Suszarka z AWX do AFN - prosze o konkrety
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Suszarka z AWX do AFN - prosze o konkrety
czy po zastosowaniu turbo z awx będzie mozna smigać w miare dobrze na seryjnym coolerku + większa kierownica powietrza na niego(nie chce ruszac coolera bo mam klime)
czy moze wiekszy cooler w miejsce seryjnego np od mk4 ?
czy moze wiekszy cooler w miejsce seryjnego np od mk4 ?
Ostatnio zmieniony pn kwie 16, 2007 21:23 przez tomasz25, łącznie zmieniany 1 raz.
mk3 afn 140ps300nm G-Lab było
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna
Smigac bedzie mozna. Pytanie jakie cisnienia chcesz tam rzucac?
Seryjny coolerek gotuje sie szybko ale wieksza kierownica troche pomoze. Ale po kilku palowaniach KM beda uciekac nie ma bata.
Seryjny coolerek gotuje sie szybko ale wieksza kierownica troche pomoze. Ale po kilku palowaniach KM beda uciekac nie ma bata.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
cisnienie nie wiem 1,3 ? nie wiem ile moge w awx tak bez przesady
[ Dodano: 03 Kwi 2007 21:12 ]
rob555, a w takim razie czy zrobic cooler wiekszy w miejsce ori?
[ Dodano: 03 Kwi 2007 21:12 ]
rob555, a w takim razie czy zrobic cooler wiekszy w miejsce ori?
mk3 afn 140ps300nm G-Lab było
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna
1.3 to lajt dla AWX i nie powinien sie cooler zagotowac masakrycznie. Wiadomo wiekszy w miejsce org albo FMIC poprawi. Ale powiem Ci ze poprostu bedziesz musial sprawdzic jakie temp masz i tyle.tomasz25 pisze:cisnienie nie wiem 1,3 ? nie wiem ile moge w awx tak bez przesady
[ Dodano: 03 Kwi 2007 21:12 ]
rob555, a w takim razie czy zrobic cooler wiekszy w miejsce ori?
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
cowboy
turbo siedzi identycznie jak org. Gruszka do gory patrzy. Inny jest wylot na IC wiec trzeba z wezami ori pokombinowac albo przejsciowke wytoczyc. WOT cala filozofia
turbo siedzi identycznie jak org. Gruszka do gory patrzy. Inny jest wylot na IC wiec trzeba z wezami ori pokombinowac albo przejsciowke wytoczyc. WOT cala filozofia
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
a przysiągłbym że czytałem ze 20 razy że gruszka na odwrót - na dół...rob555 pisze:Gruszka do gory patrzy.
z wężami to moge pokombinować bo i tak mam orurowanie w kierunku na IC własne i ma jeszscze pare rurek ale tu jest jakaś szybkosłączka ?
foto wylotu z AWX:
patrząc na turbine nie wydaje mi się żeby gruszka patryzła do góry - chyba że się przekręca część zimną ? bo inaczej wylot będzie do dołu ...
a tak to u mnie wygląda :
skoro wylot w AWX jest większej średnicy, to może przerobić już cały dolot na średnice 50mm tak jak mam orurowanie do FMIC-a ?
Tak slimaka musisz odwrocic. Oczywiscie tez mozesz slimaka zostawic w org polozeniu i odwrocic czesc goraca ale wtedy kanaly olejowe masz odwrotnie ;] wiec to raczej nie w ta strone zabawa
Szybko zlaczka to rura gumowa zakonczona metalowa opaska z oringiem i uszami za ktore sie blokuje. Popatrz na to to skumasz co trzeba dotaczac. Jak chcesz szybkozlaczke na fi 50 to mam taka na stanie. Pozdro
Szybko zlaczka to rura gumowa zakonczona metalowa opaska z oringiem i uszami za ktore sie blokuje. Popatrz na to to skumasz co trzeba dotaczac. Jak chcesz szybkozlaczke na fi 50 to mam taka na stanie. Pozdro
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
coś takiego jak ten kawałek gumy ?rob555 pisze:Szybko zlaczka to rura gumowa zakonczona metalowa opaska z oringiem i uszami za ktore sie blokuje
to akurat z T5
przeslim fotke tej szybkzłaczki na cowboy@o2.pl i podaj cene - chetnie nabedę w dobrej cenierob555 pisze:Jak chcesz szybkozlaczke na fi 50 to mam taka na stanie
zawsze ori rozwiązanie jest OK - i skoro 50mm to mi podejdzie pod orurowanie
czyli w AWX-ie nominalnie ta turbinka ma gruszke do góry - czyli obracam tylo część zimną - wylot do IC ?rob555 pisze:Tak slimaka musisz odwrocic
DZIEKI za info, szkoda że nie moge Ci dać punkta... ale moze autor tematu da
dziękowac !!MichalK pisze:tak to u mnie wyglada. Pozdro
juz jarze o co chodzi - ja bym wolał sobie zrobić juz cały dolot fi 50mm
looknij jak poprowadziłem rury do swojego FMIC-a (w moim temacie w dziele wykresy na TDI RACING i tu w podwieszonym temacie) wiem że bedziesz cos rzeźbił - może to Cie naprowadzi na jakiś pomysł
oto jak wyobrazam sobie taka idealną złączke do turbo AWX GT1749VA pod orurownie fi 50mm
rysunek powstał w 10 minut operowania suwmiarką z ori turbinka...
czy ktos moze to zweryfikować ?
i jeszcze fotka ze strony forum octawii
Re: Suszarka z AWX do AFN - prosze o konkrety
Witam koledzy, podłącze sie pod temat - obiecałem sobie że nie będę grzebał mojego AFNa, bo dużo km robię i auto ma byc niezawodne przede wszystkim, ale powoli mam dość i chyba porzucę pierwotne obietnice.. Nie chcę jednak przesadzać, turbina z AWXa chyba mi wystarczy, ale obawy moje są następujące - jeżdżę dość często w trasy (średnio raz w tygodniu), wtedy mój AFN dostaje prawdziwy przedmuch (dla obrazu spalam w trasie ok 8ltr ropy , podczas gdy zwykle w mieście jeżdżąc dynamicznie spalam ok 6,5).. Jadę przez 4-5 godzin i wskazówka obrotomierza rzadko schodzi ponizej 3,5 tys obr.. Na 5tym biegu, jak pałuje przez kilkanaście minut non stop 4,2-4,4 obr, temp oleju podchodzi mi do 106 st (ostatnio to sobie sprawdzałem), martwi mnie troche - co będzie po chipie i wiążącym się z tym podniesieniem doładowania o 2-3 setki, bo tyle chyba sie minimalnie podnosi (czy można uzyskać odczuwalne, pozytywne efekty przy podniesieniu o 100mBar - ale to z kolei bez sensu przy zakładaniu większej turbiny??).. Chciałbym miec jakieś 150 bezpiecznych koni, czy oprucz turbiny z AWXa, lepszego coolera i wydechu trzeba zmienic coś jeszcze (np wtryski 218ki)?? Przy jakim doładowaniu powinno sie uzyskać 150km w AFN, i czy wreszcie ten motorek to zniesie przy stylu jazdy przytoczonym powyżej, bez uszczerbku na żywocie..?? Aaa i jeszcze jedno - w związku z trasami i potrzebą jak największego Vmax, skrzynia w AFNie to nieporozumienie, jest za krótka, 5ty bieg szczególnie, czy mozna coś z tym zrobic?? Ponoć 1Z ma troche dłuższą skrzynke - prawda to?? Jeśli tak, może ktos chciałby sprzedać, zamienić się?? Dzieki za rzeczowe uwagi..tomasz25 pisze:czy po zastosowaniu turbo z awx będzie mozna smigać w miare dobrze na seryjnym coolerku + większa kierownica powietrza na niego(nie chce ruszac coolera bo mam klime)
czy moze wiekszy cooler w miejsce seryjnego np od mk4 ?
podzielam opinie, i przyłączam się do pytania, jak wydłuzyć całą skrzynię albo chociaz 5 bieg?kkk13 pisze:skrzynia w AFNie to nieporozumienie, jest za krótka, 5ty bieg szczególnie
moim zdaniem 1,35 Bara - czyli seryjne doładowanie w AWX-iekkk13 pisze:Przy jakim doładowaniu powinno sie uzyskać 150km w AFN
wtryski 0.216 - starczają do około 160KM i chodzą z pompą 10mm, więc są najlepszym rozwiązaniem....kkk13 pisze:(np wtryski 218ki)
na nówkach ASV też mozna próbowac dobić do 150...
podpowiecie mi czy moze jeden z nich to kolektor od awx ? http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?ite ... 5784#photo
http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=185015286
http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=185015286
mk3 afn 140ps300nm G-Lab było
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości