Montaż alarmu C.D.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

a.s.d
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt mar 20, 2007 01:15
Lokalizacja: Lubuskie

Montaż alarmu C.D.

Post autor: a.s.d » ndz kwie 15, 2007 01:18

Tak jak wczesniej pisałem zabrałem sie dzisiaj za monataż alarmu w MK4.
Napotkałem na dwa problemy:

Pierwszy z nich to w jaki sposób najbardziej bezkolizyjnie przejść z przewodami z kokpitu do komory motoru. Muszę przejsć z czterema przewodoami do syreny, kierunkowskazów i przekażnika odcinającego.

Druga sparawa to niebardzo moge nawieżyć miejsce podłącenia do cenatralnego zamka.
Posiadam orginalny centralny zamek sterowany pilotem (RF) w kluczyku. Zakupilem alarm króry jest uzbrajany i rozzbrajany impulsem centralnego zamka.

Proszę o wszelkie wskazówki.

Dzięki i pozdrawiam.



Awatar użytkownika
krzaś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: krzaś » ndz kwie 15, 2007 11:47

w mk3 bym Ci pomógł ale w 4 niestety nie bawiłem sie ale szukaj miejsca w którym wszystkie kable ida pod maske to dojdziesz gdzie przeprowadzic swoje kable... centrlake alarmowa najlepiej w trudno dostepnym miejscu zamontowac pod jakimis osłonami przykrecanymi...

Pozdrawiam



a.s.d
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt mar 20, 2007 01:15
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: a.s.d » ndz kwie 15, 2007 21:51

Jesli chodzi o umiejscowienie centralki to juz zdecydowalem gdzie bedzie, przewody kabinowe juz podłączylem z wyjatkiem przewodów idących do zamka.
Co do przejscia z przewodami do komory silikowej to problem polega na tem ze widać gdzie one przechodzą z tym że są one tam tak szczelnie upchane ze bez przebijania gumy bedzie problem tym bardziej że przewody nienależą do cienkich, pozatym nigdzie niewidać w komorze silnika gdzie one wychodzą jest to tak wszystko tak szczenie zabudowane że nawet niewiem gdzie szukać.

Może ktoś ma jakieś pomysły jak to namierzyć.



manieczek111
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 13:56
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: manieczek111 » ndz kwie 15, 2007 22:01

Musisz sie przebic przez gume albo przebic sie przez zaslepke od drugiego otworu ktory jest 10 cm od tego pierwszego. Rozpiske pod alaram zapewne dostales? kolory kabli znasz pod ktore masz sie podpiac?
kabelki od centralnego znajdziesz w drzwiach kierowcy, nie w progu. WIec musisz zdjac tapicerke z drzwi.



a.s.d
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt mar 20, 2007 01:15
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: a.s.d » ndz kwie 15, 2007 22:11

Co do przejscia do silnika to bede musial poszukac dokladniej, dzieki za tips.
Natomiast centralny zamek, instalacja wychodzi z drzwi do centralki komfort, czy naprawde musze wchodzic z przewodami w drzwi, nieznajde ich w kokpicie ?



manieczek111
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 13:56
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: manieczek111 » pn kwie 16, 2007 16:55

ja sie podlaczylem do przewodow w drzwiach.

tutaj masz link : http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... cbc0042a18

Zepol napisal tam jak sie podlaczyc bez rozbierania drzwi, ale ja tego nie probowalem, wiec nie biore za to odpowiedzialnosci:]



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 194 gości