Wymiana zawiasu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
jesli to mk3? a tak sodze po 1z to cieżko mi pomóc zreszta niema duzego doswiadzczenia w doborze zawieszeń, wypowiadam sie o zestawach które sprawdzałem...
-20 to ciężko zrobić na sportowym zawieszeniu bez gwintu...bo albo masz amor krotszy gdzies o 30 mm srednio co najmniej albo springa sportowego krotszego...
z tego co wiem to TAZ ma do sprzedania przednie B6 ..zapytaj go
[ Dodano: Czw Kwi 12, 2007 00:23 ]
moze niejasno sie wyrazilem...chodzi mi o to ze ciekzo jest zrobic zeby byl jednoczesnie twardy tak jak chcesz i zeby zszedł tylko -20mm...zeby zszedl wiecej to np b6....albo zrobic go na jakieś -30 na eibachu i seryjnym b4...nie bedize to rewelacja ale bedzie na pewno twardszy, niuższy lepszy w prowadzniu ale chilami moze bujać, mysle ze to kwestia za "mocnej" w stosuknu do amora, za bardoz spezynuje a za mało tłumi...
na amorach z allegro ktore są okreslane jako sportowe a kosztują po 200 zł za sztuke, to auto zejdzie z -60 na samym amorze..
Kiedys porownalem supersporta i b6 to b6 jest dluzszy o kilka cm, a i tak jest krotszy od serii
O KONI sie nie wypowiem bo nie latałem, podobnie nie tak dobrze znosz polskie drogi jak bil...ale to tylko zasłyszane
chwile mialem supersporta i nie polecam , teraz wiem ze amor za takacenenie oferuje nic poza betonem i obniżenien
-20 to ciężko zrobić na sportowym zawieszeniu bez gwintu...bo albo masz amor krotszy gdzies o 30 mm srednio co najmniej albo springa sportowego krotszego...
z tego co wiem to TAZ ma do sprzedania przednie B6 ..zapytaj go
[ Dodano: Czw Kwi 12, 2007 00:23 ]
moze niejasno sie wyrazilem...chodzi mi o to ze ciekzo jest zrobic zeby byl jednoczesnie twardy tak jak chcesz i zeby zszedł tylko -20mm...zeby zszedl wiecej to np b6....albo zrobic go na jakieś -30 na eibachu i seryjnym b4...nie bedize to rewelacja ale bedzie na pewno twardszy, niuższy lepszy w prowadzniu ale chilami moze bujać, mysle ze to kwestia za "mocnej" w stosuknu do amora, za bardoz spezynuje a za mało tłumi...
na amorach z allegro ktore są okreslane jako sportowe a kosztują po 200 zł za sztuke, to auto zejdzie z -60 na samym amorze..
Kiedys porownalem supersporta i b6 to b6 jest dluzszy o kilka cm, a i tak jest krotszy od serii
O KONI sie nie wypowiem bo nie latałem, podobnie nie tak dobrze znosz polskie drogi jak bil...ale to tylko zasłyszane
chwile mialem supersporta i nie polecam , teraz wiem ze amor za takacenenie oferuje nic poza betonem i obniżenien
Szukaj amorków Bilsteina B6 lub żółtych koni Sport (mają zewnętrznną regulacje twardości) , Bilstein żółty nie ma zenętrznej regulacji, ale jest troche trwalszy i mamy profesjonalny jego serwis w Polsce (Zerkopol).. Bilstein B6 wcale nie jest krótszy z moich obserwacji, ma tę samą długość co seryjny amorek, B8 wygląda tak samo, tyle że jest krótszy od B6 i przeznaczony jest do sprężyn -40 i więcej.. Nawiasem mam przedniego B6 tyle że jednorurowy (na cienkim tłoku), będę zdejmował z auta zatem mogę sprzedać, a przygotowałem już sobie tego na grubym tłoku. Przełożyłem tłoczysko z MkIV do obudowy z MKIII - ta śrubka na dole amorka o ktrórej wspomniał Taz - właśnie do tego służy, odkręca się ją i wyjmuje tłoczysko, tak zrobiłem, bez problemu weszło do obudowy od MkIII, przy okazji tuleje nowe w górnej częsci obudowy można zmienić, bo gruby tłok lubi je rozbijać..Adamm pisze:Sas_gti a ja mam pytanko w tym temacie do Ciebie
jakie amorki polecasz pod springi od GT ?? nie chce zeby mi za bardzo usiadl -20 mm maks (no moze -30) ale zeby byl twardy
jakich amorkow szukac zeby mnie nie zabily cenowo bilsteiny jakies czy KYB gazowa da rade?
Dobra, chwilowy powrót do tematu gwintu: Weitec i KW - używki (rzekomo nie jeżdżone na naszych drogach). Też syf?
A jak tak, to mam gdzieś gwint (niestety, narazie ). Tylko jak kłaść mojego golfera? -60/-40? Bo nad tym ostatnio myślę. I jakie amory wrzucać do springów wtedy? Proszę o poważne porady, zawias chcę zrobić porządnie, żeby swapa wytrzymał.
PozdraVWiam.
A jak tak, to mam gdzieś gwint (niestety, narazie ). Tylko jak kłaść mojego golfera? -60/-40? Bo nad tym ostatnio myślę. I jakie amory wrzucać do springów wtedy? Proszę o poważne porady, zawias chcę zrobić porządnie, żeby swapa wytrzymał.
PozdraVWiam.
Everyone dies. Not everyone lives.
przeczytalem Wasze posty i jesli moge cos doradzic to...
1) opcja to B6 plus seryjne sprezyny, B6 jest tak wystrojony ze z seryjna sprezyna bedzie bardzo dobrze wybieral nasze "kochane" dziury i rowniez auto bedzie sie dobrze prowadzilo na rownym asfalcie.jezdzilem na czyms takim sprezyna jak dla mnie byla za dluga auto fajnie wybieralo nierownosci ale na szybsze partie bylo za miekkie oczywscie to moje odczucia pozatym jak napisalem wczesniej spring byl za dlugi.
Jesli chodzi o jakies obcinanie sprezyn ( tzw sprezyny dziadkowe) odradzam i ludzie ktorzy mieli cos takiego np. w kjsach nie byli zadowoleni.
2) opcja to B6 plus Eibach...zestaw najczesciej montowany w rajdach w polsce ktore sa dziurawe. ta opcja zapewni lepsze prowadzenie na rownym asfalcie. Eibach czerwony jest taka sprezyna ze mozna i jezdzic po dziurawych partiach i po rownym jak stol asfalcie znakomicie sie sprawdzil.Jednak moze byc za twrado do codziennej jazdy...eibach sprawia takei wraznie fajnego miekkiego wybierania dziur ale jak wchodzisz w zakret po rownym asfalcie super trzyma a jesli nawet wystapia w zakrecie dziury zachowuje sie bardzo neutralnie poprostu je wybierajac.
ciezko mi mowic o innych " bajerach" gt i te inne o ktrorych piszecie odpadaja moim zdaniem i ta kwestie trzeba zamknac:)
weitec i kw... hmmm
tu pisze o oopiniach innych nie swoich bo nie jezdzilem... weitec solidna firma tuningowa polecana ale do TUNING nie do sportu...
