Kbolo pisze:Pamiętaj tylko o tym, że zamek centralny w MK3 jest pneumatyczny i sterowany plusem. Jest to ważne, ponieważ czas sterowania zamka pneumatycznego musi być dłuższy niż w zamku elektrycznym
Troche masz racje a troche nie
Stare zamnki pneumatyczne owszem potrzebowaly dluzszego przytrzymania klucza (impulsu).
Zamek w Mk3 jest niby pneumatyczny, ale ma madra centalke, ktorej wystarczy krotki impuls i dalej robi sama swoje...
Czyli w praktyce wystarczy krotki impuls np 0,7s.
niunioit pisze:MAm w swoim mk3 centralny zamke i alarm.ale taki alarm ze wylacza sie jak przekrece kluczyk.przez pol roku to mi raz zawyl jak chcialem tylna klape otworzyc:).
Masz fabryczny alarm (dioda przy ryglu kierowcy) ?
[ Dodano: Sob Kwi 14, 2007 11:12 ]
http://moto.allegro.pl/item181855464_st ... od_ss.html
Ja bym polecil cos takiego. Sam posiadam i jestem zadowolony. 25s na domykanie spokojnie starcza na domkniecie max opuszczonych szub i max odsunietego szybra. Trzeba jedynie dokupic przekaznik, bo sterownik podaje na domykanie mase.
[ Dodano: Sob Kwi 14, 2007 11:15 ]
Jesli masz immo to transonder spokojnie wchodzi do scyzoryka i wszystka gra jak trzeba. Jeszcze dodatkowy koszt dociecia grota. Te z kompletu pasuja do Mk3, Mk2...
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...