kilka pytan do specow (dymienie, olej, filtry)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

krzysss3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sie 07, 2006 22:15
Lokalizacja: szczawno

kilka pytan do specow (dymienie, olej, filtry)

Post autor: krzysss3 » pn kwie 16, 2007 20:45

witam wszystkich milosnikow golfow :)
moje pytania :
1) gdy nawet jest cieply (silnik TD mk3) i dam pedal w podloge (w szczegolnosci na luzie) to puszcza olbrzymiego czarnego baka, przy predkosciach 110-130 jak dalej gazuje to sa momenty jakby nie mial sil i sie dusil. co to moze byc??
2)jaka powinna byc cena wymiany oleju silnikowego (mam wlasny), flitrow(paliwa, powietrza, oleju i kabiny).

z gory dzieki za odpowiedz jestem kompletnym laikkeim wiec wybaczcie!



Awatar użytkownika
ROF
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: pt sty 12, 2007 01:14
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: ROF » pn kwie 16, 2007 22:01

to ze diesel przy duzym obciazeniu kopci to norma, a te braki mocy moga byc spowodowane turbina



bizak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: bizak » pn kwie 16, 2007 22:14

a filtr powietrza w jakim masz stanie?? czarny dym moze swiadczyc o braku powietrza wzgledem paliwa, jedno i drugie moze byc spowodowane filterkiem, choc tak jak kolega napisal diesle lubia zadymic na czarno, co mi sie jeszcze nasowa to moze byc zwykla sadza ktora sie osadzila w tlumiku i pod mocnym obciazeniem ja wywala


Pozdrawiam Bizak

krzysss3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sie 07, 2006 22:15
Lokalizacja: szczawno

Post autor: krzysss3 » pn kwie 16, 2007 23:12

heh pomyslalem na ta "smola" ktora moze zalegac w tlumiku wiec pomyslalem jak ja wyrzucic :) no i odpowiedz sama sie nasunela(pedal do dechy) zadimil jakies 5 sek. pozniej jeszcze raz i poszedl dym ale juz jasny za kolejnym razem prawie w ogole. czy to jestt mozliwe?



arwam

Post autor: arwam » pn kwie 16, 2007 23:27

Słabnięcie silnika na wysokich obrotach może być spowodowane zbyt wczesnym kątem wyprzedzenia wtrysku ( może żabkować).
Ja tak miałem przy silniku SB



bizak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: bizak » pn kwie 16, 2007 23:49

krzysss3 pisze:heh pomyslalem na ta "smola" ktora moze zalegac w tlumiku wiec pomyslalem jak ja wyrzucic :) no i odpowiedz sama sie nasunela(pedal do dechy) zadimil jakies 5 sek. pozniej jeszcze raz i poszedl dym ale juz jasny za kolejnym razem prawie w ogole. czy to jestt mozliwe?
poprostu wydmuchales luzna sadze z tlumika, a potem szly juz same bezbarwne spaliny :) tak na moj rozum :)


Pozdrawiam Bizak

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 53 gości