KW rowniez polecany do tuningu popularny natomiast wystepujacy rowniez w sporcie glownie wyscigach jednak modele wybierane do sportu sa z najwyzszego szczebla i raczej zeby kw mialo sens trzeba troche wylozyc.
wracajac do koncepcji wczesniejszych...
raczej nei polecam ale najlepsza opcja nisko-budzetowa:) B4 plus eibach jezdzilem i naprawde zrobilo to na mnie wrazenie...dawalo rade!
ze sportowym pozdrowieniem:)
1) opcja to B6 plus seryjne sprezyny, B6 jest tak wystrojony ze z seryjna sprezyna bedzie bardzo dobrze wybieral nasze "kochane" dziury i rowniez auto bedzie sie dobrze prowadzilo na rownym asfalcie.jezdzilem na czyms takim sprezyna jak dla mnie byla za dluga auto fajnie wybieralo nierownosci ale na szybsze partie bylo za miekkie oczywscie to moje odczucia pozatym jak napisalem wczesniej spring byl za dlugi.
Jesli chodzi o jakies obcinanie sprezyn ( tzw sprezyny dziadkowe) odradzam i ludzie ktorzy mieli cos takiego np. w kjsach nie byli zadowoleni.
2) opcja to B6 plus Eibach...zestaw najczesciej montowany w rajdach w polsce ktore sa dziurawe. ta opcja zapewni lepsze prowadzenie na rownym asfalcie. Eibach czerwony jest taka sprezyna ze mozna i jezdzic po dziurawych partiach i po rownym jak stol asfalcie znakomicie sie sprawdzil.Jednak moze byc za twrado do codziennej jazdy...eibach sprawia takei wraznie fajnego miekkiego wybierania dziur ale jak wchodzisz w zakret po rownym asfalcie super trzyma a jesli nawet wystapia w zakrecie dziury zachowuje sie bardzo neutralnie poprostu je wybierajac.
ciezko mi mowic o innych " bajerach" gt i te inne o ktrorych piszecie odpadaja moim zdaniem i ta kwestie trzeba zamknac:)
weitec i kw... hmmm
tu pisze o oopiniach innych nie swoich bo nie jezdzilem... weitec solidna firma tuningowa polecana ale do TUNING nie do sportu...
KW rowniez polecany do tuningu popularny natomiast wystepujacy rowniez w sporcie glownie wyscigach jednak modele wybierane do sportu sa z najwyzszego szczebla i raczej zeby kw mialo sens trzeba troche wylozyc.
wracajac do koncepcji wczesniejszych...
raczej nei polecam ale najlepsza opcja nisko-budzetowa:) B4 plus eibach jezdzilem i naprawde zrobilo to na mnie wrazenie...dawalo rade!
ze sportowym pozdrowieniem:)
"życie jest walką"
Ja mam na tyle twarde springi, że na codzienna jazdę bywało to dla mnie uciążliwe, ale nauczyłem się na nich jeździć. Skoro tak pozytywnie opisujesz tą opcje, to chyba to wybiorę. Wolę wydać więcej na lepsza jakość, niż trzymać się opcji nisko budżetowych, które dadzą mi satysfakcję na krótki okres czasu i drogi..Berni pisze:2) opcja to B6 plus Eibach...zestaw najczesciej montowany w rajdach w polsce ktore sa dziurawe. ta opcja zapewni lepsze prowadzenie na rownym asfalcie. Eibach czerwony jest taka sprezyna ze mozna i jezdzic po dziurawych partiach i po rownym jak stol asfalcie znakomicie sie sprawdzil.Jednak moze byc za twrado do codziennej jazdy...eibach sprawia takei wraznie fajnego miekkiego wybierania dziur ale jak wchodzisz w zakret po rownym asfalcie super trzyma a jesli nawet wystapia w zakrecie dziury zachowuje sie bardzo neutralnie poprostu je wybierajac.
Everyone dies. Not everyone lives.
Usiadł ładnie i wybiera nasze drogi ładnie. Tylko górne poduchy siadły. Na seryjnych oponach 175/65R14 mam jeszcze 2cm do rantu błotnika. Tak tak MENTOS jako VENOM CARZ na allegro sprzedaje wzmacniane poduchy.sas_gti pisze:TAZ,no ale jak usiadł na tym haerze?
Czy MENTOS sprzedaje wzmacnaine górne poduchy amora?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości