyjąć, słyszałem, że trzeba belkę opuścić, ale jak i co najważniejsze w którą stronę tą przekładnię wyciągać.
Silnik 1Z, jeśli to komuś pomoże.
Powód wyjmowania: stuki, ale nie na drążku, tylko właśnie w samej przekładni, a chciało się kilka groszy zaoszczędzić na wyciąganiu przekładni.
Proszę was pomóżcie.
Pozdro, Marek "W3reWolf"
Czyli te od stabilizatora oraz od tej tulei metalowo-gumowej też?
No z tym mogą być problemy, bo śruby od tej tulei nie idzie odkręcić, siły brak do niej, a nie chce się przypadkiem ukręcić tej śruby.
/edit
Jak mi się już uda wyjąć ta przekładnię, to co radzicie, dorobić tuleję w przekładni, czy tez wstawić jakąś używkę.
Przekładnia nie przecieka, jedynie ma trochę dziwne zachowanie przy powrocie ze skrętu, przy skręceniu w prawo dość szybko kierownica wraca na środek (koła wyprostowane), po skręceniu w lewo kierownica już tak dobrze nie wraca.
No z tym mogą być problemy, bo śruby od tej tulei nie idzie odkręcić, siły brak do niej, a nie chce się przypadkiem ukręcić tej śruby.
/edit
Jak mi się już uda wyjąć ta przekładnię, to co radzicie, dorobić tuleję w przekładni, czy tez wstawić jakąś używkę.
Przekładnia nie przecieka, jedynie ma trochę dziwne zachowanie przy powrocie ze skrętu, przy skręceniu w prawo dość szybko kierownica wraca na środek (koła wyprostowane), po skręceniu w lewo kierownica już tak dobrze nie wraca.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Na kanale było szarpane za drążki kierownicze i właśnie wtedy dźwięk wydobywał się z przekładni.
No i niestety nie dało rady wyciągnąć przekładni.
Powód: śruba mocująca belkę, gdzie również umocowana jest tuleja metalowo-gumowa wahacza prawego. Nie dało jej się odkręcić. A strach był, żeby jej nie ukręcić.
Macie jakieś rady jak ją (śrubę) ruszyć?
No i niestety nie dało rady wyciągnąć przekładni.
Powód: śruba mocująca belkę, gdzie również umocowana jest tuleja metalowo-gumowa wahacza prawego. Nie dało jej się odkręcić. A strach był, żeby jej nie ukręcić.
Macie jakieś rady jak ją (śrubę) ruszyć?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 370 gości