po zerwanym pasku rozrządu w MK IV

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rodrigaz

po zerwanym pasku rozrządu w MK IV

Post autor: rodrigaz » sob kwie 16, 2005 14:44

Po zerwanym pasku, (blisko planowanej wymiany) zaczął mi palić coraz więcej z tankowania na tankowanie: normalnie palił 8,5, po 1-szym (ok 400 km)-9,5, po 2-gim 10, 5, po 3-cim 12,5. Na czwarte czekam.
Wymiana oprócz paska to kompletny rozrząd, zawory wydechowe(8 szt.), planowanie głowicy, uszczelka pod głowicą, uszczelniacze popychaczy, i to chyba wszystko. O co chodzi?. Czy może żle dotarli gniazda zaworów, albo zawory były lipne (włochy). Czy ktoś może mi coś poradzić. Czy mogę zareklamować naprawę? Nie było to ASO.
Silnik 1.4 16V
:grrr:



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » sob kwie 16, 2005 22:56

masz błędy w sterowniku?


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

rodrigaz

Post autor: rodrigaz » czw kwie 21, 2005 17:13

Niestety nie, a może i stety. Już nie wiem co lepsze. Spalanie utrzymuje się na poziomie 12,5. Dodatkowo jakoś dziwnie chodzi. Inacze, głośniej i tj. wyeksploatowany silnik-lekko chrobocze, ale nie zaworowo, jakoś tak jakby miał ze 300 tys. przebiegu lub opóźniony zapłon. :otepienie:



Awatar użytkownika
pkirylcz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
Lokalizacja: Wolfsburg
Kontakt:

Post autor: pkirylcz » czw kwie 21, 2005 18:33

Na pewno miales to juz dziesiatki razy sprawdzane, ale niech ci ponownie sprawdza czy dobrze ustawili rozrzad.
Roznica jednego zabka w jedna czy druga strone powoduje ze auto jest albo mulowate(oszczedne), albo zrywniejsze i pali wiecej.


Pozdrawiam,
Piotrek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 43 gości