widzę, że jest kupa tematów o szyberdachu(przeglądałem wyniki z szukajki) i uszkodzonej prowadnicy
mój problem jest taki, że kupiłem kilka dni temu tacie jettę mk2 i szyber nie domyka się w lewym tylnym rogu(brakuje jakieś 5-8 milimetrów do płaszczyzny dachu) co mogło by wskazywać na tą nieszczęsną prowadnicę ale- auto kupiłem już z takim mankamentem tak więc nie mogłem słyszeć żadnego trzasku ze strony szybra, szyber w miarę lekko się otwiera i zamyka(porównuję do sprawnego szybra w kolegi mk2) i sytuacja wygląda tak, że szyber nie idzie równo-to znaczy, że jak się go otwiera i zamyka to lewa strona jest bardziej z tyłu niż prawa-czy to wina prowadnicy? czy może jest jakaś regulacja takiego zjawiska?
sorki, że znów jest o szyberdachu-iksty już temat o nim, ale jak robię samochody tak tego bez jakiejś wiedzy boję się dotykać
Szyberdach sie nie domyka - czy jest jakaś regulacja???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
Szyberdach sie nie domyka - czy jest jakaś regulacja???
Ostatnio zmieniony ndz kwie 15, 2007 10:23 przez t-tas, łącznie zmieniany 1 raz.
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 372 gości