Jak sprawa dotyczy PFa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Jak sprawa dotyczy PFa
Jak wiadomo, 107 koni..juz sie troszke opatrzyło...mam zamiar wywalic kata...co powinno dac ok. 5 km, bo w modelu z silnikiem PB, ktory roznil sie tym ze nie bylo kata, wlasnie bylo 112 km.
A teraz moje pytanie, czy ktos umiałby przeprogramowac jakos digifanta II zeby mial troszke wiecej mocy przy spalaniu max. 1 do 2 litrow więcej ?? JAk tak to ile by takie cos kosztowało, i kto by mógł to zrobic. samochod jest z 1991 roku.
A teraz moje pytanie, czy ktos umiałby przeprogramowac jakos digifanta II zeby mial troszke wiecej mocy przy spalaniu max. 1 do 2 litrow więcej ?? JAk tak to ile by takie cos kosztowało, i kto by mógł to zrobic. samochod jest z 1991 roku.
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
nie rozumiem po co zostawiac obudowe od kata jak go nie ma, bedzie tylko zbędne zamieszanie robiła i zawirowania, najlepszym rozwiazaniem jest wspawanie kawałka prostej rurysas_gti pisze:dobry chip dla seryjnego motoru nie podniesie spalania przy jeździe z zachowaniem zasad ekonomii...wzrosnie spalanie na duzym obciążeniu ale raczej tez niezauważalnie....
nie wywalaj kata tylko go co najwyzej opróżnij...i nie licz ze z tego bedize aż 5 KM...
a co do chipsa to nie widziałem uniwersalnego chipsa do PF, a strojenie indywidualne to koszt ok 1000 zł. wiec koszta takiego chipsa są znaczne, i dla pocieszenia duszy zostaje chips z allegro
www.vrservice.pl
Nie tylko katem niestetychosen pisze:Jak wiadomo, 107 koni..juz sie troszke opatrzyło...mam zamiar wywalic kata...co powinno dac ok. 5 km, bo w modelu z silnikiem PB, ktory roznil sie tym ze nie bylo kata, wlasnie bylo 112 km.
A teraz moje pytanie, czy ktos umiałby przeprogramowac jakos digifanta II zeby mial troszke wiecej mocy przy spalaniu max. 1 do 2 litrow więcej ?? JAk tak to ile by takie cos kosztowało, i kto by mógł to zrobic. samochod jest z 1991 roku.
Wlasnie mam zamiar go wybebeszyc ....sas_gti pisze:nie wywalaj kata tylko go co najwyzej opróżnij...i nie licz ze z tego bedize aż 5 KM...
w takim razie uświadom mnie czym jeszcze sie rózni, bo z tego co wyczytalem i zobaczylem, tylko tym ze niema kata ma o te 5 km więcej.toffic pisze:Jak wiadomo, 107 koni..juz sie troszke opatrzyło...mam zamiar wywalic kata...co powinno dac ok. 5 km, bo w modelu z silnikiem PB, ktory roznil sie tym ze nie bylo kata, wlasnie bylo 112 km.
A teraz moje pytanie, czy ktos umiałby przeprogramowac jakos digifanta II zeby mial troszke wiecej mocy przy spalaniu max. 1 do 2 litrow więcej ?? JAk tak to ile by takie cos kosztowało, i kto by mógł to zrobic. samochod jest z 1991 roku.
Nie tylko katem niestety
Nie mowie ze ja tyle zyskam. Ale 3 konie napewno dojdą:>
PB jezdzi bez sondy lambda, moge ci wgrać taki soft do sterownika z PFa lub poprostu zestroić PFa na ile sie da,
jedyny kłopot to zapłon bo cieżką sprawą jest ruszenie motorolki S3 , ale mozna ECUMASTEREM ruszyc zaplon bezproblemowo.
jedyny kłopot to zapłon bo cieżką sprawą jest ruszenie motorolki S3 , ale mozna ECUMASTEREM ruszyc zaplon bezproblemowo.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Po 1. czyli wkoncu jaki problem ? nie bede mógl zapalic czy co ??GTO pisze:PB jezdzi bez sondy lambda, moge ci wgrać taki soft do sterownika z PFa lub poprostu zestroić PFa na ile sie da,
jedyny kłopot to zapłon bo cieżką sprawą jest ruszenie motorolki S3 , ale mozna ECUMASTEREM ruszyc zaplon bezproblemowo.
po 2. Ile by takie cos kosztowało, i czy po wlozeniu go spowrotem bedzie na 100% wszytsko działalo i bedzie rzeczywiscie mocniejszy i o ile koni?
problemu nie ma zadnego, zapali i pojedzie i bedzie zapierdalał
o ceny pytaj na priv'a
o ceny pytaj na priv'a
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
no zgadzam sie, wybebeszanie kata to nie jest jakieś genialne rozwiązanie ale przypuszczam że i taki pusty kat leiej sie spisze niz zapchany stary...oczywiscie ddorbze jest wspawac kawalek rury ale to juz trzeba na to kase wykładać , odkręcać spawać, dobierać rurę...wybebeszyc mozna na aucie, odkręcajac tylko dwururke....Borys pisze:nie rozumiem po co zostawiac obudowe od kata jak go nie ma, bedzie tylko zbędne zamieszanie robiła i zawirowania, najlepszym rozwiazaniem jest wspawanie kawałka prostej rury
idac tokiem rozumowania ze obudowa kata pusta w srodku wprowadza niepotrzebne zawirowania to tak smao mozna powiedziec o kazdym tłumiku , np o tym wstępnym przlotowym, to kanciasta puszka a kat jesy w srodku wszędzie wyoblony...
TAZ od którego ostanio kupiłem głowe twierzdił że ona jest od PB ale jak pytałem o wałki to odpowiedział że w PB i PF sa takie same...trzeba go tu wciągnąc w tę rozmowetoffic pisze:Na pewno komp i wałek chyba też (ale co do tego to pewny nie jestem). Poza tym widziałem pare PB z inymi wtryskami
Jeśłi chodzi o kompa to nr w ETCe sie pokrywają dla PF i PB wiec chyba jest tam kwestia tylko sygnału z sondy/wystrojenia...
O strojeniu nie ma pojęcia wiec tu sie nie wypowiem
głowice,wałki,zawory są takie same, caly silnik jest taki sam poza softem w sterowniku i portkami (dolną cześcią wydechu), PF powinien delikatnie mniej palić.
głowe z PBka gdzies mam jakby ktoś chciał to odzprzedam po taniości.
głowe z PBka gdzies mam jakby ktoś chciał to odzprzedam po taniości.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości