spryskiwacz tylnej szyby

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw kwie 12, 2007 20:49

Gobo90 pisze:u mnie też stoi w miejscu :D
Heh a ktory sie przyzna ze mu wisi ;) Tak poza OT to u mnie tez spryskiwacz nie lata za wycieraczka tylko leje centralnie..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » czw kwie 12, 2007 21:51

Sorry za prostote rysunku :P

Obrazek

Rurka przechodzi przez cala obudowe wycieraczki i wychodzi z oski. Jest zablokowana w miejscu zaznaczonym X. Sama dysza wciska sie od zewnatrz. Wchodzi ciasno.
Gdzie tu mozliwosc krecenia sie dyszy jesli nie jest ona polaczona z oska ? :bajer:

BTW
Jakby ktos potrzebowal elementu z foto to moge oddac. Wszystko jest z tym ok, mialem nowa rurke za free wiec zmienilem i ja...


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
Ziibii
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 19:18
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Ziibii » ndz kwie 15, 2007 19:11

Po lekturze książki VW GOLF I VENTO wyd.WKŁ należy cytuję:- a wylot dyszy spryskiwacza ustawić na środek pola oczyszczanego przez wycieraczke-koniec cytatu.Wniosek taki iż dysza STOI w miejscu nie obraca się za ramieniem wycieraczki.


Szerokiej drogi ,gumowych słupów i jak najdalej od smerfów.

drwal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn lut 14, 2005 12:42
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: drwal » ndz kwie 15, 2007 19:25

witam
przerabialem to niedawno u siebie w golfie 4, tez dysza sie krecila razem z ramieniem, okazalo sie ze rurka byla ukrecona w czopie wycieraczki i lalo sie do srodka klapy, wiec lepiej to naprawic, ja poprostu wymienilem rurke na plastikowa i jest git
pozdr



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » ndz kwie 15, 2007 19:59

A juz myslalem ze temat umarl po moim wykladzie ;)

[ Dodano: Nie Kwi 15, 2007 20:02 ]
Ziibii, w instrukcji jest to samo - http://vw2.info/galerie/mk3/Data/page.htm?106,0


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
wujekgoodadvice
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 15:09
Lokalizacja: Siemianowice
Kontakt:

Post autor: wujekgoodadvice » ndz kwie 15, 2007 22:10

drwal pisze:okazalo sie ze rurka byla ukrecona w czopie wycieraczki i lalo sie do srodka klapy, wiec lepiej to naprawic
U mnie też sie kręci dysza spryska tylnego,nawet kiedyś sobie pomyślałem używając tego że "...nieźle to ci Niemcy wykombinowali...",ale chyba pochopnie pochwaliłem pomysłowośc inżynierów z Wolfsburga:/
Mało tego to chyba już wiem czemu mi klapa pod wycieraczką z tyłu zaczyna gnić:(((


[b]kupie Audi 80 b4 zdecydowanie:)[/b]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 333 gości